• Wij gaan op school een film maken. Nu moet iedereen in de klas een script schrijven. Ik wil graag een horrorverhaal of een thriller maken maar ik heb geen idee van een verhaallijn of een onderwerp. Wie kan me een beetje helpen en weet een leuk onderwerp voor een film?
    X


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Een gestoorde stalker die uiteindelijk diegene die hij stalkt vermoordt omdat die met iemand anders samen is. (Daar heb ik een SA over geschreven :Y))

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 12:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Verder niemand?


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Over zulke porseleinen poppen die gaan leven, maar dan wel zo dat niemand door heeft dat ze zijn gaan leven en ze er een voor een achter komen maar dan wel gelijk vermoord worden.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Over zulke porseleinen poppen die gaan leven, maar dan wel zo dat niemand door heeft dat ze zijn gaan leven en ze er een voor een achter komen maar dan wel gelijk vermoord worden.

    Hmm ik weet niet, het moet niet te moeilijk te maken zijn ofzo omdat we 1 script dus ook echt gaan uitvoeren


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Je kan ook een soort cluedo nadoen. Dat je allemaal mensen vraagt, iemand wordt vermoord en dan moet een detective in het verhaal oplossen wie de dader is?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    CyberLord schreef:
    Een gestoorde stalker die uiteindelijk diegene die hij stalkt vermoordt omdat die met iemand anders samen is. (Daar heb ik een SA over geschreven :Y))


    *zoekt hem op*

    OT: ik weet niet of je het boek 'De dode slaapster' kent? Het is niet al te ingewikkeld en een heel goede thriller (: je kan hem daarop baseren.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ik wou ooit een film maken over een klas en een jongen. de juf vraagt wat iedereen later wilt worden en dan komt ze bij die jongen en dat zegt hij 'moordenaar' hij zegt ook dat hij z'n eerste slachtoffer al jheeft gemaakt(de man van de juf) en steeds meer mensen gaan dood


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik deed het over een huurmoordenaar. Je kunt er ook een hele seksscene in gooien. Perverse docent = profit.


    No growth of the heart is ever a waste