• ik ben haike of xjellymuffin/XbubblegumX en ik heb en klacht ik begrijp niet echt veel van quizlet en ik heb om de second en waarschuwing maar ik weet meestal niet wrm want ik besef niet wat ik verkeerd doe !!!!!!!!! en soms wild niemand me helpen!



    XXXhaike en soms emily want ik en mijn vriendin hebben samen en quizletpagina

    ja ik snap het maar ook weer niet, wat wil je precies weten wat je niet snap? want ik weet natuurlijk ook niet voor wat jij een waarschuwing krijg?


    Nvt

    uwh. jij bent tog da kind da iedereen uitscheld enz. ;l mis. daarom..


    We can only learn to love by loving.

    uwh. jij bent tog da kind da iedereen uitscheld enz. ;l mis. daarom..

    ooh ja dan begrijp ik wel dat ze waarschuwingen krijg.:o als ze dat doe,


    Nvt

    ik schel niemand uit ze schelden mij uit en als zun da doen dan doe ik da ook ze!

    ik schel niemand uit ze schelden mij uit en als zun da doen dan doe ik da ook ze!


    ahaah.. dude. jij hebt bijna al mijn vrienden hier uit sitte schelden en mij ook 1 x.. mr ik ben niet zo'n type die reageerd op dat soort shit dus ;l


    We can only learn to love by loving.

    ik schel niemand uit ze schelden mij uit en als zun da doen dan doe ik da ook ze!


    En waarom heb je dan zoveel accounts?

    (...)

    En waarom heb je dan zoveel accounts?


    idd... [ik heb mr 2 accounts O_o en die andere is vn mij en iemand samen]


    We can only learn to love by loving.

    XbullegumX daar kan ik niet meer op xjellymuffin kan ik ook niet meer op en raartje heeft mijn beste vriendin gemaakt

    lul niet man, je hebt blijkbaar mensen gefaked en dat mag niet.
    Kom dan niet zielig doen. Je weet dondersgoed waarom je er steeds af gegooit wordt.

    nu dta ik hier lees wat anderen zegen dan heb ik 2 tips voor je.

    tip 1: leer volwassen worden
    tip 2: hou je aan de regels

    lul niet man, je hebt blijkbaar mensen gefaked en dat mag niet.
    Kom dan niet zielig doen. Je weet dondersgoed waarom je er steeds af gegooit wordt.


    so.. :D nou daar is je antwoord dan n_n


    We can only learn to love by loving.

    Je hebt dus een ban op je kop ><

    (huil)?(huil)

    lul niet man, je hebt blijkbaar mensen gefaked en dat mag niet.
    Kom dan niet zielig doen. Je weet dondersgoed waarom je er steeds af gegooit wordt.



    hier heb je je antw.!
    btw.: mensen faken is zielig!


    I need you like a heart needs a beat

    (huil)