• Hoi.(A) Ik heb weer eens een slecht begin, maar goed.

    Ik zocht dus wat rollen voor mijn nieuwe story die trouwens al online staat, maar ik heb nog niet alle personages bij elkaar weten te sprokkelen.
    De story vind je hier, uitleg zul je meteen zien.

    Nou, ik heb dus deze rollen nodig:
    -De oudere broer van Rosette, die NIET mee is verhuist.
    -Oude vrienden/vriendinnen van Rosette.
    -Nieuwe vrienden/vriendinnen van Rosette. xInnocenceX. & Croix.
    -Ex-vriendinnetjes van Harry. xInnocencex.
    -Een nieuwe, beste vriendin van Rosette. Croix.
    -Harry's vrienden/vriendinnen. Galadriel. & Croix.

    Als je een rol wilt invullen, kun je dan alsjeblieft dit lijstje invullen?:$

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk (met beschrijving):
    Is de... van...:
    Extra's:
    Moet ik het melden als je personage is gekozen: Ja/Nee.


    Alvast bedankt voor het invullen!(A) Een abo kun je altijd nemen, maar dit is niet verplicht hoor. Ik kies alleen personages die goed zijn ingevuld, dus niet de eerste, maar de beste.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 21:41 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Bree William Jones
    Leeftijd: Bree is zeventien jaar oud en verjaart op 12 maart.
    Karakter: Bree is het type meisje die je de ene nacht op een tafel in een dansclub ziet dansen en de andere nacht in het theater kunt vinden, luisterend naar klassieke muziek. Bree is heel wisselvallig en weet eigenlijk nooit wat ze wilt. Ze heeft niet zo heel veel zelfvertrouwen en vraagt ook niet vaak om aandacht, behalve als ze dronken is. Je kunt een dronken Bree beter niet tegenkomen want dan gedraagt ze zich abnormaal. Bree is vastbesloten om haar school goed af te sluiten en dan later dokter te worden. Ze kan zich goed op dingen concentreren en denkt logisch na. Hierdoor heeft ze voor alles wel een oplossing. Bree houdt va lol maken met haar vrienden, maar ze kan ook heel serieus zijn. Ze is erg precies en vooral erg eigenwijs. Bree probeert met een positieve blik op het leven te kijken, maar ze is van zichzelf niet zo heel positief ingesteld dus dit mislukt weleens. Bree kan niet goed tegen haar verlies en heeft een hekel aan arrogante mensen.
    Uiterlijk (met beschrijving):

    . (Elisabeth Olsen). Bree houdt van de stijl casual-chic en combineert verschillende dingen. Ze houdt van blousjes en leggings en is verzot op vintage.
    Is de... van...: Bree ontmoet Rosette op haar nieuwe school en ontfermt zich meteen over de nieuweling.
    Extra's: Bree heeft een vriendje genaamd Julian.
    Moet ik het melden als je personage is gekozen: Ja/Nee.

    Naam: Julian Robert Keith
    Leeftijd: Julian is 18 jaar en verjaart op
    Karakter: Julian is een simpele jongen; hij houdt van voetbal kijken met z'n vrienden, zijn lievelingseten is pizza en hij kan niet wachten totdat hij zijn eigen auto krijgt. Julian is hoogbegaafd waardoor hij snel dingen leert, maar hij schept er niet mee op. Hij houdt niet van op de voorgrond staan en wil zeker niet anders behandelt worden dan zijn vrienden. Daarom zit Julian nog gewoon op dezelfde school en weigert hij om ergens anders naartoe te gaan. Julian heeft een goed gevoel voor humor en is erg galant en charmant; een paar redenen waarom meisjes hem zo leuk vinden. Een andere reden is dat hij goed piano speelt. Je moet nu niet denken dat Julian de perfecte jongen is, hij heeft namelijk ook een paar tegenvallers. Julian is druk en irritant en hij houdt niet van sloom gedoe. Alles moet op een hoog tempo gebeuren anders gaat hij er zich aan ergeren. Ook heeft hij nogal een kort lontje en heeft een aardig handje vervelende opmerkingen achter de rug.
    Uiterlijk (met beschrijving):

    (Tom Daley). Julian volgt de mode en besteed veel tijd aan zijn haar. Omdat je Julian ook weleens op het voetbalveld kan vinden, loopt hij ook weleens vaak in sportkleren.
    Is de... van...: Julian is één van de vrienden van Harry en kan het al heel lang goed vinden met de krullebol.
    Extra's: Julian's vriendin is Bree. Bree is het eerste meisje wat al voor een redelijke lange periode bij Julian is. Daarvoor had Julian geen serieuze relaties.
    Moet ik het melden als je personage is gekozen: Ja/Nee.


    Not all those who wander are lost.

