• Ik ben school echt zat. Ik doe zo mijn best, maar haal alleen maar vieren. Van de 10 cijfers heb ik twee zessen en verder alleen maar vieren. Ik snap gewoon niet wat ik verkeerd doe.. Ik leg goed op, doe mijn best en leer goed. En elke keer valt het toch zo tegen..

    Respect als je mijn gezeur gelezen hebt. ;)


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Elliania schreef:
    Ik ben school echt zat. Ik doe zo mijn best, maar haal alleen maar vieren. Van de 10 cijfers heb ik twee zessen en verder alleen maar vieren. Ik snap gewoon niet wat ik verkeerd doe.. Ik leg goed op, doe mijn best en leer goed. En elke keer valt het toch zo tegen..
    Ik heb hierdoor echt geen zin meer om naar school te gaan, elke dag kijk ik er weer tegenop.
    Respect als je mijn gezeur gelezen hebt. ;)


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Misschien kun je het er met je mentor over hebben? Die kan je wat tips geven hoe je het beter kunt doen. Want blijkbaar doe je iets verkeerds.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik snap je situatie! Heb er zelf ook in gezeten namelijk.
    Je kunt eventueel bijles vragen? Of naar zo'n studiecentrum gaan?
    Ik had het opgelost door uiteindelijk te stoppen met 4 havo en verder te gaan met een mbo-opleiding. Dit past beter bij me.

    Dat is, grof gezegd, kut. Ik snap hoe je je voelt, want eind vorig jaar had ik precies last van hetzelfde. Ik had dan geen lessen meer, maar wel een proefwerkweek en ik kreeg aan het begin van de week een drie terug en toen zakte de moed mij helemaal in de schoenen.
    Ik heb daarna toch mijn best gedaan en ik ben gelukkig wel over en nu gaat het stukken beter.

    Mijn tip voor jou: zit je wel op het goede niveau? Is het niet te hoog gegrepen voor je? Want als je goed oplet, etc, dan denk dat dit het probleem is. Bespreek het misschien ook met je ouders, die kunnen je misschien helpen.
    Veel succes ermee!


    Deep inside, I've never felt alive

    Same. Gewoon even inkomen, denk ik.
    Ik hoop het, anders komt het bij mij ook niet goed.. :[


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    ik zit ook ermee. Ik haal gewoon diepe onvoldoendes en het ergste vind ik dat iedereen dacht dat ik Havo zou aankunnen.


    -