• Alles gaat fout
    Mensen waar ik van houd gaan de verkeerde kant op, hebben problemen. En ik trek me er te veel van aan..

    Mijn beste vriendin, die ik nu al 3 jaar ken.. Ik hou zo veel van haar en kan niet zonder haar. Het jammere is, ze lijd aan van alles. Ze heeft ziektes en kan niet veel. De laatste tijd gaat het steeds slechter met haar..
    Ze moet nu bijna elke dag naar het ziekenhuis om 10-20 spuiten te krijgen als medicijnen
    Ze is al op jonge leeftijd begonnen met medicijnen, maar de doktoren zijn vergeten om haar bescherming te geven
    Door alle medicijnen die ze heeft gehad zijn haar hart, nieren en longen ernstig beschadigd.
    Ze heeft een donor nodig..
    Ik weet niet precies welke bloedgroep ze heeft, maar 10% van de Nederlanders heeft die bloedgroep
    Voordat ze goede nieren, longen en hart hebben gevonden.. Is mijn vriendin al overleden..
    Mijn vriendin zal zo wie zo de 40 niet halen
    En misschien de 30 niet eens
    Het doet me zeer om haar zo te zien.
    Ze laat het aan bijna niemand zien. En niemand weet het van haar.
    Maar bij mij kan ze alles kwijt, mij vertelt ze hoe het gaat in het ziekenhuis
    Het enige wat ze doet is bergafwaards gaan..

    Ik trek het me heel erg aan en mag het aan niemand vertellen.
    Haar vader is veel weg voor zijn werk en is nu aan de andere kant van de wereld
    Zelfs hij weet het nog niet eens

    Ik vind het zo erg voor haar, maar ik kan er bijna niet over praten..
    Ze zegt dat ik het van me af moet proberen te zetten, maar dat lukt me niet

    Mijn vriendin gaat er kapot aan.. Niet alleen de ziektes, maar ook het idee dat ze niet lang zal leven..

    Wat moet ik zeggen? Wat moet ik doen? En hoe kan ik het zo goed mogelijk van me afzetten, zodat ik een geweldige tijd kan hebben met haar?

    Wow, dat is heftig. Ik kan echt niks anders verzinnen dat er voor haar zijn. Maar dat ben je al, ze heeft geluk met een vriendin zoals jij. (: Ik hoop echt dat ze een donor krijgt dan! Het was laatst donorweek, misschien dat er meer kans is? Ik heb er geen ervaring mee...


    According to Adam Levine fairy tales are full of shit, but so is life.

    Dat is wel heel heftig. Het is heel logisch dat je je dat erg aantrekt, maar je kunt haar niet beter maken. Het enige dat je kunt doen is haar en jezelf een leuke tijd bezorgen. Ga leuke dingen doen samen. Probeer er het beste van te maken! Veel sterkte en succes!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Dat is heel erg voor jou en je beste vriendin! Ook al is het moeilijk, ik zou zo veel mogelijk leuke dingen met haar doen, zodat ze niet constant aan haar ziekte hoeft te denken. Dat jij er voor haar bent, is al geweldig van je. Tuurlijk moet je ook aan jezelf blijven denken, want dit soort dingen moet je af en toe kunnen delen. En dan zou ik het er alleen met je ouders over hebben, dat vind ze vast niet heel erg als ze het tenminste niet doorvertellen.
    Heel veel sterkte en ik duim voor je vriendin dat ze een donor krijgt!


    You are beautiful, you are love.