    Naam: Miko Sayuri Kenshington
    Leeftijd: 16, ze is jarig op 3 April
    Karakter: Miko is een erg hyper actief meisje. Ze heeft enorm veel energie en is vaak niet rustig te krijgen. Ze heeft veel enthousiasme en is erg optimistisch. Mensen kunnen zich dus wel eens irriteren aan haar gespring. Ook is Miko wat klunzig. Hiermee kan ze zichzelf soms wat voor schut zetten, wat voor anderen erg grappig is. Ze kan wat onhandig zijn en is soms ook wat traag van begrip. Het is niet zo dat ze dom is, maar ze is gewoon wat naïef en pakt dingen niet zo snel op. Miko kan best een grote mond hebben. Ze is wat opstandig en gaat graag tegen het gezag in. Ze is ondeugend en zit vol streken. Ook is ze erg trouw. Haar vrienden zijn heel belangrijk voor haar. Voor hen zal ze alles doen en ze beteken het meest voor haar. Miko is grappig en heeft een goed gevoel voor humor. Miko is best wel emotioneel. Dit betekend dat ze een kort lontje heeft (en ook wat losse handjes), maar ook redelijk snel kan huilen. Qua emotie kan ze mensen goed inschatten en dan pakt ze het juist wél snel op als mensen zich niet zo goed voelen. Je kunt met haar heel goed praten. Ze is erg betrouwbaar en vindt het moeilijk om een belofte te breken. Aan de andere kant is ze soms wat overmoedig en beloofd ze dingen waar ze later achter komt dat ze ze niet waar kan maken. Miko kan lekker gek doen en mensen goed aan het lachen maken. Wel kan ze zich vaak moeilijk concentreren en vindt ze het soms moeilijk om serieus te blijven. Wel volgt ze altijd haar eigen pad en trekt ze zich niet zo veel van anderen aan. Ze kan wat onverantwoordelijk zijn of een bui hebben waarin ze erg melig en kinderlijk kan zijn.
    Uiterlijk (met beschrijving):


    Miko heeft lang zwart haar en kleine roze-rode en (bijna niet zichtbare) donkergroene high-lights. Miko heeft het japanse uiterlijk van haar moeder en is 1.60 m. lang. Ze houdt van vrolijke kleuren en een beetje aparte(alternatieve of skater-style) kleding. Ze houdt van het merk "abbey dawn" (als je niet weet wat het is, gewoon intypen op google afbeeldingen).
    Is de... van...: Ze is een nieuwe vriendin van Rosette
    Extra's: - Haar moeder is Japans, haar vader Engels
    - Ze is lenig en turnt graag. Ze kan ook dingen als op haar handen lopen.
    - Ze heeft een jonger broertje, Akio
    Moet ik het melden als je personage is gekozen: Ja graag ^^

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 19:16 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Ik zal misschien straks iets invullen ;')


    •*• Lululu •*•

    Oh, even iets vergeten te zeggen. Rosette gaat niet meer naar school, ze is al afgestudeerd. Slim om te vergeten. Ik ga nu de ingevulde rollen doorlezen!(A) Ze is wel zeventien jaar.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 22:22 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    -nvm-

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 17:37 ]


    Do what people say you can't.

    Naam: Daniel Thomas Miller
    Leeftijd: 18
    Karakter: Daniel is een zorgzame jongen. Hij is absoluut geen opvaller. Als hij ergens een hekel aan heeft, is het aan macho-boys. Met zulke jongens zul je hem dus ook nooit zien.
    Daniel is al van school af en heeft nu een tussenjaar, omdat hij nog twijfelt en niet weet waar voor vervolgstudie hij wil doen. Daarom is Daniel dit jaar veel buiten te vinden, hij heeft namelijk een passie heeft, waarmee hij veel bezig is: Fotografie. Ook is Daniel graag in het gezelschap van zijn vrienden. Doordat Daniel een zorgzaam typ is, komen zijn vrienden meestal naar hem toe als ze ergens mee zitten. Daniel geeft ze graag raad en zal nooit een geheim van een vriend/vriendin doorvertellen.
    Uiterlijk (met beschrijving):


