• Misschien kennen sommigen van jullie www.taatu.com wel, een virtuele chatsite (Zoiets als habbo).
    Van groep 7 tot de 2e/3e klas heb ik een groot deel van mijn tijd op taatu doorgebracht en ik heb er heel veel vrienden leren kennen waarvan ik er met één nog steeds erg goed bevriend ben. In melige buien ging ik nog weleens met haar terug om te kijken hoe het daar was en heel soms kwamen we dan nog een oude vriend tegen. Helaas was Taatu de laatste jaren erg uitgestorven en waren de meeste vaste leden verdwenen.
    Nu ben ik er net achter gekomen dat Taatu niet meer bestaat, en dit deed toch wel een beetje pijn. Zo'n groot deel van mijn jeugd, gewoon weg.
    Het is voor veel van jullie (inclusief mijzelf) waarschijnlijk net zoiets als het verwijderen van Quizlet.

    Dus...Dat moest ik even aan jullie kwijt, aangezien die ene vriendin niet op mijn gejammer reageert..

    Om dit nog een beetje nuttig te houden: Kennen jullie taatu? Of hebben jullie ook zo'n soort site in je leven gehad?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2012 - 20:56 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Heb er wel eens op gekeken, maar ben nooit veel actief geweest, omdat ik niet wou betalen voor al de mooie kleren enzo. xd


    You are beautiful, you are love.

    Yup, ik ken Taatu maar nee ik haat het.
    Quizlet was zo'n site totdat het design niet meer technisch up to date was.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Hm, ik had vroeger zoiets met gosupermodel. Ik ben daar al lang weg, maar de stap om mijn account te verwijderen heb ik nooit gezet en af en toe ga ik er nog even kijken. Ik heb nog één heel goede vriendin met wie ik vaak praat aan die tijd overgehouden. Dus ja, ik snap we longeveer hoe je je voelt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb er eens een account op gemaakt, maar niet veel meer dan een paar keer erop gezeten. Ik zat voornamelijk op habbo en pas geleden ging ik weer eens kijken, al mijn vrienden kwamen er niet meer dus dat was voor mij genoeg.


    Take risks and conquer your fears.

    Het lijkt op een betere versie van Habbo Hotel, maar goed. Ik ken het niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Het lijkt op een betere versie van Habbo Hotel, maar goed. Ik ken het niet.

    Jup, dat is het ook.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik dacht eerst aan t.A.T.u., een Russische muziekgroep.
    Ik heb daar ook dikwijls op gezeten, maar niet lang als op Habbo. Maar goed, ik heb een grote deel van mijn jeugd op Kindertent beleefd, maar daar is ook best wel dood vind ik.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Omg, ik zat altijd op stardoll. Wie kent het ? :'D


    You are beautiful, you are love.

    Keating schreef:
    Ik dacht eerst aan t.A.T.u., een Russische muziekgroep.
    Ik heb daar ook dikwijls op gezeten, maar niet lang als op Habbo. Maar goed, ik heb een grote deel van mijn jeugd op Kindertent beleefd, maar daar is ook best wel dood vind ik.

    t.A.T.u is ook uit elkaar, maar goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Never heard of it, en ik had niet echt zo'n site. :')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Omnivium schreef:
    Omg, ik zat altijd op stardoll. Wie kent het ? :'D

    Daar zat ik ook altijd op (:


    Take risks and conquer your fears.

    Keating schreef:
    Ik dacht eerst aan t.A.T.u., een Russische muziekgroep.
    Ik heb daar ook dikwijls op gezeten, maar niet lang als op Habbo. Maar goed, ik heb een grote deel van mijn jeugd op Kindertent beleefd, maar daar is ook best wel dood vind ik.

    Habbo heb ik ook gedaan, voor ik Taatu ontdekte. Maar Taatu is blijvender omdat ik één van mijn beste vriendinnen daar heb ontmoet en nog wat vrienden waar ik helaas geen/weinig contact meer mee heb. + Ik was wat ouder.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik ken alleen habbo hotel en dat heb ik toen altijd gedaan maar toen werden veel mensen minder actief en ik dus ook


    "There he is! It's my favorite superhero, The Retractor." Barry Kripke

    Omnivium schreef:
    Omg, ik zat altijd op stardoll. Wie kent het ? :'D

    ikke!!
    ze hebben mijn account onlangs gewoon VERWIJDERD!! :@


    -

    Toen ik ontdekte dat Kidcity niet meer bestaat... Mijn kindertijd vernietigd!


    Has no one told you she's not breathing?