• Ik heb familie in Amerika; Boca Raton, in Florida.
    Mijn nicht studeert op de FAU, Florida Atlantic University. Op dit moment is de school gesloten, zitten de leerlingen in gesloten lokalen en is er enorm veel politie. Er is namelijk een schutter op school. Een ' 5'10 black guy with a gun', zegt mijn nicht. Zij heeft internet op haar mobiel en daardoor kan ze me via Facebook up - to date houden. Het klaslokaal waar ze in zit is dus gesloten, maar ja, als die man het echt wil, trapt hij zo'n deur denk ik wel in.
    Ugh. Dit is geen goed lopend verhaal, I'm sorry, maar ik vind het idee zo eng. D:


    everything, in time

    Wut o.o
    Ik hoop dat het goed afloopt voor iedereen daar D:


    i put the fun in funeral

    Dit zou ik ook echt eng vinden hoorD:
    Jeetje, dit hoor je niet vaak.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Dit zou ik ook echt eng vinden hoorD:
    Jeetje, dit hoor je niet vaak.


    In Amerika hoor je het eigenlijk verrassend vaak. Ik ben benieuwd of dit het nieuws nog gaat halen. Er zijn (nog) geen slachtoffers gevallen en meestal hoor je het alleen als er veel slachtoffers zijn gevallen.
    Zo groot is die universiteit niet. Ik snap niet waarom ze die man nog niet te pakken hebben. ><


    everything, in time

    God, ik moet er niet eens aan denken. Ik hoop dat het goed afloopt. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Anguish schreef:
    (...)

    In Amerika hoor je het eigenlijk verrassend vaak. Ik ben benieuwd of dit het nieuws nog gaat halen. Er zijn (nog) geen slachtoffers gevallen en meestal hoor je het alleen als er veel slachtoffers zijn gevallen.
    Zo groot is die universiteit niet. Ik snap niet waarom ze die man nog niet te pakken hebben. ><

    Daarom hoor ik het ook niet vaak.
    wel, hopelijk vallen er geen slachtoffers en wordt die schutter snel gepakt.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik zou flippen:|


    •*• Lululu •*•

    Whut, dat lijk mij echt eng o.o


    Shoganai i ne~

    D: Holly shit!
    Hou ons op de hoogte!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    D: Holly shit!
    Hou ons op de hoogte!


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Wow, dat lijkt me super eng! Ik hoop dat ze die vent snel daar weghalen!


    You are beautiful, you are love.

    Tja, daarom zou ik meteen een wapen kopen als ik in Amerika zou gaan wonen. En anders iets waarmee ik mezelf kan beschermen, een taser of zo.
    Heel veel succes en sterkte!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damn ik heb niets meer gehoord, terwijl ze mijn laatste bericht wel gelezen heeft.
    Dit maakt me alleen maar banger.


    everything, in time

    Aaww, heavy meid!
    Je mag me berichtjes sturen als je het nodig hebt, ik ben een kennis verloren die in Australië leefde );

    Anguish schreef:
    Damn ik heb niets meer gehoord, terwijl ze mijn laatste bericht wel gelezen heeft.
    Dit maakt me alleen maar banger.

    En, aliets gehoord?


    •*• Lululu •*•

    Nope, ik filp hem echt nu. D:


    everything, in time