• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:

    _____________________________________


    Alweer topic nummer 2 (': Even een paar dingen:
    1. Maak eerst topic nr.1 vol (:
    2. Geloof niet alles wat Jacco (sandrachips) zegt. (A)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ahri schreef:
    Meiden, waarom giechelen jullie zoveel. (Ik vind dat namelijk vet irritant ;o)

    Hier ben ik het mee eens.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ephesus schreef:
    (...)
    Je moet dan doorvragen, wij zeggen gewoon 'goed' omdat we weten dat de meeste mensen dat willen horen. Ze vragen wel hoe het gaat, maar eigenlijk willen ze gewoon 'goed' horen. Daarom zeggen we dat ook, als je merkt dat er iets aan de hand is, gewoon doorvragen. Dat vinden meisjes lief, oftewel ik (; Ik vind het echt tof als een jongen merkt dat het niet goed met me gaat. Omg, I'm weird! (;
    Ey, Berna, gaat alles wel goed met je? $


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    Trouwens, waarom vertellen meisjes nooit wat er aan de hand is. Altijd als wij vragen hoe het met ze gaan, zeggen ze 'goed'. Maar ik weet altijd dat er dan toch iets aan de hand is :W


    Ik merk soms ook wel bij mezelf dat ik dat zeg inderdaad. Maar heb jullie, jongens, dan nooit iets waar je een ander niet mee op wil zadelen? Ik heb namelijk altijd dat ik anderen niet wil vervelen met wat mij dwars zit en daarom vertel ik het vaak niet. Als er éch, écht wat is, dan wel. Maar niet zomaar om het even, ook al zou het het van tijd tot tijd wel waard zijn.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Sandrachips schreef:
    (...)Ey, Berna, gaat alles wel goed met je? $

    Yes, I'm seriously fine and happy that you're around. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Yes, I'm seriously fine and happy that you're around. (:
    Nee, ik weet dat er iets is $


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Aurorae schreef:
    (...)

    Ik merk soms ook wel bij mezelf dat ik dat zeg inderdaad. Maar heb jullie, jongens, dan nooit iets waar je een ander niet mee op wil zadelen? Ik heb namelijk altijd dat ik anderen niet wil vervelen met wat mij dwars zit en daarom vertel ik het vaak niet. Als er éch, écht wat is, dan wel. Maar niet zomaar om het even, ook al zou het het van tijd tot tijd wel waard zijn.
    Neuh, ik vertel altijd alles


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Nee, ik weet dat er iets is $

    God, jij bent goed :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    God, jij bent goed :c
    Weet ik :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Neuh, ik vertel altijd alles


    Kan ik dan nog wel wat van leren ^.^


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Sandrachips schreef:
    Trouwens, waarom vertellen meisjes nooit wat er aan de hand is. Altijd als wij vragen hoe het met ze gaan, zeggen ze 'goed'. Maar ik weet altijd dat er dan toch iets aan de hand is :W


    Ik antwoord meestalo goed omdat het een standaard vraag is. Kom ik iemand op school tegen die ik twee dagen niet heb gezien, vraagt diegene haast altijd hoe gaat het? Vandaar en als ik een probleem heb wil ik dat ook niet altijd aan iedereen vertellen.


    Physics is awesome

    Waarom gebruiken jongens zo weinig smileys bij het praten op internet? Weet je hoe verrot moeilijk het dan is om hoogte van ze te krijgen :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Reepicheep schreef:
    Waarom gebruiken jongens zo weinig smileys bij het praten op internet? Weet je hoe verrot moeilijk het dan is om hoogte van ze te krijgen :'D
    Ik gebruik alleen smileys die ik leuk vind


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Weet ik :W

    Had je echt door dat er iets is of ging je doorvragen omdat ik zei dat ik dat tof vond?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ahri schreef:
    Meiden, waarom giechelen jullie zoveel. (Ik vind dat namelijk vet irritant ;o)


    Ik giechel niet echt veel, ik lach eerder. En ja, giechelen is niet echt iets wat bij mij past, vind ik zelf.


    Physics is awesome

    Waarom haat ik de jongens uit mijn klas?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.