• Vanavond ga ik dus voor het eerst aan de slag bij men nieuwe werk; Brasserie Harkema in Amsterdam.
    Dat is dus een restaurant :Y)

    Nou heb ik het voordeel dat ik uit een horeca gezin kom (men mams 16 jaar chefkok, mijn zussen ongeveer de helft van mijn leven gastvrouw en serveersters geweest)
    Dus ik weet eigenlijk alles van de Horeca zonder er ooit voor geleerd te hebben, voor zowel de keuken als het restaurant. Alleen heb ik het nooit in de praktijk kunnen brengen want het restaurant van me mams ging failliet voor ik 16 werd.
    Dus met dienbladen en borden lopen heb ik nog een beetje moeite.
    En aangezien ik ook nog enorm klunzig ben, en het vandaag enorm druk gaat worden plus mijn enorme faalangst. Ben ik best wel bang dat ik het enorm verpruts aangezien ik van 16:15 tot 00:30 moet >.<

    iemand tips?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Don't worry meis, ze houden er rekening mee dat dit je eerste dag word en zullen je hoogstwaarschijnlijk goed begeleiden. Succes en veel plezier!


    ars moriendi

    diep van binnen weet ik dat ook wel, maar toch stress ik em :$
    bedankt! (:


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Be yourself!
    Ik moest vandaag ook voor het eerst werken, op de markt.
    Gewoon goed kijken hoe de anderen het doen en niet bang zijn om het te vragen, iedereen maakt foutjes in het begin


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De signature van Prul zegt genoeg (:
    Maar gewoon rustig, vlak voor je begint tegen jezelf zeggen dat je het zeker kan (want dat kan je!) (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik snap waarom je hem stresst, dat zou ik denk ik ook doen. Maar no worries, want je zult zien dat het heel erg mee valt en je je onnodig hebt zitten druk te maken. En al gaat er wat mis, so what? Wat maakt het uit als er wat mis gaat? Oke, dat voelt misschien kut maar anderen zullen er niet zoveel aandacht aan besteden.


    Aan niets denken is ook denken.

    Huntelaar schreef:
    Don't worry meis, ze houden er rekening mee dat dit je eerste dag word en zullen je hoogstwaarschijnlijk goed begeleiden. Succes en veel plezier!


    Life is full of fake people

    Huntelaar schreef:
    Don't worry meis, ze houden er rekening mee dat dit je eerste dag word en zullen je hoogstwaarschijnlijk goed begeleiden. Succes en veel plezier!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ze houden er vast wel rekening mee dat het je eerste dag is!
    En als zou je een bord laten vallen, dat gebeurd elke serveerster wel een keer. veel succes!


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Ach komt wah goed, alsof zij niet weten dat je nieuw bent.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lexus schreef:
    Ik snap waarom je hem stresst, dat zou ik denk ik ook doen. Maar no worries, want je zult zien dat het heel erg mee valt en je je onnodig hebt zitten druk te maken. En al gaat er wat mis, so what? Wat maakt het uit als er wat mis gaat? Oke, dat voelt misschien kut maar anderen zullen er niet zoveel aandacht aan besteden.


    You are beautiful, you are love.

    Het is best goed gegaan, ik heb 1x een dienblad met een glas wijn, een mixdrankje en een fles water laten vallen, Ik raakte een beetje in paniek maar iedereen was heel aardig, dat het niks uitmaakte, dat ik me vuurdoop heb gehad en dat het iedereen gebeurt, vervolgens gingen ze me allemaal proberen te ont-paniekeren met allemaal verhalen wat hen eens was overkomen met dingen laten vallen. dus het ging goed :)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    Het is best goed gegaan, ik heb 1x een dienblad met een glas wijn, een mixdrankje en een fles water laten vallen, Ik raakte een beetje in paniek maar iedereen was heel aardig, dat het niks uitmaakte, dat ik me vuurdoop heb gehad en dat het iedereen gebeurt, vervolgens gingen ze me allemaal proberen te ont-paniekeren met allemaal verhalen wat hen eens was overkomen met dingen laten vallen. dus het ging goed :)


    Awhh, mooizo! Ik vind het ook altijd een hele kunt hoe serveersters al die borden altijd kunnen dragen, maar jij zal er vast ook goed in worden! (:


    You are beautiful, you are love.

    Rechazame schreef:
    Het is best goed gegaan, ik heb 1x een dienblad met een glas wijn, een mixdrankje en een fles water laten vallen, Ik raakte een beetje in paniek maar iedereen was heel aardig, dat het niks uitmaakte, dat ik me vuurdoop heb gehad en dat het iedereen gebeurt, vervolgens gingen ze me allemaal proberen te ont-paniekeren met allemaal verhalen wat hen eens was overkomen met dingen laten vallen. dus het ging goed :)


    Zie je wel dat het meeviel ;3
    Nog veel succes verder met werken.


    Aan niets denken is ook denken.