• Ik moet zo naar het ziekenhuis om m'n verstandskies eruit te laten halen (nummer 1, want 2 moet later dit jaar), nadat de tandarts vanochtend met spoed een afspraak heeft gemaakt voor me. Blehhh. Het doet nu al zo'n zeer. Ik wil niet nog meer pijn. ;-;


    Til hug og blod.

    Ookal is het aan de late kant, heel veel sterkte (sowieso met eten nadien :))
    Ugh ik ben blij dat ik jouw niet ben aangezien ik als de dood voor ziekenhuizen ben


    Can't control my second personality

    Oh jee, ik hoop dat je intussen al geweest bent. Mijn moeder moest laatst een ingerolde kies laten trekken. Ze zijn er bijna twee uur mee bezig geweest, en ze heeft nog twee weken last gehad van een erge ontsteking...

    Succes, ik hoop dat het bij jou niet zoveel pijn doet!


    Bad decisions make good stories.


    Verstandheidskies ?
    Hahahaha, omg. Ik zeg gewoon Wijsheidstand, klink zoveel normaler op 1 of andere manier ;p
    Maargoed, mijn 2e oudste broer moet ze allevier in 1 keer laten uithalen, de dag daarna moet hij zich gaan inschrijven op de hoge school, ben benieuwd hoe dat gaat uitlopen ;p

    Zo erg is dat niet, ik heb 3 verstandskiezen in 1 keer eruit gehad. Totaal geen last van gehad. kuchkuch :'D Hoe is het nu? <3


    -

    N4I5 schreef:

    Verstandheidskies ?
    Hahahaha, omg. Ik zeg gewoon Wijsheidstand, klink zoveel normaler op 1 of andere manier ;p
    Maargoed, mijn 2e oudste broer moet ze allevier in 1 keer laten uithalen, de dag daarna moet hij zich gaan inschrijven op de hoge school, ben benieuwd hoe dat gaat uitlopen ;p


    Jij maakt er meer van. Het is verstandskies. Ik vind wijsheidstand echt heel vreemd klinken. :')

    En ja ik ben ondertussen al geweest. 6 verdovingen en toen werd hij eruit getrokken. En bleh, dat voel je echt ontzettend. Heel zware druk en je hoort dat geluid in je hoofd... Ik had erna wel even trilbeentjes. :'D
    Maar verder is het al vooruitgang op wat ik de afgelopen dagen heb gehad. Dit is een heel andere pijn, heel vervelend, maar veel beter. Mag helaas alleen niks anders dan paracetamol. ):


    Til hug og blod.

    Sterkte meid. Ik moest een paar jaar geleden ook naar spoed voor mijn appendix. De narcose is op zich wel leuk hoor (;


    Happiness can be found, even in the darkest of times.