• Heeee Peoplee x]


    Nou, Kijk, Ik wil wel snel weer beginnen aan een nieuwe serie,Omdat ik een leuk idee heb.,Tenminste Dat denk ik x'D
    En ikwou vragen, Of.. Jullie heb zouden willen maken.!! =]

    Ik zal hiier even wat vertellen er over.

    Hee mensen, Ik ben julia,Ik ben 15 jaar.Ik heb een erge Verleden achter mijn rug,Wat nog niet zo heeel erg lang geleden lijkt voor mij, TOen ik,,.9 was, Ben ik verkracht door ene Bill Kaulitz,Die ik toevallig tegen kwam,In de avond op straat,Hoe het is gegaan.,DOet er niet meer toe,Ik weet wel,Ik wil niets meer met die gast Te maken hebben! NOOITT! Door hem,Vertrouw ik geen 1 jongen meer,En ben Behoorlijk bang, Ik heb snacht dan oook wel eens,Erge nachtmerrie's WAardoor ik Angstig en Schreeuwend wakker word, Gelukkig Irriteer ik daar niemand mee, Want .. Ik leef op Straat, Ja.. In de bossen, En het ergste is, Dat is nog enger,! elke vieze vent, Die denkt .. Dat hij mij kan pakken,Heeft mij, Ik ben namelijk TE mager, en ze zwak voor terug te Vechten, Ik hoop dan ook echt dat het me nooit weer gebeurt,, ! Ik zal je zeggen, het is vaker gebeurtt dan 1 keer, Niet alleen door Bill,MAar doorr meer vieze mannen,Die me Zagen liggen! Weetje hoe kut? Nu vraag jeje af, WAarom woon je niet gewoon thuis,met ouders? Myn ouders,,Zijn.. Overleden.. Me vader had een zelfmoord poging gedaan,Me moeder,Was zwaar aan de drank,en drugs,En tja. Overdosis was de oorzaak,Nu leef ik alleen, Op straat,NAar school ga ik nog wel, En Ik heb maar 1 beste vrienden Genaamd ; Kirsten. Ze is er altijd voorme, Ze weet ook van De verkrachting,, Het lieft wil ze mij in haar huis hebben,Maar haar ouders willen dat niet, ik begrijp het wel, haar ouders willen niet dat Kirsten in gevaar komt,En willen alleen maar het beste voor hun kindd,

    Verder vertel ik niet veel.!
    lijkt het wat? ^^

    En zouden jullie hem willen gaan maken,Wanneer ie uit is?ZOWEL Zeg het dan even. Dan hou ik je op de hoogte! ^^
    Bedankt! (H)

    x

    Sorry, De titel is een beetje fout gegaan x'D
    Drukte op verkeerd knopje,Er moest staan.

    ALVAST MENSEN VOOR MIJN SERIE?!


    xx ;)
    (flower)

    > Allemaal hoofdletters in titel mag niet, heb het even veranderd^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    > Allemaal hoofdletters in titel mag niet, heb het even veranderd^^



    ^^
    Bedankt.
    En nog sorry ervoor Ö :$

    x

    NIEMAND? =[
    Komm op,
    Please? (A)

    - Smeektt- Kijktt heel lief--

    IK IK KIEND!


    Take My Hand Take A Breath ...

    IK IK KIEND!


    YEEY BEDANKT!,Dan hou ik je op de hoogte schatjee! <333333

    NOGG MEEEER?! ^^

    x