• Mischien is het sommige al opgevallen,dat als je een story-quiz maakt deze moet verwijdert of geïnactiveerd moet worden.Waarom ? Omdat sommige het vervelend vinden,wel ik vind dat dus niet,ik heb ook mijn menign net als iedereen.Waarom maken jullie dan niet zoiets apart voor Story quizen?Bv een top van Story quizen dan heeft niemand nog te klagen de normale quizen blijven en ook de story's.Ik vind het gewoon niet eerlijk als story quizen niet mogen want 1! je kun het moeilijk controleren,2!Somige mensen vinden deze leuker en 3 als het moet omgezet worden in story word het door bijna niemand gelezen.
    Als je nu indeplaats van de story quizen die in de top komen te staan een waarschuwing te geven dat deze geïnactiveerd of verwijdert of omgezet moet worden nu eens een regel maakt dat deze wel mogen en in een andere categorie worden gezet.Want ik vind persoonelijk de story quizen het leukste op quizlet.
    Willen jullie er alstublieft iets aan doen? zodat deze mogen blijven?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 15:07 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Stories zijn voor stories en quizzen zijn voor quizzen, zo moeilijk is dat toch niet :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Of je zet je verhaal gewoon in een story ipv een quiz. Problem solved! 8D


    i put the fun in funeral

    Sting schreef:
    Stories zijn voor stories en quizzen zijn voor quizzen, zo moeilijk is dat toch niet :')

    Gaat niet gebeuren vermoed ik. Story quizzen zijn al een tijdje verboden. Als het goed is krijgt iedereen die een story quiz heeft waarvan de mods op de hoogte zijn (doordat ze ze toevallig tegenkomen of doordat ze gemeld worden) een waarschuwing dat ze 48 uur hebben om de quiz om te zetten in een story. Natuurlijk is het niet geheel eerlijk dat sommigen niet gelijk een waarschuwing krijgen doordat de mods nog niet weten dat ze een story quiz hebben, maar de mods zijn nou eenmaal niet paranormaal begaafd en zullen langzaam quizlet door moeten kammen voor de storyquizzen (met behulp van users die het melden)

    Het is logisch dat story quizzen zijn verboden: Voor stories zijn er immers nu... stories!


    quidquid excusatio prandium pro

    Omdat in er nu een regel is dat storie quizzen niet meer mogen.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 15:11 ]


    Shoganai i ne~

    Sting schreef:
    Stories zijn voor stories en quizzen zijn voor quizzen, zo moeilijk is dat toch niet :')

    +
    Audacity schreef:
    Of je zet je verhaal gewoon in een story ipv een quiz. Problem solved! 8D

    Audacity schreef:
    Of je zet je verhaal gewoon in een story ipv een quiz. Problem solved! 8D

    +
    Mensen doen nou eenmaal een quiz omdat ze een quiz willen doen, niet omdat ze een verhaal willen lezen.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Maar ik schrijf mini verhalen en bijna niemnd leest die,alleen als ze in quiz zitten en trouwens quizen zijn ook leuker om te maken :X


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    Maar ik schrijf mini verhalen en bijna niemnd leest die,alleen als ze in quiz zitten en trouwens quizen zijn ook leuker om te maken :X

    Dan moet je reclame maken voor je verhalen, of op het forum of in de spotlight.
    Quizzen zijn echt alleen voor quizzen en niet voor verhalen.


    I am an idiot, I move.

    Nyan schreef:
    Maar ik schrijf mini verhalen en bijna niemnd leest die,alleen als ze in quiz zitten en trouwens quizen zijn ook leuker om te maken :X


    Dat is vervelend, maar het heplt om je stories te promoten: op het story promotie forum een topic aanmaken en iedereen aanmoedigen je stories te lezen door ze te promoten.

    De regels gaan helaas niet veranderen omdat iemand haar verhalen vaker in quizvorm dan in story vorm worden gelezen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Nyan schreef:
    Maar ik schrijf mini verhalen en bijna niemnd leest die,alleen als ze in quiz zitten en trouwens quizen zijn ook leuker om te maken :X

    QUIZ. Wat begrijp je niet aan het woord 'Quiz'? ><
    Het is dus eigenlijk niet eens de bedoeling dat je verhalen in quizzen gaat zetten tenzij je er echt veel vragen bij stelt en je verschillende uitkomsten hebt.

    Nyan schreef:
    Maar ik schrijf mini verhalen en bijna niemnd leest die,alleen als ze in quiz zitten en trouwens quizen zijn ook leuker om te maken :X


    A;s het je per se om het lezen gaat dan zou ik me eerder richten op hoe jij schrijft en niet het medium wat je gebruikt om je verhalen toonbaar te maken.

    En dat laatste... Dat is gewoon jouw mening en om die reden gaan de mods en Rutger echt niet zomaar wat veranderen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Instagram schreef:
    (...)

    A;s het je per se om het lezen gaat dan zou ik me eerder richten op hoe jij schrijft en niet het medium wat je gebruikt om je verhalen toonbaar te maken.

    En dat laatste... Dat is gewoon jouw mening en om die reden gaan de mods en Rutger echt niet zomaar wat veranderen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Strider schreef:
    (...)
    QUIZ. Wat begrijp je niet aan het woord 'Quiz'? ><
    Het is dus eigenlijk niet eens de bedoeling dat je verhalen in quizzen gaat zetten tenzij je er echt veel vragen bij stelt en je verschillende uitkomsten hebt.


    erzijn ook verschillende uitkomsten -_- en tuurlijk versta ik het woord quiz maar het gaat over een Story-quiz dat is dus wat anders...
    En een echte story kun je het ook niet noeman omdat er niet bepaald een hoofdpersoon is en je ook kunt kiezen wanwie je de uitkomst wilt...Dat is mmijn mening en ik hou me er ook bij er zijnn veel mensen die ik ken die hun quizen moesten inactiveren en nu ook in story verder schrijven,maar bijna niemand leest die (huil) en je kunt het moeilijk een story noemen als er maximum 3 a 4 deelen zijn...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    erzijn ook verschillende uitkomsten -_- en tuurlijk versta ik het woord quiz maar het gaat over een Story-quiz dat is dus wat anders...
    En een echte story kun je het ook niet noeman omdat er niet bepaald een hoofdpersoon is en je ook kunt kiezen wanwie je de uitkomst wilt...Dat is mmijn mening en ik hou me er ook bij er zijnn veel mensen die ik ken die hun quizen moesten inactiveren en nu ook in story verder schrijven,maar bijna niemand leest die (huil) en je kunt het moeilijk een story noemen als er maximum 3 a 4 deelen zijn...

    Maak er Stand Alones van?