• Sinds dit jaar zit ik niet meer in één vaste klas, maar we hebben Clusters. Bij geschiedenis zit ik bij 'mijn crush' in een cluster en vandaag zaten er twee jongens alleen. Mijn crush en een andere jongen, maar zo stom als ik was ben ik naast die andere onbekende jongen gaan zitten en nu heb ik spijt :c
    Hoe zorg ik er voor dat ik toch in contact kom met mijn crush?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Oogcontact maken? Glimlachen? Leuke briefjes aan hem geven?
    Haha, nee dat laatste zou ik ook niet durven. Maar oogcontact is een begin?

    1. Oogcontact
    2. Glimlachen
    3. Ik weet niks meer..


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lioncourt schreef:
    Oogcontact maken? Glimlachen? Leuke briefjes aan hem geven?
    Haha, nee dat laatste zou ik ook niet durven. Maar oogcontact is een begin?

    Haha, dan ga ik zelf bij de eerste stap al falen. But I'll try! Heb morgen weer geschiedenis... Shaky hands.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ga de volgende keer gewoon naast hem zitten, die onbekende jongen heeft dan lekker pech ;)
    Mm meestal ben ik zo een watje dat ik altijd met de beste vriend van mijn crush aanpap (om een of andere reden kan ik nooit normaal praten tegen iemand waar op ik verliefd ben)
    Maar succes


    Can't control my second personality

    Elly4ever schreef:
    Ga de volgende keer gewoon naast hem zitten, die onbekende jongen heeft dan lekker pech ;)
    Mm meestal ben ik zo een watje dat ik altijd met de beste vriend van mijn crush aanpap (om een of andere reden kan ik nooit normaal praten tegen iemand waar op ik verliefd ben)
    Maar succes

    Een jongen uit mijn klas zat naast hem, maar als het goed is zit mijn crush maandag's wel alleen. (: Ga ik dan lekker naast hem zitten.
    Dankjewel voor jullie tips, maar wat is de next step after glimlachen en oogcontact? :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Memoria schreef:
    1. Oogcontact
    2. Glimlachen
    3. Ik weet niks meer..


    Life is full of fake people

    Artistique schreef:
    (...)
    Een jongen uit mijn klas zat naast hem, maar als het goed is zit mijn crush maandag's wel alleen. (: Ga ik dan lekker naast hem zitten.
    Dankjewel voor jullie tips, maar wat is de next step after glimlachen en oogcontact? :3

    Probeer een praatje met hem te maken?

    NEUKEN ALLLES IS DIE STAP :Y)

    Nee gewoon niet, haha. Uhm als jullie naast elkaar zitten praten? Vrienden worden?


    Pretty is just a pretty word.

    Mag ik vragen in welke klas je zit? Ik wil weten wanneer je niet meer in een vaste klas zit x) Maar anders ook gewoon oogcontact houden? En afspreken om iets leuks te gaan doen met nog een paar andere vrienden?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    CURLYMONSTER schreef:
    NEUKEN ALLLES IS DIE STAP :Y)

    Nee gewoon niet, haha. Uhm als jullie naast elkaar zitten praten? Vrienden worden?

    The last one sounds very nice ;$


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Beckett schreef:
    Mag ik vragen in welke klas je zit? Ik wil weten wanneer je niet meer in een vaste klas zit x) Maar anders ook gewoon oogcontact houden? En afspreken om iets leuks te gaan doen met nog een paar andere vrienden?

    Ik zit in 4vwo. Ja, oogcontact is altijd wel de eerste stap denk ik. Ja, eigenlijk heb ik wel geluk, want we hebben een paar gezamenlijke vrienden. Maar dan zijn het niet mijn 'beste vrienden' en ook niet 'zijn beste vrienden'. Maar gewoon vrienden waar je zo nu en dan eens even meepraat. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Mweh ik kan je niet echt helpen, aangezien ik echt heel erg faal in zulke dingen.

    Gewoon als hij alleen zit naast hem gaan zitten en dan iets zeggen om een gesprek te beginnen. Gewoon iets randoms.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Gewoon als hij alleen zit naast hem gaan zitten en dan iets zeggen om een gesprek te beginnen. Gewoon iets randoms.


    26 - 02 - '16

    Lexus schreef:
    Gewoon als hij alleen zit naast hem gaan zitten en dan iets zeggen om een gesprek te beginnen. Gewoon iets randoms.

    Dat ga ik zeker proberen! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.