• Haha, ik las dus net een bericht op de site van NOS en ik vind het echt geniaal. Kort samengevat, wanneer de stoplichten in Groningen worden vervangen, komen er regensensoren in de stoplichten voor fietsers. En wanneer het dus gaat regenen, gaan de stoplichten voor fietsers sneller op groen.

    Yay voor Groningen*O*

    Bron: NOS nieuws.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Tsubaki schreef:
    Dat is echt een goed idee ^^
    Ik woon ergens in de buurt van Arnhem, en kom vaak door Arnhem. Nou als, buitenstaander wil je daar absoluut niet in verdwaald raken, soms echt een rommeltje ;P.

    Valt wel mee toch? Ik vind Arnhem wel overzichtelijk maar dat misschien omdat ik er zelf woon..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Handig, als je niet wilt wachten gooi je er gewoon een flesje water over heen :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Omnivium schreef:
    Wat vet! Voor mij maakt het toch niet uit, want ik kom niet langs stoplichten. :Y)


    Alsnog zou het fijn zijn...


    Food.

    Jaaa ik hoorde het van mn vriendin. Echt super vet ! (:
    'k hoorde ook ergens dat ze in de hele stad Groningen gratis Wi-Fi willen gaan krijgen.
    Groningen is gewoon aduhfuhd geweldig.

    Dat gingen ze ook doen in Enschede.


    Your make-up is terrible

    Silverlance schreef:
    I'm jealous! Dat wil ik ook hier hebben.
    Maar wel super nice dat ze dat gaan doen!


    The odds are néver in our favor.

    Dat mag hier in Spijkenisse ook wel -was net nog kleddernat. Voelde me net half, doorweekte jesus. Ik liep op schoenen vol met water (cat)-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oh, dat lijkt me echt heel fijn :3 Maar ik ga bijna nooit door stoplichten aangezien ik in een boerengat woon, de enige keer dat ik ze tegenkom is als ik naar het busstation ga x3