• -

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 9:04 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Catoodle schreef:
    Sorry ik vind dit echt zo facking lelijk...



    Opzich kun je dat ook wel anders verwoorden..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik vind het wat te fel, een lichter blauw zou mooier zijn. Alles moet een eerste keer gebeuren. Ik had die van mij ook gedaan een tijdje terug, maar ik vind dat dip-dyen alleen aan de punten moet gebeuren en niet hoger in. Anders is het geen "dip"-dye meer haha.
    Dit is die van mij:

    Catoodle schreef:
    Sorry ik vind dit echt zo facking lelijk...


    Zeg het op z'n minst niet zo bot. Geez. :/
    Ik vind het ook iets te hoog zitten, maar het is niet lelijk. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind eerlijk gezegd dat stuk bij de zijkant niet zo mooi. En ik vind de vlecht een beetje raar, hoewel ik het aan de zijkant (bij de laatste foto) wel leuk vind (:

    En ik vind het ook wat veel blauw, ik had het meer naar onder gedaan. Maar ik moet zeggen dat dat wel een súuper mooie kleur blauw is! :9~ Hoe heet die kleur? :3


    Inspiration can hit you any time

    Loveless schreef:
    Ik vind het wat te fel, een lichter blauw zou mooier zijn. Alles moet een eerste keer gebeuren. Ik had die van mij ook gedaan een tijdje terug, maar ik vind dat dip-dyen alleen aan de punten moet gebeuren en niet hoger in. Anders is het geen "dip"-dye meer haha.
    Dit is die van mij:


    Me like.

    Wat is jouw zusje trouwens ontzettend schattig (:


    26 - 02 - '16

    Bemiddelaar schreef:
    Ik vind het echt lelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Arme meid. Sorry, maar voor zo'n jong meisje is het meer spannend en grappig dan dat ze het werkelijk mooi vinden.


    EGYPTIAN GOD

    Ik vind het wel schattig staan, ze heeft echt prachtige ogen!

    Verder: Jou zusje is echt überschattig ^^


    Tijd voor koffie.

    Valentino schreef:
    Sorry, ik vind het niet mooi gedaan.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.