Maak een video en win kaarten!
Ja, je leest het goed: ik heb 2 kaartjes voor het stijf uitverkochte optreden van de jongens van One Direction in Ziggo Dome! En je begrijpt vast wel dat ik zelf niet ga, dus wie o wie wil er wel heen?
MAAK EEN VIDEO!
Wauw wauw wauw...wat hebben jullie massaal te gekke video's gemaakt!!! Ik heb echt met heeeeel veel plezier ALLE video's bekeken! Nu is het aan jullie: welke 10 video's mogen door naar de finaleronde? Stem op je favoriet!
- http://giel.vara.nl/fileadmin/static/Win-kaarten-voor-One-Direction.1114.0.html
En natuurlijk gunnen we de tickets aan Quizletters! Je kan hieronder posten op wie we moeten stemmen!
Je kan stemmen tot 28 november 09:00 uur. Daarna zal de top 10 doorgaan naar de finaleronde.
[ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 17:04 ]
Let the Night embrace you

ik wil graag alle mede Directioners helpen because you know #DirectionersHelpDirectioners maar ik weet echt niet op wie ik moet stemmen, en ik voel me dan onschuldig als ik op iemand stem, terwijl de andere Directioner er ook graag naar toe wil. OMGG jullie maken me moeilijk. Iedereen wilt natuurlijk naar One Direction (Ik ben ook een Directioner, alleen aan me naam zal je eerder denken een DirectionATOR omdat ik een Belieber ben. (Niet zo denken) ik hou van Bieber en Direction) ik wil ook graag naar 1D maar ik weet dat ik hun NOOIT zal ontmoeten geld ook voor JUSTIN BIEBER hem zal ik ook niet ontmoeten. Omdat mijn ouders geen tickets willen betalen
Oke ik draai door en plaats ontoppic post. Hmmm ik ga stemmen maar alleen weet ik niet op wie. Misschien zouden jullie beter eerst moeten zeggen WAAROM wij persee op JULLIE moeten gaan stemmen en niet op iemand anders. OMG ik wil ook naar ONE DIRECTION om mijn schatjusss te ontmoeten HARRYYYYY EN ZAYNNN!!!
ik ga ff stemmen..
omgg ik wil ook naar One Direction
ik hou van hun!! Oke sorry dit is alweer ontopic. Ik zal op jou stemmen dan, kmoet wel iemand gwn kiezen. ennn ik ga op school op verschillende computers inloggen en op jou stemmen