• Ik wilde eens deze hier droppen om te weten wat jullie er van vonden. ^^ [Deviantart geeft me niet echt veel feedback. xd]

    Anyway, ik moest dus een opdracht doen voor school en dat was zogezegd dat je de schrijver was van het boek waarover je een boekbeschrijving moest maken. Ik had dus het Moordenaarsgilde van Licia Troisi. Ik had dus geen idee wat ik zou doen als affiche, dus heb ik de cover overgetekend. Ik heb er ongeveer zo'n [school]weekje over gedaan en ik was er best wel trots op. ^^ [Behalve dan de benen. Zo vanaf haar heupen zijn de verhoudingen een beetje de mist in gegaan.]

    Dus, in ieder geval. Ik zou het leuk vinden moesten jullie wat commentaar achterlaten. ^^ [En wees niet bang om kritiek te droppen. Ik hou van kritiek. Zolang het niet gemeen is. ^^]


    help

    Scuttle schreef:
    Zo mooi. :9~


    Thankies. ^^

    Ik dacht, ik zet er de originele ook bij maar dan bij vergelijking... Njah.


    help

    Ge-wel-dig :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    wow, zo goed kan ik nog niet eens tekenen (niet dat ik goed teken)
    benen zijn inderdaat/d niet zo goed, maar daar heb ik ook last van.


    deze heb ik getekend (en dit is op mijn best hè)
    (beeld je dan maar eens in hoe slecht het normaal zou zijn)
    :P

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 0:04 ]


    Dit is mijn signature

    blacksea schreef:
    wow, zo goed kan ik nog niet eens tekenen (niet dat ik goed teken)
    benen zijn inderdaat/d niet zo goed, maar daar heb ik ook last van.


    deze heb ik getekend (en dit is op mijn best hè)
    (beeld je dan maar eens in hoe slecht het normaal zou zijn)
    :P


    Ik vind hem best wel awesome. Heb je die uit jezelf getekend?

    Inderdaad is trouwens met een d. ;)


    help

    Ik
    Hou van dit boek ;w;



    Mooie tekening btw


    I'm not short D: I just live in a big world

    Lioncourt schreef:
    Wauw, hij is echt prachtig!
    Ik denk dat je alleen nog een beetje aan de schaduwen moet werken (niet dat ik het beter kan though haha).


    Ja, klopt, het deel van het gezicht wat bedekt wordt door de kap is verlicht, en dat wat niet bedekt is niet, dat ziet er een beetje maf uit. =3
    Maar verder, dat gezicht is echt prachtig gelukt! :O
    Echt wauw, die gezichtsuitdrukking leeft, lijkt wel!
    Inderdaad, de benen lijken een beetje gekanteld, maar daar kun je overheen kijken. =3
    Erg gaaf!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    THndALlover schreef:
    (...)

    Ja, klopt, het deel van het gezicht wat bedekt wordt door de kap is verlicht, en dat wat niet bedekt is niet, dat ziet er een beetje maf uit. =3
    Maar verder, dat gezicht is echt prachtig gelukt! :O
    Echt wauw, die gezichtsuitdrukking leeft, lijkt wel!
    Inderdaad, de benen lijken een beetje gekanteld, maar daar kun je overheen kijken. =3
    Erg gaaf!


    Haha, bedankt. Maar dat van die schaduw: haar gezicht was wel redelijk licht op de tekening. Het was gewoon een klein stukje schaduw van de kap op haar voorhoofd.


    help

    Gallymogger schreef:
    (...)

    Ik vind hem best wel awesome. Heb je die uit jezelf getekend?

    Inderdaad is trouwens met een d. ;)

    nee kwam op het iedee door een topic.
    ze is alleen te gedetaieert/d


    Dit is mijn signature

    Gedetailleerd. =x Maar schaam je niet! =3

    En hm, dat komt dan misschien door het inscannen, maar is geen ramp. Je ziet het alleen als je echt goed kijkt, zeg maar. =3
    Heb je al eens wat anders getekend, sindsdien?


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    THndALlover schreef:
    Gedetailleerd. =x Maar schaam je niet! =3

    En hm, dat komt dan misschien door het inscannen, maar is geen ramp. Je ziet het alleen als je echt goed kijkt, zeg maar. =3
    Heb je al eens wat anders getekend, sindsdien?


    Heb je het nu tegen mij of blacksea? xd


    help

    Eerste stuk blacksea, met
    Tweede stuk zonder naar jou. =3


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    THndALlover schreef:
    Eerste stuk blacksea, met
    Tweede stuk zonder naar jou. =3


    Haha, oké. Ja, het is al een jaar geleden dat ik deze heb getekend, dus tuurlijk heb ik er al dingen na getekend. Ik heb One Direction voor mijn vriendin getekend - vroeger was ik fan van ze. Nu niet meer. - en ook nog iets geschilderd/getekend en dan nog een paar werken in de tekenschool. (:


    help

    Je tekening is mooi! En ik heb meteen even dat boek opgezocht die in je tekst stond aangezien je me nieuwsgierig maakte.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    Je tekening is mooi! En ik heb meteen even dat boek opgezocht die in je tekst stond aangezien je me nieuwsgierig maakte.


    Dankjewel. :]

    Al moet ik er even mijn persoonlijke mening bij zeggen voor moest je dat boek beginnen lezen: Begin eerst met de Kronieken van de Verrezen Wereld. Die vind ik persoonlijk veel beter dan de Oorlogen en bij mij lazen ze ook vlotter dan de Oorlogen.


    help

    Gallymogger schreef:
    (...)

    Dankjewel. :]

    Al moet ik er even mijn persoonlijke mening bij zeggen voor moest je dat boek beginnen lezen: Begin eerst met de Kronieken van de Verrezen Wereld. Die vind ik persoonlijk veel beter dan de Oorlogen en bij mij lazen ze ook vlotter dan de Oorlogen.


    Oké. Misschien ga ik zo wel even naar de bieb. Wel jammer dat ik maar vijf boeken mag lenen anders had ik alle zes de boeken meteen kunnen lenen.


    Physics is awesome