• heey(A)

    er kwam net iets in mijn gedachtens over een nieuwe serie hier een klein stukje :

    Een meisje woont op het platteland samen met haar ouders en zusje.Ze melkt de koeien,Verschoont alle hokken en doet haar best op school,Althans dat denken haar ouders.Het meisje neemt vaak jongens mee naar de stallen en dn doen ze 'het'.Haar ouders denken dat ze nog maagd is maar dat is natuurlijk niet zo!Het meisje denkt dat ze alles voor elkaar heeft,Op school hoort ze bij het popu groepje en ze laat de 'nerdo's' haar huiswerk maken.Maar op een dag word ze betrapt door haar zusje.Haar zusje vertelt het aan hun ouders.De ouders geloven het niet,maar houden het meisje goed in de gaten.Maar als het meisje dan ook nog drugs gaat gebruiken is de maat vol! ze moet naar een afkickkliniek,Daar leert ze 4 jongens en 1 meisje kennen en samen vormen ze een bende,Als ze proberen te ontsnappen lukt het!ze halen rare dingen uit zoals : Stelen,iemand in elkaar slaan,bedreigen.Totdat de jongens van de bende worden opgepakt en het meisje samen met het andere meisje uit de bende niet gepakt worden.De meisjes moeten 'geld verdienen' voor de jongens,tot ze uit de bak zijn.Maar houden ze ook hun woord?



    dit was het is het wat?zojah heb ik rollen :

    Hoofdrol : KiMxGeOrG
    Meisje uit de bende : xEMOPOP
    Zusje hoofdrol(ook hoofdrol): SayRockQueen
    Vriendinnen van Hoofdrol :
    -
    -

    Latere vriendin van hoofdrol :

    wil je een rol ?
    vul dit dan ff in :

    Tekstje :
    Plaatje :
    Moet TH er in komen ? :
    Zojah moet het een lovestory worden ? :
    En dn een lovestory over wie van TH ? :


    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    miss kun je dit er nog zetten :
    Hay Bitcha's!

    Ik ben Say, zestien jaartjes jong. En ik waarschuw alvast, er valt niet met mij te spotten. Ik geef je slaag als je aan me komt, me beledigd of aan mijn vrienden komt. Ik speel gitaar, drum, skate, en schrijf liedjes. Muziek is mijn grootste passie. Ik heb nogal vaak ruzie met mijn zus, want we verschillen nog al veel van elkaar.
    Ik ben het engeltje(A) en zij is de duivel(duivel).Althans dat fluisterd mijn moeder me altijd.Ik word vaak voorgetrokken en ik vind het stiekem wel leuk.Maar ik ben ook blij voor Kim als zij iets heeft gekregen (eigelijk niet,maar ik moet toch aardig blijven tegen haar)Soms helpen we elkaar wel,maar meestal is het haat en nijt tegen elkaar.

    zo iets miss??


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    OKay, doe dat maar! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    OKay, doe dat maar! ;)

    okii!!


    Listen to your heart and your dreams come true ~