• Ik ben een jongen en ik wil wat advies over mijn uiterlijk ik hoop dat jullie kunnen helpen ik wil ook scoren bij de meisjes maar dat wil niet echt lukken please help me. Ik plaats een foto van mezelf hierop/


    http://imageshack.us/photo/my-images/534/52222743390466723172385.jpg/

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 13:04 ]


    Mijn geheim is geheim

    De enige tip die ik je ga geven is wees jezelf en ga jezelf niet veranderen vanwege het andere geslacht. Er is uiteindelijk echt wel een meisje voor je, die je wilt om wie jij zelf bent. Uiterlijk is niet waar het om draait! Dus don't worry! :)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 13:10 ]

    Bookmark schreef:
    De enige tip die ik je ga geven is wees jezelf en ga jezelf niet veranderen vanwege het andere geslacht. Er is uiteindelijk echt wel een meisje voor je, die je wilt om wie jij zelf bent. Uiterlijk is niet waar het om draait! Dus don't worry! :)


    26 - 02 - '16

    Jij hebt iets weg van Buddy Holly! En die kerel is cooooooooool.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Bookmark schreef:
    De enige tip die ik je ga geven is wees jezelf en ga jezelf niet veranderen vanwege het andere geslacht. Er is uiteindelijk echt wel een meisje voor je, die je wilt om wie jij zelf bent. Uiterlijk is niet waar het om draait! Dus don't worry! :)


    •*• Lululu •*•

    De meisjes moeten je niet willen om je uiterlijk maar om hoe jij bent. Als jij jezelf leert te accepteren en gewoon jezelf kunt zijn, kom je heus wel een meisje tegen die bij jouw karakter past. Zulke relaties houden ook wat beter stand dan de relaties waarbij één van de twee of allebei alleen maar met diegene gaat om zijn/haar uiterlijk.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarOnFire schreef:
    De meisjes moeten je niet willen om je uiterlijk maar om hoe jij bent. Als jij jezelf leert te accepteren en gewoon jezelf kunt zijn, kom je heus wel een meisje tegen die bij jouw karakter past. Zulke relaties houden ook wat beter stand dan de relaties waarbij één van de twee of allebei alleen maar met diegene gaat om zijn/haar uiterlijk.


    ^^ (:


    The sun will rise and we will try again.

    Uiterlijk speelt wel een rol, je kunt er jezelf voor de gek houden en zeggen dat het niet zo is.
    Het hangt er maar net van af hoe oppervlakkig dat meisje is, jongen zijn er over het algemeen heel goed in om het meest oppervlakkige meisje uit te kiezen.
    Maargoed, zorg gewoon dat een beetje iets non chantant's aan hebt, als je je kleren mooi vindt zit je automatisch lekkere in je vel. Blouse, shirtje, jean, sneakers, ik zou me er niet te druk om maken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sowieso zijn meisjes niet zo oppervlakkig dat we alleen naar het uiterlijk kijken, dat moet je als eerste weten (; misschien lenzen/lossere kleding/andere haarstijl proberen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Je haar langer laten groeien zodat je lange krullen hebt (gok ik?) en gewoon eens langs de Jack & Jones gaan, mijn enige tip. Voor de rest zijn wij echt niet zo oppervlakkig dat we alleen naar uiterlijk kijken (:
    Oh en de bril houden! Jouw bril is leuk ;33

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 19:44 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    De link doet het niet bij mij.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.