• Heel veel van mijn abo's staan stil dus heb jij misschien een fantasy story voor mij?

    Eragon zou owk heeel leuk zijn xD


    mocht het topic fout staat mijn exuses...


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."





    A story of War.


    Freya Thoralddóttir lived in Norway during the Age of Silence. A war had been going on between the deities, the Æsir–Vanir War, but it had ended before she was born. Nobody knew why, but everyone was grateful for it.
    The day Freya turned six, she noticed something in the corner of her eye: a mirror hanging on the stone wall that stood in the corner of the garden of the house she lived in with her parents.
    She could see things in that mirror that no one else could see, not reflections, but an entire new world. Images of things that were long forgotten and images of things to come.
    When she was fifteen and became a woman, men turned up at her house to take her away from her parents. They told her she was not Thorald's daughter, but actually Freyja, the lost goddess of love, beauty, fertility, war and death, who was part of the Vanir; those who can see the future.
    War erupted again, for Freyja had been the cause of it all. Can Freya stop the Æsir and the Vanir from destroying everything, including Miðgarðr, the world of the humans, where her parents lived in?


    © Lilium/Rosa Green
    7-10-2012
    Written in English
    Norse mythology

    Ófriðr means 'war' in Old Norse.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.





    Het zijn zware tijden voor de bewoners in Austin. Morgoth heeft de heerschappij overgenomen en hij houdt zijn zwarte hand boven de hoofden van de duizenden inwoners. Maar toch, ergens in een klein dorpje is er een lichtpunt. Een jongen uit een eeuwenoude legende. Jaren verborgen in het duister en na jaren terug gevonden. Kan hij deze legende waarmaken? Zal hij het land verlossen uit de duistere heerschappij?

    Door DarkSavior / CyberLord
    ~ Fantasy
    ~ Actie
    ~ Avontuur

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 10:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.




    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Dit is het afgeronde deel één van een serie van drie, deel twee vind je hier.
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ^ Haha, voor dat verhaal moest ik nog een Cover maken in een coverwedstrijd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    ^ Haha, voor dat verhaal moest ik nog een Cover maken in een coverwedstrijd.


    Huh? Mijn verhaal? Serieus? (': Waarom weet ik dat niet? Mag ik 'm eens zien? ^.^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Huh? Mijn verhaal? Serieus? (': Waarom weet ik dat niet? Mag ik 'm eens zien? ^.^

    Uuuuuuuh, ik zal kijken of ik hem kan vinden. -na 1 minuut- Found it!

    1 en 2

    EDIT: En je weet het waarschijnlijk niet omdat mijne niet goed genoeg was. I guess. xd

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 10:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Uuuuuuuh, ik zal kijken of ik hem kan vinden. -na 1 minuut- Found it!

    1 en 2


    Ik vind de tweede supermooi! Zeg, vind je het goed als ik die nu ga gebruiken ipv die andere? ^^ Natuurlijk met jouw naam erbij.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik vind de tweede supermooi! Zeg, vind je het goed als ik die nu ga gebruiken ipv die andere? ^^ Natuurlijk met jouw naam erbij.

    Tuurlijk mag dat :Y) Graag zelfs. Als je nog meer wilt zeggen moet je me maar even GB'en, anders spammen we hier alles onder (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @ cyberlord ik dacht veel verhalen maar nee, alles ondergespamt xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Eragon is awesome, de boeken zijn geweldig. (misschien ga ik er een verhaal over schrijven), maar nu heb ik twee verhalen:

    Angel Warrior

    Als de tijd rijp is komen we haar halen.
    We hebben haar nodig om de wereld en ons ras te redden.
    Zij is de sleutel tot het licht.
    Zij is een Angel warrior




    Magic, fantasy or reality

    One guy changed my life, and no is nothing more what it looks like....




    Ik hoop dat je ze wilt lezen


    Hell is empty..al the devils are here

    The Northern is calling for you
    Fantasie, onderdrukking, een verborgen winterstad en meer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    http://www.quizlet.nl/stories/99145/jongen-van-het-water/

    zou het leuk vinden als je het zou lezen (A) heb nog geen abbo's


    me: 5% reality, 95% dreams