• Ik kwam er gister avond achter dat ik maandag een toets van Engels heb, dus ik 's avonds alles nog heel snel op wrts.nl typen, ben meer als een uur bezig geweest. Blijken het 530 woordjes te zijn. Maar ik ben vandaag hele dag weg en ik moet ook nog gewoon huiswerk maken, dus het gaat nog een ramp worden.
    Maar weet iemand een snelle manier om woordjes te leren als je geen internet hebt? Want ik kan vanmiddag en vanavond niet op me laptop. ;x


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik doe ze altijd per drie. Dan ga ik naar de volgende drie en als ik die weet, herhaal ik ze alle 6. Dan doe ik er weer drie bij etc. Voor mij werkt dat goed.


    Caution first, always.

    Herhalen, herhalen, herhalen tot het vast blijft zitten (: als je jezelf ondervraagt en één foutje maakt, begin je weer helemaal opnieuw.
    Bij mij lukt het zo het beste. Veel succes!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Herhalen, herhalen, herhalen tot het vast blijft zitten (: als je jezelf ondervraagt en één foutje maakt, begin je weer helemaal opnieuw.
    Bij mij lukt het zo het beste. Veel succes!


    •*• Lululu •*•

    Maak er een liedje van.


    Firm believer of all that is magic

    Simm schreef:
    Ik doe ze altijd per drie. Dan ga ik naar de volgende drie en als ik die weet, herhaal ik ze alle 6. Dan doe ik er weer drie bij etc. Voor mij werkt dat goed.

    Alleen die ik het meestal met grotere groepjes.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Gewoon net zo vaak overschrijven totdat je het kent. Dat werkt bij mij altijd het beste.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Je kan bijv. steeds 10 woordjes leren(en dan de volgende 10 enz.)
    En er zijn vast wel mensen om je heen die je kunnen overhoren. Als ik nameljik een blad met woordjes heb weet ik uiteindelijk de volgorde.
    Een streepje met licht potlood voor het woord(ik doe meestal de woorden die ik nog niet weet maar het kan ook andersom) kan ook werken.

    suc6!


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Je boek meenemen x]


    Pretty is just a pretty word.

    Frodo schreef:
    Herhalen, herhalen, herhalen tot het vast blijft zitten (: als je jezelf ondervraagt en één foutje maakt, begin je weer helemaal opnieuw.
    Bij mij lukt het zo het beste. Veel succes!


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Frodo schreef:
    Herhalen, herhalen, herhalen tot het vast blijft zitten (: als je jezelf ondervraagt en één foutje maakt, begin je weer helemaal opnieuw.
    Bij mij lukt het zo het beste. Veel succes!


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Mijn manier: (benodigdheden: papier, pen en woordenlijsten)
    1. Kijk ze allemaal eerst een keer goed door en probeer zo veel mogelijk te onthouden.
    2. Pak de NL lijst en probeer zelf te bedenken wat het Engelse woord is. Schrijf dat ook op, want dan weet je ook direct hoe je het moet schrijven. Daarna even controleren.
    3. Als je een woord niet weet, schrijf je dat in het NL op een apart blaadje en kijk je even wat het Engelse woord is.
    4. Als je alle woorden (of een bepaald aantal) gehad hebt, pak je het blaadje met de NL-se woorden en begin je weer bij stap twee.

    Zo wordt de lijst op het blaadje met Nederlandse woorden steeds korter - als het goed is - en leer je behoorlijk snel de woorden, is mijn ervaring. Succes! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    wrts.nl
    Op deze site kan je al je woorden in een lijst zetten en jezelf laten overhoren.

    Ik doe altijd "toets" (dan moet je zelf het goede antwoord intypen) en dan kies ik voor "goed - vragen tot je alles goed hebt" (dan komt het woord nog een keer voorbij als je het fout hebt gehad en krijg je pas je score als je alle woorden goed hebt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    BLOF schreef:
    wrts.nl
    Op deze site kan je al je woorden in een lijst zetten en jezelf laten overhoren.

    Ik doe altijd "toets" (dan moet je zelf het goede antwoord intypen) en dan kies ik voor "goed - vragen tot je alles goed hebt" (dan komt het woord nog een keer voorbij als je het fout hebt gehad en krijg je pas je score als je alle woorden goed hebt.

    Lees haar topic nog eens aub.
    OT: Ik kan je niet helpen sorry.. Ik heb een fotografisch geheugen en ik hoef dus alles maar 1 keer te lezen en vaak bij Engels weet ik het al want ik vind Engels gewoon peop makkelijk c:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 14:32 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Frodo schreef:
    Herhalen, herhalen, herhalen tot het vast blijft zitten (: als je jezelf ondervraagt en één foutje maakt, begin je weer helemaal opnieuw.
    Bij mij lukt het zo het beste. Veel succes!


    ^^Dit.
    Ik was ziek en mijn vriendin had me pas die maandag verteld dat we woensdag een proefwerk Duits hebben, ze was het vergeten te melden. Dus ik heb deze manier toegepast en nog een 7,2 kunnen halen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Wrts, eerst vijf woorden en dan vijf erbij zodat je die andere vijf ook blijft herhalen en dan totdat je het kent :'D
    Meestal ben ik daar te lui voor, maar een vriendin bij mij in de klas doet dat en zij haalt altijd een 9 of hoger, duss..:')


    "I solemnly swear that i am up to no good."