• HET ANDERE TOPIC DEED HET NIET MEER !!


    heey ik (missbrown) en roxy (millionairx3) hebben samen dit account gemaakt we gaan een quizz maken over de jonas brothers hier gaat het over



    het begint in groep 6 nick en een meisje zijn harstikke verliefd op elkaar en zijn een koppeltje naderandt in groep 7 is het uit en dan is er een hele grote tijdsprong nick zit in de vierde op een andere school en hetr meisje zit ook op een andere school in de vierde ze raken weer met elkaar het ander via hyves (hetzelfde ongeveer als netlog) en het komt omdat ze een band zijn geworden het meisje wordt ook fan en daardoor komen ze4 elkaar bekend voor op hyves enzo ze gaan foto's bekijke van vroeger en van het een komt het ander



    de rollen



    vriendin joe: DeadxZone

    vriendin kevin:

    vriendin nick: MissBrown



    BF Hoofdrol: millionairx3

    Zus Hoofdrol:SecretScene

    Zusje Hoofdrol:

    BF Jonas brothers: SEXHEAD

    Lerares op sgool:

    Huppelkut:

    Huppelkut 2:







    [INFO]



    Naam:

    Leeftyd:

    Plaatje:

    Textje:

    Naam Titel:

    Van vind je van ons x] :





    xx . Demi[Jerry] en Roxy[Ben]........sex





    GEEN VRIENDJESPOLITIEK !!!!


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    nobady??


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    vriendin joe


    Because Nobody Love's

    Naam: Bo ook wel Bootz genoemd



    Leeftyd: hoe oud moet ik ongeveer zijn .. anders doe maar 17



    Plaatje: http://i31.tinypic.com/330y78h.jpg



    Textje:
    Heeyy Leute,
    Ik ben Bo , maar door de meeste word ik Bootz genoemd. Ik ben net 17 geworden en mijn leven is zoals gewoonlijk te goed. Mijn vriendinnen zijn de allerbeste en ook shoppen vind ik heerlijk. Vooral nieuwe felle kleurtjes uitproberen en lekker eten vind ik belangrijk. De rest ontdekken jullie !

    xx. Bootz a*



    Naam Titel: die begrijp ik niet . maar ik moet gaan willen jullie anders iets in me gb of pb achterlaten :S ? xx.



    Van vind je van ons x] : Supatoll a*



    Because Nobody Love's

    BF Jonas brothers

    Naam: Inge



    Leeftyd: 17



    Plaatje: Uhh demii vraag maar aan me dan geef ik het je ;)



    Textje: Hoi XD



    Naam Titel: ?



    Van vind je van ons x] :GEIL


    ...

    Nog iemand ?


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    Naam: Zus hoofdrol



    Leeftyd: 17



    Plaatje: http://www.imageandstylenews.com/wp-content/uploads/2008/04/emo-girl-hair.jpg



    Textje: Haaaix Bitches



    mijn naam is dit Silke. Ik ben 17 jaartjes geleden op deze wereld gezet. Mijn grootste passie is dus muziek en ik zou graag later er iets mee willen doen. Ik heb spijtig genoeg een broer teveel. Nja ik doe dus ook judo en dat vind ik super leuwk! Ik ben verslaafd aan lolly's, music, shoppen, en Tokio Hotel. Als ik geld heb gekregen is het meestal al na een uur op. Zo verslaafd ben ik aan shoppen. Voor de rest ben ik lief, spontaan, snel jaloers, betrouwbaar en koppig. Maareuh ik moet nu gaan! BYE Bitches!!! <3




    Naam Titel: Niet veel inspi



    Van vind je van ons x] : Overcoole kinders!!!

    er is een heel forumonderdeel aan de rollen gewijd en dan plaats je em bij overig? ¬¬ ugh >.<


    BAM!

    Naam: Zus hoofdrol



    Leeftyd: 17



    Plaatje: http://www.imageandstylenews.com/wp-content/uploads/2008/04/emo-girl-hair.jpg



    Textje: Haaaix Bitches



    mijn naam is dit Silke. Ik ben 17 jaartjes geleden op deze wereld gezet. Mijn grootste passie is dus muziek en ik zou graag later er iets mee willen doen. Ik heb spijtig genoeg een broer teveel. Nja ik doe dus ook judo en dat vind ik super leuwk! Ik ben verslaafd aan lolly's, music, shoppen, en Tokio Hotel. Als ik geld heb gekregen is het meestal al na een uur op. Zo verslaafd ben ik aan shoppen. Voor de rest ben ik lief, spontaan, snel jaloers, betrouwbaar en koppig. Maareuh ik moet nu gaan! BYE Bitches!!! <3




    Naam Titel: Niet veel inspi



    Van vind je van ons x] : Overcoole kinders!!!


    je hebt de rol


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    Whoo ik heb een rol n_n


    Because Nobody Love's

    MENSEN DIE NU REAGEREN KRIJGEN METEEN EEN ROL !!

    NIEMAND ??

    O Grappje,, dat was dan een andere,, maar het iedee Kende ik al,, want is hier dan niet nog een ander topic ofer?! Want ik weet zekker, dat ik toen Vrienin Kevin wou.,,


    Dunno ><

    O Grappje,, dat was dan een andere,, maar het iedee Kende ik al,, want is hier dan niet nog een ander topic ofer?! Want ik weet zekker, dat ik toen Vrienin Kevin wou.,,


    Vul in en ej krijgt de rol

    Naam:

    Elle

    Leeftyd:

    17

    Plaatje:

    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg

    Textje:

    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 17 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet plijte!!
    Bye Xx
    Naam Titel:
    Nee sorry,,
    Van vind je van ons x] :
    Sexxy^^


    Dunno ><