• Bij ons in de familie vieren we nog ouderwets Sinterklaas met een grote zak kadootjes voor de deur en de buurman die op het raam klopt. Dat komt omdat ik nog een paar jonge, gelovige neefjes heb. Mijn broertje van 11 en ik krijgen dus ook nogsteeds bergen met kadootjes (ahw wat jammer ;'D). Maar dat houdt ook in dat ik dus ook een verlanglijstje moet maken zodat mijn ouders en tante geen babypoppen voor me gaan kopen. En - je kunt het al raden - ik heb géén idee wat ik moet vragen. Geld is uitgesloten, want de Sint doet daar niet aan. Ook vind ik make-up, sieraden en kledingbonnen ook weer zo saai. Tja, het is ingewikkeld, maar misschien dat jullie creatieve ideeen hebben?

    Ik heb boeken gevraagd ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Misschien een leuke cd of dvd die je altijd al wilde hebben?
    Iets voor op je kamer, zoals een leuke lamp of een dekbedovertrek?
    Ik weet niet of je van bakken houdt, maar dan kun je bakspullen vragen.
    Het hangt eigenlijk van jezelf af, wat je hobbies zijn en wat je zelf wilt hebben, dat kunnen wij niet voor je bepalen. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Boeken, films, cd's. Anders wat decoraties voor je slaapkamer?


    Chaos is a ladder.

    Oeps, ik zie het nu pas. ;3 Maar heel erg bedankt iedereen! Ik ga het op mijn lijstje zetten. Iemand nog ideeen?

    The Sherlock Holmes Casebook. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    iets voor mijn belachelijke verzameling!


    dreams come true, nightmares to

    Ik vind kookboeken en bak-materialen leuk, maar dat ben ik. Verder vraag ik ook wel eens kleding of een bepaalde ketting (maar ik weet altijd precies wat ik wil, dus dan stuur ik altijd een linkje door). Ik ben ook gek op boeken, dvd's en cd's, maar ook een nieuw dagboek zou van pas komen. Vorig jaar kreeg ik met kerst een sjaal en handschoenen, wat erg prettig was want mijn oudjes waren helemaal versleten, inclusief gaten. Ook kreeg ik een keer een superleuke portemonnee en een leuk klokje voor op mijn kamer. Potloden, gummetjes, washi-tape en doeken hebben ook wel eens op mijn verlanglijstje gestaan, en de laatste keer dat ik lootjes trok voor sinterklaas kreeg ik parfum en haar-elastiekjes en klipjes. Ik heb ook echt iets met lijstjes, dus van mijn zus heb ik ooit een "What do you do"-schrift gekregen zodat ik al mijn to-do's van een dag of week of toetsweeks op kon schrijven, superhandig was dat! Henna zou ik ook leuk vinden om te krijgen, en een leuk tijdschrift kan ook tof zijn om te krijgen. Verder vind ik sfeerdingetjes als een spiegel of een leuk vaasje, of kaarsje, of boeddha- of mariabeeldje ook wel leuk (hoewel dat niet meer in mijn eigen kamer past).


    "They say that we're dreaming too big, I say that this town's too small."

    Oorbellen,
    Chocolade letters,
    Snoep


    26 - 02 - '16

    Wauw, heel erg bedankt voor de tips allemaal!
    @Wiarda, ik steel de jouwe wel, moehahaha!

    Ik heb een fototoestel & cd's gevraagd. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."