    Daniel is een jongen, die niet veel aandacht aan zijn uiterlijk besteed, maar ziet er gewoon goed uit. Hij heeft bruin haar en zijn ogen zijn zeeblauw. Waardoor meisjes hem al snel leuk vinden, maar heel erg geïnteresseerd in meisjes is hij niet.
    Is de... van...: een nieuwe vriend/buurjongen van Rosette.
    Extra's: Daniel ziet Rosette als hij aan het fotograferen is. Hij ziet haar rondlopen en vraagt zich af of ze verdwaald is. Hij spreekt haar aan en ze blijken het goed te kunnen vinden en hierdoor onstaat er een vriendschap tussen hen. Alleen, voelt Daniel misschien meer dan alleen vriendschap?
    Moet ik het melden als je personage is gekozen: Ja/Nee.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 13:51 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Daniel vind ik zo leuk verzonnen!:| Dus die kies ik al sowieso erbij...
    Miko vond ik ook iets hebben, ze heeft iets aparts...
    Julian en Bree vind ik ook passend, alleen ga ik Bree niet echt in het verhaal laten voorkomen. Ik weet niet waarom, maar iets in haar spreekt me minder aan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    Daniel vind ik zo leuk verzonnen!:| Dus die kies ik al sowieso erbij...
    Miko vond ik ook iets hebben, ze heeft iets aparts...
    Julian en Bree vind ik ook passend, alleen ga ik Bree niet echt in het verhaal laten voorkomen. Ik weet niet waarom, maar iets in haar spreekt me minder aan.

    Haha, dankjewel. (:
    Ik zal ook even een abo nemen op je story, want ik vond het leuk klinken.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Croix schreef:
    (...)
    Haha, dankjewel. (:
    Ik zal ook even een abo nemen op je story, want ik vond het leuk klinken.


    Oh, dankjewel.(H) Ik hoop dat je het verder ook leuk gaat vinden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik wil iets invullen!:Y)


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Oh, dankjewel.(H) Ik hoop dat je het verder ook leuk gaat vinden.

    I like it already. Mag ik trouwens nog een rol invullen? (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Jullie mogen allebei iets invullen, heel graag zelfs. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Helena Skye Carter (Helena betekent: de stralende/lichtgevende en Skye betekent: Hemel.)
    Leeftijd: 17 jaar.
    Karakter: Helena is een heel stil meisje en laat niet snel mensen toe in haar leven. Dit komt door alles wat ze in het verleden heeft meegemaakt. Ze is veel kwijtgeraakt. Als ze mensen toelaat, is ze bang hen ook weer kwijt te raken. Hierdoor is Helena erg op haarzelf en leest ze het liefst boeken of ze zingt. Als ze een boek leest, kan ze de wereld om haar heen vergeten en lijken de verhalen werkelijkheid.
    Helena heeft alleen een paar vrienden van school, maar nu ze klaar is met school ziet ze hen niet heel erg vaak meer. Daarom ziet ze weinig van de wereld. De enige vriend die ze nog regelmatig ziet, is Harry. Bij hem kan ze altijd terecht en ook zijn zusje en zijn moeder mogen haar.
    Uiterlijk (met beschrijving):


    Helena is een stralend meisje. Lange bruine haren en mooie sprekende ogen. Aan haar uiterlijk is niet te zien hoe ze zich van binnen voelt. Alleen haar allerbeste vrienden weten wat er binnen in haar gaande is.
    Is de... van...: een vriendin van Harry en de nieuwe beste vriendin van Rosette.
    Extra's: Helena is haar vader en moeder kwijtgeraakt door een auto-ongeluk. Hierdoor is ze in een pleeggezin geplaatst en laat ze niet snel mensen toe in haar leven. Zelfs haar pleegouders niet altijd. Als ze het even niet meer aankan en ze haar pleegouders even niet uit kan staan vlucht ze naar Anne, Harry en Gemma. Waar ze haar verhaal altijd kwijt kan. Diep in haar houdt ze wel van haar pleegouders, maar ze vind het nog steeds moeilijk dat er mensen zijn die de zorg van haar ouders proberen over te nemen. Als ze bij Harry komt, komt ze ook in contact met Rosette. Met Rosette kan ze praten over haar verleden, omdat Rosette haar moeder en broer moest achterlaten en mee moest verhuizen met haar vader. De twee kunnen het hierdoor goed met elkaar vinden en worden dikke vriendinnen.
    Moet ik het melden als je personage is gekozen: Ja/Nee.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 16:11 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Naam: Dominick Sofia Mavor. Ze heeft niet echt bijnamen behalve Do of iets in die richting.
    Leeftijd: Ze is nu achttien jaar oud en geboren op 10 september.
    Karakter: Zij word beschreven als iemand die totaal niet stil kan zitten. Toen zij nog maar vijf jaar oud was, werd er bij haar ADHD geconstateerd en ze is er nooit echt overheen gegroeid. Ze weet zich nu wel rustig houden wanneer het moet. Dominick's ouders hebben haar zoveel mogelijk laten sporten om al haar energie kwijt te kunnen. Zo zit ze al sinds haar zevende op voetbal en is ze enorm competitief. Ze kan er absoluut niet tegen als ze niet kan winnen.
    Van karakter is het echt een hele lieve meid. Ze zal de mensen waar ze van houd ten allen tijden beschermen en hun voor zichzelf plaatsen. Toch kan ze af en toe vrij opvliegend reageren, met name tegen haar broer Mica. Ze hebben om de stomste, kleine dingen ruzie, maar toch houden ze van elkaar.
    Uiterlijk (met beschrijving):



