• Ik erger me er echt kapot aan; mensen die per se alle aandacht moeten opeisen door negatieve of zelfs depressieve teksten te plaatsen op facebook. Een voorbeeld:

    I love the rain, because it tells me I am not the only sad thing in this world,
    I love the winter, because then I am not the coldest thing in the world,
    I hate the sun, because it shows off with his brightness,
    I hate the snow, because it goes peacfully and quiet,
    I love the darkness of the night, because then the angels come down and live their days,and at last I hate luck, because it avoids me.

    Ik haat dit soort dingen zo erg! Alsof er niets anders is dan dat negatieve gedoe. Ik ben een tijdje uit mijn depressie, maar zelfs toen ik depressief was postte ik niet zulke teksten.
    Ben ik de enige die zich hier zo aan ergert?


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Die mensen zijn niet echt depressief, dat noemen ze aandachtstekort. Dat zulke dingen af en toe op Q verschijnen snap ik, maar op facebook niet, dat is gewoon anders. Hou het lekker bij je, of vertel het aan iemand die je goed kent want niet de hele wereld hoeft het te weten.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    thoughtful schreef:
    yup, en dat vraag je waarom ze dat erop zet en dat wilt ze het weer niet zeggen, omdat het "prive" is.


    Hah, dat moet je ook niet vragen. Dan krijgen ze alleen nog meer aandacht.
    Maar dit kan je niet ontlopen door niet op facebook te zitten.
    Dit gebeurt ook op andere sites (ook wel eens op quizlet).
    En natuurlijk in het echte leven.


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    O, dat is vreselijk. Ik heb echt een hekel aan die aandachttrekkerij.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Velen putten echt kracht uit zo'n teksten, voelen zich begrepen.
    Groot gedeelte is echter het aandacht-trekkende gedeelte wat menen dat ze depressief zijn,
    en dus ook aandacht willen trekken.
    Geloof me, als je echt depressief bent doe je daar niet ruig over, dan wil je er vanaf..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    Velen putten echt kracht uit zo'n teksten, voelen zich begrepen.
    Groot gedeelte is echter het aandacht-trekkende gedeelte wat menen dat ze depressief zijn,
    en dus ook aandacht willen trekken.
    Geloof me, als je echt depressief bent doe je daar niet ruig over, dan wil je er vanaf..


    Mee eens. Ik ben zelf ook depressief geweest en toen wilde ik niets anders dan weer vrolijk worden..

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 18:49 ]


    26 - 02 - '16

    Gewoon facebook hebben en er nooit opgaan, dat doe ik zelf.
    De beste manier om dit soort 'zeikberichten' te ontwijken haha.
    En natuurlijk, sommigen putten ook wel hun kracht eruit.
    Maar er zitten types tussen die dit soort teksten elke dag posten en er gewoon op kicken om zoveel mogelijk likes en reacties te krijgen.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 17:44 ]


    Tell me about it, stud.

    Morrowind schreef:
    En dan vooral die mensen die hun hele liefdesleven op fb posten T.T
    "gvd!! se mottige klootzak da g zjt jo! zo laag valle!! eerst mj zo kwetse en nu ng leugens ovr mj zitte t zegge en dan ook ng tgn mn beste vriendin komop denk ff 2 minute na di kent mj beter as gj!! " en blablabla, dat staat er dan wanneer het uit is. Ik erger me er zo aan...


    Dan erger ik mij meer aan hoe ze schrijft wat, redelijke onleesbaar is dan aan wat ze schrijft.


    Physics is awesome

    Contostavlos schreef:
    ik snap je wel, hoor, ik vind het zelf ook verschikkelijk. Zo zijn er een paar meisjes die ik ken die deze foto er op hebben gezet. Maar als dat echt zo is, zet je het niet online.



    Vaak genoeg ook op Quizlet gezien, irritant gewoon.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Eyes schreef:
    (...)

    Dan erger ik mij meer aan hoe ze schrijft wat, redelijke onleesbaar is dan aan wat ze schrijft.


    Dat kan idd ook irritant zijn ja, van die opvallende spelfouten waardoor het geheel bijna niet meer te lezen is.


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    (...)

    Dat kan idd ook irritant zijn ja, van die opvallende spelfouten waardoor het geheel bijna niet meer te lezen is.


    Ja, dan heb ik echt zoiets van als je toch iets gaat schrijven doe het dan ook goed.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, dan heb ik echt zoiets van als je toch iets gaat schrijven doe het dan ook goed.


    Mee eens


    26 - 02 - '16

    Ja en jij zet altijd vrolijke dingen neer in het lucht je hart topic. :')


    -

    Exasperated schreef:
    Ik irriteer me meer aan de mensen die echt continu op Facebook posten wat ze aan het doen zijn.
    "Ik irriteer me aan mijn broertje/zusje." "Ik ga slapen." "Tijd om naar school te gaan." "De tram/bus/trein, whatsoever gemist."
    Dat kan me geen fuck schelen. Word er echt geïrriteerd van.

    Ah das echt gestoord soms :'D. .
    Heb je van die lui die elke keer opnieuw posten 'ik ga slapen'. Of: 'ik kan niet slapen'. Of: 'Laat ik maar eens vroeg gaan slapen'.
    Om die reden alleen al heb ik geen Twitter.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat soort dingen zet ik nooit op facebook en ik zie anderen het ook niet gauw bij mij doen. Miss wel af en toe en wat ik het irrietant vind dat mensen GB als twitter gebruiken. Op twitter kan je alles kwijt en dat doe ik wel eens. ( maar niet alle dingen, want sommige dingen gaat de mensen wat aan.)
    Maar op facebook vind ik het raar als je zo soort teksten neerzet maar hier op quizlet niet, want de meeste mensen ken je toch nie.