• ik heb nu al weer 4 maandjes verkeering... maar mijn BF vind de jongen waar ik mee heb al anderhalf jaar leuk.. nu probeerd ze de heletijd my jaloers te krijgen enz. door dat ze smsjes van mijn vriend heeft gehad en dat allemaal expres gaat zitten lezen waar ik bij ben en als ik dan vraag wat er in staat mag ik dat ineens niet weten enz.

    iemand enig idee hoe ik van haar af kom ?? !!!

    XxX

    Wat voor flut BF is dat nou weer?
    Heb je er al wat over gezegd tegen haar?


    I clicked my heels and wished for you.

    jah al vaak genoeg

    Uhm, damn wat 'n vriendin zeg-_-
    Maargoed hoe kom je ervan af. Ik ben dan zo'n gemeen kind dat terug gaat treiteren, van het was ozo gezellig sámen in Londen en extra lieve berichtjes lezen enzo. Maar daar los je het denk niet mee op. Ehm ik zou zeggen praten, zeg tegen haar dat ze niet zo kut moet doen en de situatie gewoon moet accepteren!!1

    [anders krijgt ze mij en Nijntje achter haar aan:Y)]
    xoxo(K)


    Why don't you break my heart

    Ik zou het is samen met je vriendje bespreken,dan gaan jullie haar bijvoorbeeld beiden negeren.

    Gewoon negeren!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Negeren.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Negeren.

    Indeed, zou ik ook doen!
    Jij hébt hem, zij niet. :Y)


    Tanya is de beste.

    zo iemand noem ik geen vriendin, en al zeker niet omdat ze niet ophoudt als je zegt dat ze moet ophouden..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)
    Indeed, zou ik ook doen!
    Jij hébt hem, zij niet. :Y)

    whaha zo lijkt ie net een object x']


    Why don't you break my heart

    ik own zijn bed in LONDON jah en zij lkker niet :P

    en dutchangel ownt mijn koffer

    :P

    wat een lekkere BF dan:8 *kug* *kug*
    maar je moet gewoon niks van haar gedrag aantrekken. want hoe meer jij je er van aan gaat trekken hoe meer zij gaat denken dat het haar gaat lukken!


    Love is the world. And that's make my smile.

    Ik heb nu al een half jaar met een jongen...Mijn Bf is ook op hem....Maar ze heeft er geen moeite mee!


    Love Joe Jonas...('L)

    Heey een naamgenoot!
    Hoi ^^
    Gewoon negeren! Anders denkt ze nog echt dat je het "zielig" of iets dergelijks voor dr vind en gaat ze gewoon verder.


    Life is hard and then we die

    Wat is dat een ongelofelijke pokkewijf.
    Sorry als je niet wilt dat ik haar zo uitscheld, maar ze is echt een trut. Noem je zo iemand een BF? Rot op met haar, ze is alleen in staat jou zwart te maken.
    Pas op lieverd, ik zie haar zo aan, om een fake stukje op te voeren. Dat ze je vriendje zoent, en zegt dat HIJ het wou.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]