    Malese Jow
    Dominick is een niet zo lang en tenger meisje. In de familie Mavor is niemand echt heel lang, behalve Dominick's oudere broer Mica. Mensen in haar omgeving omschrijven haar als het meisje met elfachtige trekken.
    Haar haarkleur ligt een beetje tussen het zwart en het bruin. Van zichzelf heeft ze grove, grote krullen. Meestal hoeft ze niet veel aan haar haren te doen 's ochtends en doet ze er alleen een beetje haarlak in om alles op zijn plek te houden. Als ze in de ochtend veel tijd heeft, wilt ze het nog wel eens stijlen, maar ze heeft moeite met uit bed komen.
    Ze heeft een hele lichte huid van zichzelf, die echt heel erg afsteekt tegen haar donkere haren. Van nature heeft ze wel zachtroze blosjes. Qua make-up gebruikt ze niet het overheersende. Foundation is vrijwel niet nodig met haar huid. Daarnaast gebruikt ze alleen nog eyeliner, mascara en af en toe een beetje oogschaduw.
    Haar kledingstijl is niet echt te beschrijven, omdat hij heel erg breed is. De ene dag draagt ze iets wat naar de rockstijl neigt en de volgende dag draagt ze iets enorm meisjesachtig. Wel is alles wat ze draagt iets van haar eigen smaak. Ze probeert zich wel zo veel mogelijk aan de laatste mode te houden, dat vind ze geweldig.
    Is de... van...: Een goede vriendin van Harry en later ook van Rosette.
    Moet ik het melden als je personage is gekozen: Ja/Nee

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 20:31 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ik maak er nog eentje :$
    Naam: Erin Destiny Hudson
    Leeftijd: 18, ze is jarig op 7 januari
    Karakter: Erin is een meisje met een duidelijk uitgesproken mening. Ze is recht door zee en zegt altijd gelijk waar het op staat. Ze heeft er een hekel aan als mensen ergens om heen draaien. Erin is ook niet onzeker. Dit heeft niet echt een reden, ze heeft dit zelfvertrouwen gewoon. Dit betekend alleen wel dat ze mensen vaak (onbedoelt) kan kwetsen, omdat ze vergeet dat niet iedereen zo zeker is als zij. Erin is wel erg trouw en doet alles voor haar vrienden. Voor hen komt ze altijd op en ze doet alles om hen te beschermen. Erin heeft niet zo veel geduld en ergert zich er aan als mensen traag van begrip zijn of als ze het niet gewoon doen zoals zij het graag wil. Nou klinkt het alsof ze gewoon een erge bitch is, maar dit is ook weer niet zo. Erin heeft ook haar goede kanten. Ze is dapper en geeft niet snel op. Erin is een echte doorzetter. Bovendien kan ze mensen goed moed in spreken en zorgen dat ze alles weer zien zitten. Ze is romantisch en gezellig. Ze is een gangmaker en (als ze je mag) zijn mensen graag bij haar in de buurt. Ze is grappig en kan erg boeiend vertellen. Mensen zijn altijd gek op haar verhalen. Ze houdt er niet van als er iemand wordt buitengesloten, in haar vriendengroep dan. Want als ze je niet mag, laat ze dat duidelijk merken. Dan doet ze kattig, bitchy en kan ze je met opzet kwetsen of voor schut zetten. Ook heeft Erin een hekel aan mensen met een "apparte" stijl. Ze vindt het aanstellerij en vindt dat die mensen gewoon aandacht zoeken. Ze heeft zelf een goed gevoel voor mode. Haar vriendinnen komen dan ook vaak naar haar toe voor tips en gaan graag met haar shoppen. Ze is overigens erg ambitieus.
    Uiterlijk (met beschrijving):


    Erin heeft bruin haar dat naar de puntjes toe blond wordt. Ze is 1.74 m. lang. Ze heeft donkere ogen en opvallende wenkbrauwen. Van nature heeft ze al mooie, roze-rode lippen
    Is de... van...: een ex van Harry
    Extra's: -Ze houdt dus erg veel van mode en wil hier graag later wat mee gaan doen.
    -Ze heeft vroeger gerookt maar is hier 3 jaar mee gestopt want ze vond dat ze uit haar mond stonk.
    - Ze heeft een kitten(Pucci) waar ze helemaal gek op is.
    - Ze heeft vaak ruzie met haar ouders, vooral haar vader is erg streng
    - Ze is bang voor kikkers.
    - Ze heeft twee keer een bitchfight gehad.
    Moet ik het melden als je personage is gekozen: Ja graag ^^


    To live is to fight ~ Shinku