• Ik ben op alle gemak nog eens de Harry Potter boeken aan het lezen en deze week ben ik begonnen in The Order Of The Phoenix.
    Hoewel ik anders zeer goed kan doorlezen, moet ik dit boek toch met momenten aan de kant leggen.
    De reden daarvoor? Dolores Umbridge.
    Dat mens is zo afgrijselijk dat ik er ongemakkelijk van word en mijn boek aan de kant moet leggen, voor ik het in duizend stukken scheur.
    Wat een vreselijk mens, die komt gewoon zo monsterlijk en achterbaks over dat het lijkt alsof die voor mij staat en mij behandelt zoals ze de karakters in het boek behandelt.
    En nu ga ik mij een tas thee halen, voor ik me nog meer inleef in dat kutmens.

    Ik vond boek vijf ook echt niet leuk omdat zij er was (oké, ik lieg. Ik heb het boek rond de tien keer gelezen, dus ik vond hem toch wel leuk (: ) Zij verbood alles wat Harry leuk vond enzo, dus het werd best depressief. Maar toen kwam DA en toen was het wel weer leuk (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Oromis schreef:
    Ja, dat wijf was echt vreselijk. Bah.


    26 - 02 - '16

    Oh ik was zo opgelucht doen ze dat bos werd ingesleurd. Bah ik haatte alles aan dat mens. Dat gekuch, al dat roze, hoe bitcherig die was. Alsof Harry zijn pubertijd in het vijfde boek nog niet voldoende was.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik vond haar zo verschrikkelijk, maar ze was eigenlijk echt hilarisch :'D Ofja, de reacties rond haar waren hilarisch.

    Lunar schreef:
    MEHATESHERRRRR:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@

    Ik heb een keer een foto van haar opgehangen. Toen hakte ik er op in met een bijl. En kakkerlakkenverdelger.:Y):Y)


    Dit vind ik zo geweldig!


    ''Als ik mijn angsten en onzekerheden niet had, zou ik de persoon niet zijn die ik nu geworden ben.''

    Amortentiae schreef:
    Oh ik was zo opgelucht doen ze dat bos werd ingesleurd. Bah ik haatte alles aan dat mens. Dat gekuch, al dat roze, hoe bitcherig die was. Alsof Harry zijn pubertijd in het vijfde boek nog niet voldoende was.


    •*• Lululu •*•

    Amortentiae schreef:
    Oh ik was zo opgelucht doen ze dat bos werd ingesleurd. Bah ik haatte alles aan dat mens. Dat gekuch, al dat roze, hoe bitcherig die was. Alsof Harry zijn pubertijd in het vijfde boek nog niet voldoende was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.



    Geheheh:Y)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik ergerde me dood aan haar!
    Maar ook aan Harry in het vijfde boek, eigenlijk.


    The pen is the tongue of the mind

    Egidius schreef:
    Ik ergerde me dood aan haar!
    Maar ook aan Harry in het vijfde boek, eigenlijk.


    Ja, Harry was nogal in zijn "puberteit"


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik kom sowieso heel moeilijk door het vijfde boek, geen idee waarom. Daarom heb ik hem ook maar 1 x gelezen dus ik erger me ook niet zoveel aan haar. :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik haat haar echt ><

    Ze maakt katten belachelijk, en katten zijn veel te leuk en lief voor haar....
    Een pad is een veel beterr huisdier voor haar.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.