• Gister heb ik weer twee uur gelegen, daarmee sta ik op 3 Tattoos voor nu.


    Uno


    Dos


    En sinds Gister Tres

    De plek is trouwens geen Aanrader. Deze voelde ik duidelijk het meest.
    Om het topic nog nuttig te houden, wie heeft er nog meer tattoo's of wil tattoos?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ahri schreef:
    (...)

    Even een vraagje hoor, maar was dat niet heel pijnlijk? Een tatoeage op de pols?


    Je zou denken dat het een pijnlijke plek is, aangezien de huid heel erg dun is, maar ik heb al aardig wat tattoo's mogen zetten op onderarmen en polsen en van iedereen krijg ik te horen dat het met de pijn echt heel goed mee valt. Je voelt natuurlijk altijd wel iets bij het tatoeëren maar van de meesten krijg ik te horen dat het zo'n schraperig gevoel is. Natuurlijk doet het wel zeer als je bij een tatoeëerder gaat die de naald te diep zet, maar dit is gewoon een kwestie van naar een goeie tatoeëerder gaan.

    Again, de pijn verschilt natuurlijk altijd per mens. De ene heeft een hoge pijngrens, de ander niet. Ik heb het dan ook over het algemeen en wat mijn ervaring is in de praktijk (:
    Ik zeg dus ook zeker niet dat dit bij iedereen zo is of zal zijn of dat ik totale gelijk heb ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @merrow: die op mijn arm en mijn been voelde ik niks van. maar dan ook niks. en bij die op mijn schouderblad deed echt wel zeer.

    nouja persoonlijk vind ik kleuren tattoos mooier dan zwart grijs. daarom hebben ze allemaal kleur.
    ik vind de idd mooi anders had ik het nooit laten zetten, en ik zal er ook nooit spijt van krijgen gezien de betekenis ervan

    wat er nou precies op de middelste staat : nunca dejes que te vean llorar. wat spaans is voor: laat ze nooit zien dat je huilt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Iets op m'n polsen, dat sws.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Rechazame schreef:
    @merrow: die op mijn arm en mijn been voelde ik niks van. maar dan ook niks. en bij die op mijn schouderblad deed echt wel zeer.

    nouja persoonlijk vind ik kleuren tattoos mooier dan zwart grijs. daarom hebben ze allemaal kleur.
    ik vind de idd mooi anders had ik het nooit laten zetten, en ik zal er ook nooit spijt van krijgen gezien de betekenis ervan

    wat er nou precies op de middelste staat : nunca dejes que te vean llorar. wat spaans is voor: laat ze nooit zien dat je huilt

    Die tekst geeft me een dubbel gevoel.
    Ik zou juist wel laten zien dat je huilt, anders kan niemand je ooit helpen. En ik vind het nu ook weer zo koppig dat je 'niemand nodig hebt'.
    En ik snap het ook wel, om de één of andere manier.
    Waarschijnlijk is het iets persoonlijks, dus snap ik er sowieso niet veel van. :Y)

    Ik wil er wel graag een, maar zit nog een beetje te tobben wat voor. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dragneel schreef:
    (...)
    Die tekst geeft me een dubbel gevoel.
    Ik zou juist wel laten zien dat je huilt, anders kan niemand je ooit helpen. En ik vind het nu ook weer zo koppig dat je 'niemand nodig hebt'.
    En ik snap het ook wel, om de één of andere manier.
    Waarschijnlijk is het iets persoonlijks, dus snap ik er sowieso niet veel van. :Y)


    het is iets wat me oma altijd zei omdat ik altijd gepest werd, en ze is ruim een jaar overleden, daarom heb ik het laten zetten


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil heel graag wat op mijn pols of bij die holte bij je elleboog. :3


    Destroy what destroys you.

    Nope. Voor mij geen tatoeages. Ik krijg namelijk snel genoeg van dingen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Audacity schreef:
    Ik kan niet zeggen dat ik het mooi vind, maar zolang jij er blij mee bent :3
    Ik weet niet of ik later een tattoo neem, geen grote in ieder geval.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    ik vind die van jou niet mooi, maar als jij er blij mee bent, is het geen probleem, toch?
    Ik zal later een sterretje of een vogel op mijn arm willen.


    -

    Ik zou heel graag tattoeages willen, maar ik ben nog niet 100% zeker van wat het gaat worden. Ik zou graag zelf willen leren tattoeëren.
    Ik vind jou derde tattoo wel heel mooi! (:


    Magic never ends.

    Het liefste wil ik er één op mijn pols. Vogeltjes of een woord.
    Maar..... zal het in de toekomst lastig voor mij worden om dan een baan te zoeken? Ik heb geen zin om mijn tattoo de hele tijd af te moeten schermen (want dat is zonde).

    Tweede keuze is op de enkel. Dat vind ik persoonlijk ook heel erg mooi.


    | Reality is for people that lack imagination |



    Ik wil dit. :9~

    Ja ik heb er een (:
    & binnenkort nog eentje, een veertje achter mijn oor.
    Ik vind jouw tattoo's overigens echt mooi, ik zou zelf alleen nooit grote tattoo's nemen.


    To infinity and beyond •

    Ik heb geen tattoo's en ik wil er ook geen. :'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just