• Ik doe het constant. Ik stoor me er zo enorm aan. Het lijkt alsof ik alles slecht vind, op alles commentaar heb, en bovendien staat het echt niet bij een meisje... Ik probeer er echt op te letten, maar ik kan er niets aan doen. Heel veel zinnen beginnen met 'what the f*ck', 'f*ck, moet je nu eens wat weten?'. Als ik ergens over klaag zeg ik het altijd! 'die f*cking leerkracht', 'dat is echt f*cking ...',... Tegenwoordig sla ik altijd mijn hand voor mijn mond als ik het zeg, maar het stopt maar niet! ):

    Is er iemand met hetzelfde probleem?


    Only losers can act the way you do

    Ik scheld heel veel met vanalles x3 Maar ik vind het zelf niet erg..

    Ik scheld redelijk veel, zeker als ik pissig ben en al helemaal als me iets niet lukt. Dan ga ik het liefst met dingen gooien en alles en vervloek datgene compleet :Y)
    Oh, ik gebruik ook heel vaak godverdomme.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 10:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Befree schreef:
    Zolang je maar niet met
    kanker
    scheld, als mensen dat doen echt die hebben geen leven.
    Er zijn zovel mensen die eraan sterven en meestal ben je gewoon ten doden opgeschreven.
    Hoe zou jij het vinden als je het zou hebben en iemand scheld erover1 DE LES: scheld er nooit mee en bedenk wat niet wil dat gij geschiet doe dat ook een ander niet VERTALING: wat je niet wil dat bij jou gedaan wordt doe dat ook een ader niet aan!
    srry ik zeg niet dat je het doet mar ik kan er echt zo niet tegen als mensen dat doen!

    Oh kom op zeg. Kanker is een vreselijke ziekte dat klopt en je moet er ook niet mee spotten, maar er zijn zoveel mensen die tering of tyfus als scheldwoorden gebruiken (inclusief ikzelf) en daar kraait geen haan naar. Ik vind het redelijk overdreven hoe mensen erop reageren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Befree schreef:
    Zolang je maar niet met
    kanker
    scheld, als mensen dat doen echt die hebben geen leven.
    Er zijn zovel mensen die eraan sterven en meestal ben je gewoon ten doden opgeschreven.
    Hoe zou jij het vinden als je het zou hebben en iemand scheld erover1 DE LES: scheld er nooit mee en bedenk wat niet wil dat gij geschiet doe dat ook een ander niet VERTALING: wat je niet wil dat bij jou gedaan wordt doe dat ook een ader niet aan!
    srry ik zeg niet dat je het doet mar ik kan er echt zo niet tegen als mensen dat doen!

    Maar als je met tyfus of tering scheldt, zoals ik regelmatig doe, is het niet erg meer plots? Ja, sorry, maar ik vind dat dus nergens op slaan.
    Ik scheld trouwens wel veel, but I couldn't care less. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik scheld eigenlijk vrij weinig. Er komt af en toe wel eens 'goddamnit', 'kut' of 'shit' uit. Maar aan kanker, tyfus, tering of f*cking in iedere zin doe ik niet. Het lijkt me trouwens behoorlijk irritant voor je medemens, al die negativiteit. xd


    You are beautiful, you are love.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Oh kom op zeg. Kanker is een vreselijke ziekte dat klopt en je moet er ook niet mee spotten, maar er zijn zoveel mensen die tering of tyfus als scheldwoorden gebruiken (inclusief ikzelf) en daar kraait geen haan naar. Ik vind het redelijk overdreven hoe mensen erop reageren.


    Klopt, maar het woord 'kanker', kan iemand sneller raken, als diegene bijvoorbeeld een dierbare is verloren aan die ziekte. En aangezien doktoren de ziekte waarschijnlijk vooral met kanker benoemen en niet met tyfus/tering kun je iemand persoonlijk raken of het verdriet bij iemand doen oprakelen. Zou ik niet op m'n geweten willen hebben.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Klopt, maar het woord 'kanker', kan iemand sneller raken, als diegene bijvoorbeeld een dierbare is verloren aan die ziekte. En aangezien doktoren de ziekte waarschijnlijk vooral met kanker benoemen en niet met tyfus/tering kun je iemand persoonlijk raken of het verdriet bij iemand doen oprakelen. Zou ik niet op m'n geweten willen hebben.

    Whut? Dus als een familielid van mij sterft aan een vorm van Tyfus (Ja, zo heet het serieus) is dat minder erg dan aan kanker? Dat klinkt nogal onlogisch in mijn oren. En ook al zou iemand het anders noemen, bijvoorbeeld tering ipv. tuberculose doet het alsnog evenveel pijn lijkt mij.
    Ik snap jou redenering dus alles behalve.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 10:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Whut? Dus als een familielid van mij sterft aan een vorm van Tyfus (Ja, zo heet het serieus) is dat minder erg dan aan kanker? Dat klinkt nogal onlogisch in mijn oren. En ook al zou iemand het anders noemen, bijvoorbeeld tering ipv. tuberculose doet het alsnog evenveel pijn lijkt mij.
    Ik snap jou redenering dus alles behalve.


    Kee, dan weet jij meer van de termen dan mij. Ik dacht dat tyfus vrij weinig voorkwam in spreektaal en dat het daarom minder confronterend kan klinken voor mensen. Zelf vind ik het allemaal even onrespectvol, maar ik dacht dat het een reden zou kunnen zijn voor het feit dat mensen sneller beginnen over de ernst van het gebruiken van kanker als scheldwoord en tyfus daarbij vaak vergeten.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Kee, dan weet jij meer van de termen dan mij. Ik dacht dat tyfus vrij weinig voorkwam in spreektaal en dat het daarom minder confronterend kan klinken voor mensen. Zelf vind ik het allemaal even onrespectvol, maar ik dacht dat het een reden zou kunnen zijn voor het feit dat mensen sneller beginnen over de ernst van het gebruiken van kanker als scheldwoord en tyfus daarbij vaak vergeten.

    Als iemand dat zou gebruiken als reden om kanker erger te vinden dan tyfus of tering zou ik diegene echt willen slaan of tenminste uitlachen (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, ik ken het. Ik reageer echt op alles hartstikke negatief, met of zonder een scheldwoord.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    CyberLord schreef:
    (...)
    Als iemand dat zou gebruiken als reden om kanker erger te vinden dan tyfus of tering zou ik diegene echt willen slaan of tenminste uitlachen (cat)


    True. x) Maar waarom gebruik jij dan wel tyfus/tering en niet kanker? (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    True. x) Maar waarom gebruik jij dan wel tyfus/tering en niet kanker? (cat)

    Omdat, als ik aan het woord kanker denk dat gezegd word door iemand, zo'n persoontje met een vuilniszak jas, slecht Nederlands en asociaal gedrag voor me ogen krijg. Ik heb geen zin om daarbij te horen. Die mensen zeggen daarbij amper tot niet tering en tyfus, dus gebruik ik dat lekker :Y)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 11:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Here we go again, de hypocrisie rond het schelden met kanker :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik scheld ook een hoop. Het zijn eigenlijk een beetje in de familie haha.
    Maar ik heb ook mijn principes: Ik scheld nóóit met kanker.
    Maar ik denk ook wel dat iedereen het een beetje gewend is van me..


    It's darkest just before the dawn <3

    Vervang het voor een ander woord. Een iets nettere dan weliswaar. Zoiets als 'Stom'
    Je raakt er vanzelf aan gewend. Let er gewoon op.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.