• Mijn nichtje appte me vandaag ''Gecondoleerd met oma''. Dus ik zat echtvan: wtf. Dus ik appte terug ''Is ze overleden dan? ;o'' en toen zei ze dat ze dacht dat ik dat al wist. Nou niet dus, toen mijn oma in het ziekenhuis lag wist ik dat ook pas na 2 week.. Nu zit mijn vader in Uganda op vakantie dus hij had me ook niet kunnen bellen (het is zijn moeder) maar mijn oom had dat wel even kunnen doen vind ik.. Het is ook mijn oma. Dus ik heb mijn moeder gebeld (die had nog contact met mijn oma ook al zijn mijn ouders al jaren gescheiden) en mijn broers ook. Anders horen hun het natuurlijk ook niet. Maar ik vind het gewoon heel vreemd hoe dit allemaal gegaan is.

    Maar het stomme is.. ik ben helemaal niet verdrietig. Nu heb ik momenteel zelf ook genoeg dingen waar mijn aandacht naar gaat, maar ik vind het gewoon erg van mezelf dat ik hier niet verdrietig om ben. Contact met mijn oma (beide oma's trouwens) heb ik nooit echt gehad, lag niet aan hun maar puur aan mezelf. Ik ging er nooit heen, maar ben toevallig 2 week geleden nog bij mijn oma in het ziekenhuis geweest. Daar ben ik dan wel heel blij om, maar ik schaam me wel dat ik nu gewoon van alles doe en niet verdrietig ben ;x


    -

    Wat rot dat iemand je dat niet even had kunnen vertellen!
    Gecondoleerd met je oma!
    En ik snap het eigenlijk wel. Ik was ook niet erg verdrietig toen mijn oma overleed. Tuurlijk wel even, maar ik kwam er redelijk snel overheen, en ik heb me er ook voor geschaamd, en vond dat ook erg.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Gecondoleerd.
    Ik denk dat het niet heel vreemd is dat je niet verdrietig bent. Dat zal waarschijnlijk komen doordat je gewoon weinig contact met haar had.


    You are beautiful, you are love.

    Wauw, dat is best erg dat niemand even de moeite deed om dat te vertellen. Gecondoleerd!
    En verdriet komt vaak niet meteen, bij heel veel mensen duurt dat even. Dat had ik ook toen vorig jaar mijn oom overleed, of toen we te horen kregen dat mijn oma kanker heeft.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Misschien gaf je gewoon niet om je oma?
    Misschien moet je proberen om met je andere oma een band te krijgen.

    En toen mijn opa overleed, waar ik ook geen band mee had, (ik was iets van 12?) had ik heel even gehuilt, en toen daarna gewoon helemaal niet. Op de begravenis was ik de hele tijd met mijn broer aan het lachen om niets. Misschien waren het wel de zenuwen? Maar op een gegeven moment moest ik een kaarsje uitblazen en daar begon het. Flats, ik huilde zo erg dat ik het kaarsje amper uitkreeg. D':


    OW EN GECONDOLEERD!

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 18:00 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Gecondoleerd. (flower)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    CURLYMONSTER schreef:
    Misschien gaf je gewoon niet om je oma?
    Misschien moet je proberen om met je andere oma een band te krijgen.

    En toen mijn opa overleed, waar ik ook geen band mee had, (ik was iets van 12?) had ik heel even gehuilt, en toen daarna gewoon helemaal niet. Op de begravenis was ik de hele tijd met mijn broer aan het lachen om niets. Misschien waren het wel de zenuwen? Maar op een gegeven moment moest ik een kaarsje uitblazen en daar begon het. Flats, ik huilde zo erg dat ik het kaarsje amper uitkreeg. D':

    Natuurlijk gaf ik wel om haar. Toen ik haar in het ziekenhuis zag schrok ik me kapot hoe ze eruit zag en had ik het toen wel moeilijk.


    -

    Balance schreef:
    (...)
    Natuurlijk gaf ik wel om haar. Toen ik haar in het ziekenhuis zag schrok ik me kapot hoe ze eruit zag en had ik het toen wel moeilijk.



    Nee sorry ik bedoelde niet zo veel als sommigen doen.


    Pretty is just a pretty word.

    Omnivium schreef:
    Gecondoleerd.
    Ik denk dat het niet heel vreemd is dat je niet verdrietig bent. Dat zal waarschijnlijk komen doordat je gewoon weinig contact met haar had.


    •*• Lululu •*•

    Ik heb dit ook gehad, het verdriet is nooit gekomen. Misshien omdat ik besefde dat ik haar toch niet meer zou zien en dat ik haar beter kon vergeten. Dit betekent niet dat ik haar niet mistte, maar ik moest gewoon niet huilen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ah het suckt idd dat niemand het je verteld heeft. :l
    Gecondoleerd overigens!


    life is awesome

    Creativity schreef:
    Ah het suckt idd dat niemand het je verteld heeft. :l
    Gecondoleerd overigens!


    26 - 02 - '16

    Gecondoleerd.
    Fijn dat je het zo moet horen, ze hadden het je inderdaad wel even kunnen vertellen...


    Bad decisions make good stories.

    Gecondoleerd! Ik weet helemaal niet wat de band met je oma is maar als ik het zo hoor heb je niet heel veel contact met haar gehad. Als je wel een sterkere band met je oma had gehad had je nu meer verdriet, denk ik. Maar daar hoef je je helemaal niet rot over te voelen hoor. Ik heb ook niet echt een sterke band met mijn oma. Maar toch nogmaals gecondoleerd (:


    I still think of the guitar bible.

    Oh das best wel stom!
    Ik verwerk dit soort dingen ook niet met verdriet dus ik snap hoe je je voelt. Ik schaamde me er ook voor.
    Gecondoleerd(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dankje allemaal. ^^


    -