• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:

    _____________________________________


    Alweer topic nummer 2 (': Even een paar dingen:
    1. Maak eerst topic nr.1 vol (:
    2. Geloof niet alles wat Jacco (sandrachips) zegt. (A)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ahri schreef:
    (...)

    Ik herken het ook bij mezelf. Maar ik heb al diverse complimenten van mensen gehad waardoor ik blijer met mezelf ben gaan worden. Ik ben bijv. heel erg trots op mijn neus, ogen en slanke figuur (:


    Complimenten helpen inderdaad veel. Ik durf zonder make-up de door uit en maak me soms iets minder druk om een paar puistjes, er is toch niks aan te doen. ;p


    You are beautiful, you are love.

    waarom zijn die meiden altijd zo veranderlijk van keus? uhm doe mij maar broodje gezond.. of toch nee. doe maar broodje met zalm.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Sandrachips schreef:
    Waarom vinden meisjes zichzelf altijd zo lelijk?

    Vind jongens zichzelf dan wel altijd mooi?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Rid schreef:
    waarom zijn die meiden altijd zo veranderlijk van keus? uhm doe mij maar broodje gezond.. of toch nee. doe maar broodje met zalm.

    Haha, dat is wel heel algemeen, ik denk niet dat ik zelf zo ben. En er zullen ook wel jongens zijn die niet snel iets kunnen besluiten.

    - Ja, ik kom ook eens meedoen -


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Rid schreef:
    waarom zijn die meiden altijd zo veranderlijk van keus? uhm doe mij maar broodje gezond.. of toch nee. doe maar broodje met zalm.

    Gewoon omdat wij dan toch meer zin hebben in een broodje zalm ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Vind jongens zichzelf dan wel altijd mooi?


    ik vind me zelf nogal gewoontjes. niet echt mooi.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:58 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Haha, dat is wel heel algemeen, ik denk niet dat ik zelf zo ben. En er zullen ook wel jongens zijn die niet snel iets kunnen besluiten.

    - Ja, ik kom ook eens meedoen -


    veel meiden die ik ken hebben er last van. hehehehe. ik zelf zeg gewoon niks voor ik het echt weet.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Rid schreef:
    (...)

    veel meiden die ik ken hebben er last van. hehehehe. ik zelf zeg gewoon niks voor ik het echt weet.


    Haha, tja, misschien denken die meisjes dan graag hardop. (:


    You are beautiful, you are love.

    Rid schreef:
    (...)

    ik vind me zelf nogal gewoontjes. niet echt mooi.

    Ja precies. Dit wordt altijd over meisje gezegd maar stiekem vinden jongens zichzelf ook niet mooi. Ik heb geen problemen met mezelf hoor.. Ik ben misschien wat aan de dikkere kant maar ja, wie maakt dat nou eigenlijk uit?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Complimenten helpen inderdaad veel. Ik durf zonder make-up de door uit en maak me soms iets minder druk om een paar puistjes, er is toch niks aan te doen. ;p


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Rid schreef:
    waarom zijn die meiden altijd zo veranderlijk van keus? uhm doe mij maar broodje gezond.. of toch nee. doe maar broodje met zalm.


    Ik heb geen idee. Ik ben niet zo besluiteloos.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Ja precies. Dit wordt altijd over meisje gezegd maar stiekem vinden jongens zichzelf ook niet mooi. Ik heb geen problemen met mezelf hoor.. Ik ben misschien wat aan de dikkere kant maar ja, wie maakt dat nou eigenlijk uit?


    mij maakt niet echt wat uit hoe je er uit ziet. duurt bij mij ook vrij lang dat ik op iemand verliefd wort.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Rid schreef:
    (...)

    mij maakt niet echt wat uit hoe je er uit ziet. duurt bij mij ook vrij lang dat ik op iemand verliefd wort.

    Ja precies. Mij maakt het ook niet echt uit hoe een persoon eruit ziet..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Vind jongens zichzelf dan wel altijd mooi?
    Ik vind mezelf de mooiste persoon op aarde :W
    Haha, nee. ik vind mezelf niet mooi, maar ook niet lelijk (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Ik vind mezelf de mooiste persoon op aarde :W
    Haha, nee. ik vind mezelf niet mooi, maar ook niet lelijk (:

    Ja maar kijk Jacco.. Jouw ego is zo groot als China:W


    Shit happens but pee happens a lot more.