• Afgeleid van 'Stad van Beenderen' (het idee van de runen, benamingen. Niets meer.)

    If I die young
    De achttien jaar oude Jay Jackson is opgegroeid in een wereld die mensen zouden benamen als Hel. Hij is één van de vele jongens die werden getraind om een wereld te redden die al meer dan verdorven was.
    De wereld was niets meer waard toen verschrikkelijke wezens door hun werelden de menselijke betraden en hun verdorvenheid uitspraken.
    Jay komt terecht in Cendrift: een klein stadje, volgestouwd met wolkenkrabbers en straten van smog. Het uitmoorden van monsters, mensen beschermen én vermoorden: het is een lange, eenzame routine tot hij Ryder ontmoet. Een meisje vol levenslust en compassie. Hetgeen dat vooral zo veranderlijk aan haar is, zijn haar ogen die zonder moeite de monsters én Jay kunnen onderscheiden. Ryder is echter niet altijd de luidruchtige rock 'n roll chick: problemen uit verleden, heden en toekomst zorgen dat ze altijd op de vlucht lijkt in haar eigen leven.

    Zo, ongeveer. Heel oppervlakkig. Titel, gebeurtenissen, details, het verhaal achter beide personen en dat soort dingen moet allebei nog komen.

    Doen/Niet doen:
    Titel:
    Misschien eén die er volgens jou nóg beter bij past.
    Mening:

    Liefs x


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Doen!
    Ik vind de titel die je hebt echt leuk
    Ik ga het sowieso lezen want ik ben dol op die serie (ben nu bezig in stad van glas)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 18:57 ]


    Can't control my second personality

    Gewoon doen (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."