• Vandaag moet ik weer voor het eerst naar school. Ik moet mijn boeken halen, krijg mijn rooster en zie in welke klas ik kom. Alleen weet ik niet wat ik aan moet... Hebben jullie een idee? Noem maar iets en ik ga kijken of ik het heb (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Gewoon aantrekken wat jij leuk vind. Weten ze meteen hoe jij bent en wat jij leuk vind. Gewoon lekker jezelf zijn :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kleren zou wel handig zijn, gezien naaktlopen verboden is e.d.

    Nee, geen idee. Doe maar wat lekker zit. Ik stem voor een spijkerbroek met een shirt en nog wat als het te koud is :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    CyberLord schreef:
    Gewoon aantrekken wat jij leuk vind. Weten ze meteen hoe jij bent en wat jij leuk vind. Gewoon lekker jezelf zijn :Y)

    This comment made me smile. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Wiarda schreef:
    Kleren zou wel handig zijn, gezien naaktlopen verboden is e.d.

    Nee, geen idee. Doe maar wat lekker zit. Ik stem voor een spijkerbroek met een shirt en nog wat als het te koud is :'D

    Ik zal even in mijn kast kijken (': Alleen ik heb niet vaak spijkerbroeken aan. xd Meestal een legging met een langer shirt/blouse. (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    CyberLord schreef:
    Gewoon aantrekken wat jij leuk vind. Weten ze meteen hoe jij bent en wat jij leuk vind. Gewoon lekker jezelf zijn :Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Artistique schreef:
    (...)
    This comment made me smile. (:

    Hoezo? Ik trek ook gewoon aan waar ik zin in heb. Als mensen dat niet leuk vinden of het raar vinden wat ik aan heb. Hun pech, niet die van mij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Hoezo? Ik trek ook gewoon aan waar ik zin in heb. Als mensen dat niet leuk vinden of het raar vinden wat ik aan heb. Hun pech, niet die van mij.

    That's true, maar ik denk daar altijd heel erg bij na. Iets wat niet nodig is eigenlijk. (: So, ik trek vandaag gewoon iets aan wat ik leuk vind.
    Het probleem is dat ik een hele eigen style heb (en ik weet nooit wat anderen ervan vinden), maar de meeste mensen vinden het wel mooi. (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 9:28 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik zou gewoon iets normaals aan doen :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lancaster schreef:
    Ik zou gewoon iets normaals aan doen :Y)

    Wat is normaal in jouw ogen? (: That's the next question. xd


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    (...)
    That's true, maar ik denk daar altijd heel erg bij na. Iets wat niet nodig is eigenlijk. (: So, ik trek vandaag gewoon iets aan wat ik leuk vind.
    Het probleem is dat ik een hele eigen style heb (en ik weet nooit wat anderen ervan vinden), maar de meeste mensen vinden het wel mooi. (:

    Sinds wanneer is een eigen style hebben een probleem? Gewoon dragen wat je leuk hebt. Als anderen het niks vinden. Hun pech. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uh.. kleding


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb al iets gevonden:
    - Een zwarte legging, met daarover heen een grijsachtig broekje met een hoge taille.
    - Mijn witte basic t-shirt met pofmouwen draag ik bij dat broekje in.
    - om de broek heb ik een dun zwart riempje.
    - Ik draag ook nog een lange 'zilveren' ketting zodat er iets over mijn witte t-shirt heenvalt en ik draag nog 4 dunne armbandjes. (:

    Simple, but casual. I guess.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Gewoon iets aantrekken waar jij je prettig in voelt inderdaad. Je gewoon niet anders kleden dan dat je normaal doet, an krijgen mensen een verkeerde indruk van je :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    Gewoon iets aantrekken waar jij je prettig in voelt inderdaad. Je gewoon niet anders kleden dan dat je normaal doet, dan krijgen mensen een verkeerde indruk van je :')


    26 - 02 - '16

    CyberLord schreef:
    Gewoon aantrekken wat jij leuk vind. Weten ze meteen hoe jij bent en wat jij leuk vind. Gewoon lekker jezelf zijn :Y)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.