• De titel zegt het.
    Ik heb het offcourse over staanplaatsen, hè. x)


    -

    Over de grond kruipen. (nerd)

    net zoals de rest van de menigte je ellebogen in iemand anders ribben drukken.. ik kom altijd blauw terug van een concert,


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Toen mijn zus en ik vanvoor stonden was dat heel toevallig. We hadden kei hard op ons gemakje gedaan en nog stonden we vanvoor. :') Maar het was dan ook een klein zaaltje. Nouja, ik kan je dus niet echt helpen. Gewoon wat duwen ofzo?
    En misschien heb je het nu niet eens meer nodig? ;p

    Uuhm, ik weet niet hoe ik het altijd doe. Ik word meestal zelf naar voren geduwt.


    Protège moi de mes désirs.

    O.o
    Ik ga je mijn tipcs niet geven :'D Die zijn geheim.
    Zorg ervoor dat je als eerste de zaal inkomt?

    duwen en trekken en vooral je ellebogen gebruiken..

    een meisje had mijn plek in gepikt.. dus ik wil net uithalen gaat ze aan de kant!! :) dus ik had mijn plaats weer terug xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Over de grond kruipen. (nerd)


    Dan kan ik gelijk door naar het ziekenhuis.
    Resultaat: 10 vingers gebroken. :Y)


    -

    aan de kant duwen zou ik doen


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!

    op een festival xD niet lopen waar iedereen naartoe loopt xD en dan zo extra nr links of rechts gaan (: heeft bij mij geholpen bij werchter boutique xD ik stond op Rij 6 ^-^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Iedereen Opzij duwen, en Dan Naar voor lopen =D


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Wat ik doe: Vroeg komen. Als een gek naar binnen sneaken. Héél ver naar voren lopen. Mijn mama achteraan laten staan, en haar fotocamera jatten. Dan iedereen die me in de weg staat opzij beuken en stoten. Als er zo'n vent die er bij hoort langs loopt gaan huilen en zeggen: Zij heeft mij geduwt. *wijst naar iemand die iets voor je staat*. Deed ik want ik was de dag daar voor gevallen, kon de schaafwond op mn knie laten zien. Toen werdt ze aangesproken en volgensmij ook meegenomen maar dat weet ik niet meer. Gauw haar plaats innemen. Zodra er iemand fluawvalt gelijk plaats vervangen! :Y)


    x


    Scream for mercy!

    ellebogen gebruiken?

    Wat is moshen, en wat is een moshpit, en wat is pitten? :| Oke ik schaam me nu.


    a figment of your imagination

    Neem een paraplu mee [á]
    Of - of - of een brancard x3


    I may not always be perfect, but I'll always try.