• Weet iemand waar ik die kan kopen? Want ik vind hem echt supervet *O*
    En ik ga maandag naar Londen, ik weet bijna wel zeker dat ik hem daar wel kan kopen. Maar weten jullie ook hoe duur hij ongeveer is? (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Feline schreef:
    Awesome :3


    Geen idee waar je hem kan kopen.


    Life is full of fake people

    In London vind je ze genoeg, het hangt er natuurlijk heel erg vanaf waar je hem koopt, maar je kan ze wel krijgen voor niet te gek duur. Ik gok zo'n 30 pond voor een beetje goede kwaliteit, maar misschien zit ik er wel naast.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 23:27 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bij de large hebben ze die ook (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Op de marktjes in camden vind je er duizenden. De verkopers gaan dan bv. 15 pond vragen. De bedoeling is dan dat je zegt : "Neen, sorry, 12 pond, voor meer moet ik hem niet." Dan slijm je een beetje en in 75 procent van de gevallen krijg je hem voor die prijs. Zo niet, zoek je verder naar goedkopere. Zo heb ik supervoordelig in Camden kunnen shoppen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Toen ik in Italië was verkochten ze die truien in van die toeristische kraampjes, dus ik denk dat ze ze in Londen ook wel zullen hebben. Volgens mij was zo'n trui rond de 30 euro, maar als je het bij een kraampje koopt moet je gewoon proberen af te dingen!
    Dat hebben wij ook gedaan in Italië. We wilden allemaal een 'i love Italia'-trui en ze waren dertig euro per stuk. Uiteindelijk namen we ze mee voor zestien per stuk!


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Propitiation schreef:
    Bij de large hebben ze die ook (:
    Ik kan hem niet vinden bij de Large, alleen t-shirts..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb hem trouwens :W


    Beetje laat :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Villique schreef:
    Ik heb hem trouwens :W


    Beetje laat :W



    Haha, awesome :Y)


    Pretty is just a pretty word.