• Camp Agora


    Camp Agora lijkt op het eerste zicht misschien een gewoon kamp van een een doodnormale jeugdbeweging, maar er is iets speciaals aan. Iedere deelnemer is stuk voor stuk een probleemjongere. Het uitschot van de straat. Ieder heeft zijn eigen verhaal en zijn eigen verleden.
    De jongeren waren veroordeeld door de jeugdrechter om als alternatieve straf naar het kamp te gaan. Zo niet zouden ze in een jeugdgevangenis terecht komen. De 2 maanden van de zomervakantie hadden ze om te veranderen, om te tonen dat ze de tweede kans waard waren.
    Wat zal er gebeuren? Ontstaan er koppeltjes? Rivalen? Wie zal zicht opwerpen als leider van de groep en wie wordt eerder een volger? En wat is er zo vreemd aan dat kamp?


    We beginnen op 1 juli, wanneer alle jongeren in de bungalow aankomen.


    Jelina Acery Farelley - SorrowPayne
    Felicia Kiara Mancini - Depay
    Kherington "Keri"Alexandra Debu - 5TYLE5
    Chiara Jackson - Clonmel
    Destiny Savannah Rose Montoya - Malino
    Selena Sophia Delia McHasson - Aimeka

    Daniel Colton - ChaoticTania
    Jamie Davis - GreyTardis
    Kyle Logan - 5TYLE5
    Robert 'Reb' Collins - Huaso
    Damian Anderson - lottttx
    Brandon Jason Jefferson - Depay


    Begeleiders:
    Roza Garcia - Huaso
    Daniël (Dan) Clark - GreyTardis
    Mark Glock - LogitG27


    Wat moet ik weten?
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    (eventueel): innerlijk
    en verleden:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 18:31 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    haha ik maak graag een jongen aan, vind je het erg als ik hem vanavond invul moet zo trainen. :$


    someone out there feels better because you exist

    Ik maak straks nog wel een jongen, evenveel jongens als meisjes is fijner


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    @lottttx: is goed, hoor. Iemand anders gaat ook nog een begeleider aanmaken vanavond. Wanneer ben je terug?
    Dan weet ik wanneer we ongeveer kunnen beginnen.

    en @Depay: super, dank je!!
    en helemaal waar :P


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ik ben er rond kwart voor zeven !


    someone out there feels better because you exist

    Dan kunnen we wss rond zeven uur beginnen
    Maar ik zal wel nog zien ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nee, Femke.
    Deze RPG gaat veel te snel gaan en ik ga de helft niet kunnen volgen. Wat ik nu al niet kan bij m'n andere.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hoe kan hij te snel gaan?
    hij is nog niet begonnen!!!!!!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naam: Damian Anderson
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: http://28.media.tumblr.com/tumblr_ks7hl12wE81qzb52xo1_500.jpg
    Innerlijk: komt nog.
    Verleden: Damian komt uit een arme familie die leefde op een uitkering. Van kinds af aan is de straat zijn thuis, hier leefde hij het meeste, hier waren zijn vrienden en familie te vinden. Als knulletje van tien jaar had hij hier vrienden van 16 en 17 die hem drank en drugs gaven. Zij leerden hem alles wat hij nu wist. Zo rolde hij op jonge leeftijd, dankzij zijn vrienden, in het vak als loverboy. Hij was erg goed en leverde het ene meisje na het andere meisje uit. Jaren gingen voorbij en maar een handvol mensen wisten met wat voor zaken hij mee bezig was.
    Extra: hij is een vechter, een doorzetter.

    ik weet niet of dit goed is anders verander ik het vanavond nog even x


    someone out there feels better because you exist

    ok, klinkt geweldig ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naam: Brandon Jason Jefferson
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:


    on the right with his little brother Austin
    Innerlijk: RPG
    Verleden: Brandon is nooit een geweldadige jongen geweest, of een jongen waarvan je zou verwachten dat hij in het criminele circuit zou belanden. Hiervoor was hij veel en veel te betrokken met zijn familie, en zou hij dus nooit een voorbeeld nemen aan zijn drugsverslaafde vader. Totdat hij op een avond ruzie kreeg met een jongen, en hem in elkaar sloeg, was er ook niks aan de hand. Echter was die jongen deel van een grote straat bende waar Brandon dus deel van uit zou moeten gaan maken, voor zijn eigen veiligheid. Als hij dit niet zou doen, zouden ze hem vermoorden. Tijdens een overval is hij gepakt, en daarvoor moet hij nu dus naar dit kamp.
    Extra: Brandon heeft een kleiner broertje, Austin, en woont alleen met hem en zijn moeder. Zijn vader heeft hij nooit gekend, en ook de vader van Austin is uit beeld.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Nu alleen nog de jongen van 5TYLE5 en dan kunnen we beginnen toch?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    ja en dan nog een begeleider van iemand (hij heeft het niet via dit topic gevraagd, maar ik ken hem en weet dus dat hij gaat meedoen ;))


    “To live will be an awfully big adventure.”

    5TYLE5 had arrived. ^-^ Even mijn jongen in vullen en Keri aanpassen en dan kunnen we voor mijn part beginnen. (:
    En ja en die begeleider van de persoon die Femke kent :/


    kindness is never a burden.

    Huaso schreef:
    Hoe kan hij te snel gaan?
    hij is nog niet begonnen!!!!!!


    Ten eerste: jullie beginnen om zeven uur. Dat wil zeggen dat ik al een heel topic zou mogen inhalen als ik terug ben van zwemmen.
    Ten tweede: ik reageer mss 2 keer per dag op een RPG, hier regeert iedereen minstens 20 keer. (dat weet ik nu al)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    (...)

    Ten eerste: jullie beginnen om zeven uur. Dat wil zeggen dat ik al een heel topic zou mogen inhalen als ik terug ben van zwemmen.
    Ten tweede: ik reageer mss 2 keer per dag op een RPG, hier regeert iedereen minstens 20 keer. (dat weet ik nu al)

    ok, ok, niet dan, maar ge stelt mij wel teleur eh :P


    “To live will be an awfully big adventure.”