• Ik heb toestemming gekregen.

    De story voor deze wedstrijd

    Hoi, ik heb eindelijk toestemming voor mijn Sims 3 wedstrijd! Wat het inhoudt is vooral sims of huizen maken of bijvoorbeeld een bepaald moment vastleggen.

    Regels:
    - Als je te laat inlevert krijg je 1 punt aftrek van je inlevering bij die ronde.
    - Na de 2e keer te laat inleveren word je gediskwalificeerd.
    - Uitstel kan gevraagd worden, met een geldige reden tot 5 dagen.
    - Er komen 6 rondes
    - De lengte van een ronde hangt er van af wat voor ronde het is.
    - Als je je naam verandert, even melden (;
    - Inleveringen in PB!
    - CC downloads zijn toegestaan.

    Ik ben op zoek naar nog 2 juryleden. De wedstrijd begint met 10 leden, dan komt de eerste opdracht online. Als je vragen hebt kun je me een PB sturen.

    Jury:
    - Kermit
    - Overexposed
    - Amused

    Deelnemers: (INSCHRIJVING GESLOTEN)
    - Cavallo - 1 a b c-
    - Reichenbach - 1a b c-
    - Demushtacha -
    - Aria - 1a b c-
    - Daikazoku - 1a b c d-
    - Veertje1D
    - xdesire - 1 a b c d-

    EDIT: Als je je ingeschreven hebt, wil je dan ook even een PB sturen met welke uitbreidingspaketten je hebt? Dan kan ik daar ook nog rekening mee houden.

    Opdrachten:

    Opdracht 1
    De eerste opdracht is vrij simpel. Het is de bedoeling dat je een sim maakt, nagemaakt van een celeb. Maak een paar foto's van die sim, zodat je sowieso de hele sim kunt zien op je foto's. Er mag niet 2 keer dezelfde beroemdheid gekozen worden, dus geef even door welke celeb jij na wilt maken. Gooi deze sim niet weg, want later heb je hem of haar misschien nog nodig.
    Deadline: Woensdag 14 november (Omdat de inschrijving nog niet gesloten is geef ik wat langer de tijd) VERLOPEN.
    Celebs:
    Aria - Demi Lovato
    Cavallo - Robert Downey JR
    Demustacha - Emma Watson
    Reichenbach - Darren Criss
    Daikazoku - Billie Joe Armstrong
    xdesire - The Veronicas
    Veertje1D - Selena Gomez

    Opdracht 2
    De 2e opdracht is om bij je vorige personage een huis te bouwen, je mag zelf weten hoe het huis wordt. Al is het een groot celebhuis of een boerderij, kies iets wat bij jouw personage past. Maak een paar foto's waar je in ieder geval de kamers, de buitenkant van het huis en de tuin (als die er is) op kunt zien. Veel succes (:
    Deadline: Maandag 26 november.

    EDIT: Sorry dat ik er een tijdje niet was, ik had het erg druk met school.

    EDIT: Ik wil deze wedstrijd echt super graag doen, alleen komt het nu echt niet goed uit. Ik heb het super druk met school en daar komt mijn werk ook nog bij, en ik wil niet dat dat op het spel staat. Ik neem aan dat jullie wel begrijpen dat mijn school voorgaat... Daarom stop ik met de wedstrijd, hoe jammer ik het zelf ook vind. Jullie hadden vast al wel gemerkt dat het allemaal niet soepeltjes verliep, en ook heel veel mensen zijn ermee gestopt. Tenzij iemand de wedstrijd wilt overnemen (wat ik overigens niet verwacht), zal ik een moderator vragen het topic te sluiten ):.
    X

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 nov 2012 - 13:30 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Wat een enthousiasme van de andere kandidaten dan, of hebben ze wel al ingeleverd maar staan ze er nog niet bij ofzo? :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik hoop dat ze hebben ingeleverd, zou zonde zijn moest deze wedstrijd midden stoppen wegens gebrek aan deelnemers. :c


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik had gevraagd om uitstel, twee keer ^^.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb die van mij al ingeleverd;)


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Amused schreef:
    Tegen wanneer moeten wij onze beoordelingen geven?

    Sorry, ik had er even overheen gelezen
    Je kan een beoordeling in een reactie bij de story zetten, ik zelf zal dat ook doen alleen wacht ik nog even tot iedereen met uitstel hun opdrachten ingeleverd hebben.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Sorry dat ik even niet zo actief was maar ik had het even druk met school.
    Guys, jaargetijden is echt awesome! Echt de moeite waard hem te kopen (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Tot wanneer hebben diegene uitstel?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Kermit schreef:
    Sorry dat ik even niet zo actief was maar ik had het even druk met school.
    Guys, jaargetijden is echt awesome! Echt de moeite waard hem te kopen (:


    I know. :D Ik ben donderdag meteen gereden, moesten ze 'm zelfs nog uit het magazijn gaan halen omdat ze eigenlijk te laat waren geleverd. :'D
    Anyway, de donder en bliksem zijn heel erg realistisch, eigenlijk ieder weer-effect.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Omg ik krijg jaargetijden voor mijn verjaardag, can't wait ^^


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    ik wil ook jaargetijden kopen haha, nog even wachten want ik wil ook ratjes kopen (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vroeg me nu eigenlijk af, want zo goed als iedereen heeft toch wel een familie waar hij graag/vaak mee speelt, hebben jullie dat ook? c:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    BTW: Cavallo staat nog steeds niet in de story?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Reichenbach schreef:
    Ik vroeg me nu eigenlijk af, want zo goed als iedereen heeft toch wel een familie waar hij graag/vaak mee speelt, hebben jullie dat ook? c:

    Ja, dat heb ik ook haha!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    muuuuh ik wil nu al aan die tweede opdracht beginnen maar ik moet werken haha (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Moet je ook uitleg geven waarom je denkt dat dat huis bij die persoon past?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson