• -- kan er een slotje op deze topic?
    mensen reageren toch alleen negatief x

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 11:50 ]


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    Kende ik al.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 15:19 ]


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    'T is inderdaad leuk.
    Maar overdrijven is ook een vak :')

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 18:03 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Het is echt overdreven.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 18:04 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    HEAVYRAIN schreef:
    Het is echt overdreven.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ben het niet helemaal eens met wat ze in dat filmpje zeggen. Als "Directioner" ken je de jongens niet beter dan jezelf want wie zegt dat wat op internet staat echt waar is? Dat weet je pas zeker als ze het zelf bevestigen. En ze doen alsof iedere fan hetzelfde is en op dezelfde manier fan is, dat is niet zo.


    Physics is awesome

    Lol, desperate muuuuch.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    HEAVYRAIN schreef:
    Het is echt overdreven.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik vind het een beetje misselijkmakend als ik eerlijk ben. Niet omdat ik tegen 1D ben absoluut niet, ik weet eigenlijk niet waarom het me misselijk maakt. Het is denk ik to much.

    Meh.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    HEAVYRAIN schreef:
    Het is echt overdreven.


    26 - 02 - '16

    HEAVYRAIN schreef:
    Het is echt overdreven.

    Bookmark schreef op 14 nov 2012 - 13:12:
    Ik vind het een beetje misselijkmakend als ik eerlijk ben. Niet omdat ik tegen 1D ben absoluut niet, ik weet eigenlijk niet waarom het me misselijk maakt. Het is denk ik to much.


    Dit is misschien omdat het wordt beschreven alsof het een godsdienst is, alsof de fans ze aanbidden, en dat is ook walgelijk. Ik vind het prachtig dat die jongens mensen zo'n fijn gevoel geven, alsof die jongens echt om de fans geven en zo, dat mensen door die jongens zo vrolijk zijn, maar ik hoop dat fans ook begrijpen dat het geen godsdienst is, en dat ze anderen behoorlijk kunnen irriteren met hun overdreven gedrag (dit geldt niet voor iedereen). En nee, het is voor bepaalde mensen wel een obsessie.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    oke, ik ben ook weer niet zo heel erg fan ofzo, maar ik vond het gewoon een mooi filmpje dat ik met jullie wilde delen. Sorry.


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    Ik vind het ook een mooi filmpje!!!


    He like girls how eat carrots!

    being a directioner is not special.
    the directioners is not the first girlfan gang
    being a directioner is the same as being fan of another band.
    being a directioner is not a life style, its just an obsession of 5 boys.
    (cat)

    sorry voor mijn slechte engels :Y)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 13:44 ]


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?