• Aan het feit dat de labels zelf, zoals de mappen bij de quizzen, niet verwijderd kunnen worden of zelfs maar gewijzigd kunnen worden. Als je een label eenmaal hebt aangemaakt, blijft hij daar voor eeuwig staan.



    Klik hier voor groter formaat

    Wie ergert zich met mij mee?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik heb nooit een label aangemaakt want ik snap niet waar ze voor zijn...
    oh w8 jawel 1 x om te kijken wat het was xD
    ja ik ben het wel met je eens, ik heb m nooit kunnen verwijderen ofzo... :@


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik gebruik die dingen niet. Ik weet niet eens waar ze voor zijn.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ik gebruik die dingen niet. Ik weet niet eens waar ze voor zijn.

    Om dingen te sorteren. Zo kun je stories sneller terugvinden als je er veel hebt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Insurgent schreef:
    Ik gebruik die dingen niet. Ik weet niet eens waar ze voor zijn.


    26 - 02 - '16

    Hebben we labels o.O
    Maar miss even Rutger PB-en of dat verandert kan worden?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Dat was mij ook al eens opgevallen. Ik gebruik ze nauwelijks, dus eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, maar het is inderdaad wel ergerlijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat was mij ook al eens opgevallen. Ik gebruik ze nauwelijks, dus eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, maar het is inderdaad wel ergerlijk.


    Vooral als je een aantal hebt staan die je niet gebruikt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Insurgent schreef:
    Ik gebruik die dingen niet. Ik weet niet eens waar ze voor zijn.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik gebruik ze niet, dus heb er geen last van.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Spotgaai schreef:
    Hebben we labels o.O
    Maar miss even Rutger PB-en of dat verandert kan worden?

    Precies dit.


    Inspiration can hit you any time

    Square schreef:
    Dat was mij ook al eens opgevallen. Ik gebruik ze nauwelijks, dus eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, maar het is inderdaad wel ergerlijk.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Spotgaai schreef:
    Hebben we labels o.O
    Maar miss even Rutger PB-en of dat verandert kan worden?


    Ik heb Rutger een pb gestuurd en hij antwoordde dat hij er binnenkort naar zal kijken :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik maak er zelf geen gebruik van, maar ik kan me voorstellen dat het hinderlijk is.


    Aan niets denken is ook denken.

    Insurgent schreef:
    Ik gebruik die dingen niet. Ik weet niet eens waar ze voor zijn.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Ik heb er nog nooit één gebruikt, dus het was mij nog niet opgevallen. Maar ik snap dat het je ergert.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.