• Ik lees hem, kudo, abo, als ik hem leuk vind!
    + ik hou van Justin Bieber
    + Geen fan van 1D, maar als hij erg professioneel is geschreven, is ook goed!
    + Ik hou van thrillers en liefde.

    - Alle story's die geplaatst worden lees ik. Ik kudo of abo alleen als ik hem leuk vind.

    Lees je mijn story ook even? :)
    dan is deze iets voor jou!

    She's broken ~ Zayn J. Malik

    Abbigail Adams is een paar jaar terug haar ouders verloren aan een motor-ongeluk. Alles wat ze haar hebben nagelaten is een paard: Spirit. Een jaar terug verliet haar oma haar ook nog eens. Abbigail probeert haar leven weer op te pakken, maar het lukt niet altijd. Dan ontmoet ze een jongen genaamd Zayn. Hij helpt haar met van alles. Zou ze haar normale leven weer kunnen oppakken?


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    -One Direction bestaat niet.
    -Volledig Nederlands.
    -Ik waarschuw niet, neem liever een abo.
    -Harry Edward Styles.
    -Skye Olivia Winters.



    "He has beautiful eyes, a charming smile and very cute curls. He's just perfect."


    Link. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hey,
    Misschien is mijn story iets voor jou!
    Stalking ft. Louis Tomlinson/love is forever


    Deel 1 :
    Louis heeft 3 jaar een relatie gehad met Noa maar ze ging vreemd met Jack. Louis maakte het een half jaar geleden uit. Ze had niemand meer alleen Jack. Maar hij maakt het drie weken na Louis ook uit. Nu is ze alleen in haar huis. Louis kan er niet tegen en een half jaar later begint hij met haar te stalken. Haar eerste echte liefde maakt van haar leven een werkelijke hel.



    Deel 2:
    Het leven gaat door, ook al zit er soms iets tegen. Zolang de liefde maar blijft bestaan…

    Xxx Romy


    He like girls how eat carrots!

    lees je harry potter?
    ik heb ook een O.P. 16+
    als je dit wilt lezen moet je het ff aangeven dan zal ik linkje neerzetten :'D of je kan naar mijn profiel gaan


    Miep

    Op mijn profiel staat een afgelopen JB verhaal en een net begonnen JB verhaal.
    Er staan ook nog wat OP stories en andere fanfics.
    Hier is de fanfic waaraan ik nog moet beginnen.



    "Welcome to your new family, little sister." I said, kissing her little nose.
    ~
    "I am your sister, I am the oldest one. Don't talk to me like that." I shouted.
    ~
    "What are you doing? Stop it!" I begged.
    ~
    "Why don't you want to believe me?" I cried, begging and hoping that my parents would say that everything was alright and that she was the evil one.



    • Begint: 07-10-2012
    • In het Nederlands
    • Ik waarschuw niet
    • © Odyne (Plaatje+Storyline)
    • Onbekende personen


    Als je een echte beschrijving wilt hebben, dan kan je beter kijken bij mijn schrijvers id. Daar staat een beschrijving die beter weergeeft waar dit verhaal over gaat.


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    http://www.quizlet.nl/stories/98307/love-dreams-hope-and-the-real-hard-life--harry-styles/




    love, dreams, hope, and the real hard life - harry styles!

    Amore bergman, gewone vrienden, houd van dansen, vader met eigen camping, irritante broer waar ze toch wel veel om geeft, lieve moeder. niet zo bijzonder dus. eigenlijk best wel normaal. en eerlijk gezegd voelt ze zich ook niet zo bijzonder. het is zomer 2012, net als elke zomer moet ze er helpen. animatie voor de kleintjes, bedienen in de kantine, wc's schoonmaken, enzovoort. deze zomer gaat het net iets anders... niet zo bijzonder??


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Harry Potter, en romantiek :Y)
    A thousand years...[Severus Snape - The Marauders]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    OP: Luister naar m'n hart


    16 - 09 - '17



    The last first kiss, you already had that one.
    For you, it was so easy to lie.
    But why? Why did you lie to me?
    I loved you, with whole my heart.
    But now...

    # One Direction exists
    # Written by Ephesus
    # Starts: O6-1O-2O12





    Mirror On The Wall • Harry Styles


    •••••

    Mirror on the wall, here we are again.
    Through my rise and fall.
    You’ve been my only friend.
    You told me that they can, understand the man I am.
    So why are we here, talkin’ to each other again.
    Soundtrack


    •••••

    # One Direction Exists
    # Written by Ephesus
    # Starts 24 september 2012



    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 14:25 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.




    Get the hell out of my mind || Zayn J. Malik

    She has a smile on her face
    but from the inside she's crying
    she acts like everything is fine
    but she's just really good at lying.

    Begint bij 15 abo's. abonneer nu.
    http://www.quizlet.nl/stories/98011/get-the-hell-out-of-my-mind--zayn-j-malik/

    ik waag wel een kans :D

    The Avengers2 ~ The Matrix of leadership

    Loki wordt terrecht gesteld op Asgard en ontsnapt net aan de doodstraf, in plaats daarvan stuurt Odin hem naar Amissa de verlaten sector en hoogst beveiligde gevangenis van het universum.
    maar er is nog een deal af te handelen...

    de Chitauri neemt Loki mee en samen gaan ze met de matrix of leadership hun horizonen vergroten...

    Thor reist naar de aarde om Nick Fury te waarschuwen en de Avengers komen opnieuw bij elkaar om voor eens en altijd met Loki af te rekenen, het team is niet opgewassen tegen de Matrix en Nick schakkelt de hulp in van een lang bewaard geheim...



    ~ compleet nieuw verhaal en vervolg op Avengers 1
    ~ begonnen op 30 september 2012
    ~ muziek van de film en van Marvel in het algemeen zal te horen zijn
    bij elk hoofdstukje
    ~ neem abo want ik waarschuw niet !
    ~ elke dag drie hoofdstukjes
    ~ nederlands maar kan soms engelse woorden bevatten of Italiaanse
    ~ opbouwende kritiek is altijd welkom


    http://www.quizlet.nl/stories/98596/the-avengers-2--matrix-of-leadership-/


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    heey
    ik heb ook een story geschreven en dat heet Deadly love.
    mijn eeste story,en ik hoop dat iemand er op reageert xDen dat het een leuk verhaal is xD

    Als de trein vertrekt. {OP}


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb een Onbekende Personen-story lopende nu, romantiek & drama (: maar we zitten wel al op hoofdstuk 40, vindt je dat erg?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien