• Yeey vanochtend in de sneeuw naar school gefietst. En terug in de regen.

Bij wie heeft het ook al gesneeuwd? of sneeuwt het nu?

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Vanmorgen hield het niet meer op, maar nu is het gewoon droog. Er ligt ook niets.

Your make-up is terrible

Bij mij heeft het de hele ochtend gesneeuwd.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Assassin schreef:
    Vanmorgen hield het niet meer op, maar nu is het gewoon droog. Er ligt ook niets.

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

Er ligt hier zo'n dun prutlaagje sneeuw.
    Zal morgen wel weer helemaal drab zijn natuurlijk D:

life is awesome

In de ochtend. Ik zat in het atelier, keek uit het raam en schrok me dood o.o
    Ik heb alles behalve zin in sneeuw D:

i put the fun in funeral

Ik heb vanochtend alle verschillende soorten neerslag gehad. Eerst regen, toen hagel, gevolgd door sneeuw. En met 40 minuten fietsen kom je dan helemaal verzopen op school aan...

From these ashes, I will rise

Ja het heeft hier heel even gesneeuwd en dat ging over naar regen.

Pretty is just a pretty word.

Vanochtend sneeuwde het wel, nu regent het alleen.

Caution first, always.

Creativity schreef:
    Er ligt hier zo'n dun prutlaagje sneeuw.
    Zal morgen wel weer helemaal drab zijn natuurlijk D:

•*• Lululu •*•

Eerst sneeuw, dan regen. En daarnet regende het met bakken uit de lucht.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Thorin schreef:
    Vanochtend sneeuwde het wel, nu regent het alleen.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Assassin schreef:

I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

Vanochtend sneeuwde het, maar het was snel weer weg. Voor de rest van de dag heeft het alleen maar gerend/gemiezerd. Nu is het gelukkig droog.
    O, ja en het was koud vandaag(cat)

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Vanochtend sneeuwde het en nu is het een beetje natte sneeuw.

Shoganai i ne~

Helaas heeft het inderdaad gesneeuwd. Ik was zeik nat.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."