• wil een nieuwe hippe serie maken maar zou graag hoofdlijnen hebben voor mijn verhaal.

    xtinkx


    xX_tink_Xx

    Ik gaa denken voor je (A)


    Crack a bottle

    Ik gaa denken voor je (A)


    danke waardeer ik wel


    xX_tink_Xx

    Ik denk ook ^^

    Een meisje lijd een gewoon leven , School,vrienden ,het gewoonlijke..
    Maar snacht's ,als ze slaapt gaat het er heel anders aan toe. In haar dromen word ze gepest ,en is ze alleen, Op een gegeven moment word het zo erg dat het meisje niet meer durft te slapen.
    Het meisje gaat er kapot aan ,en omdat zij verandert door de slapeloosheid en angst begint haar droom werkelijkheid te worden , steeds meer vrienden dumpen haar omdat ze te laf word ,vinden ze.. Kan iemand haar helpen??


    Hopelijk hb je hier wat aan (K)


    Crack a bottle

    Oooo !! ik weet al wat xD
    Kijk je naar LouisLouise

    Das een serie waarin een grote matcho plots verandert in een vrouw xD dat kan je ook doen met bv. Tom xD dat hij verandert in een vrouw en alleen Bill weet dat, en ze proberen samen voor een oplossing te zoeken, maar ondertussen moet Tom ook nog verder met z'n leven

    XD

    Oooo !! ik weet al wat xD
    Kijk je naar LouisLouise

    Das een serie waarin een grote matcho plots verandert in een vrouw xD dat kan je ook doen met bv. Tom xD dat hij verandert in een vrouw en alleen Bill weet dat, en ze proberen samen voor een oplossing te zoeken, maar ondertussen moet Tom ook nog verder met z'n leven

    XD


    dies lekker :p

    xtinkx


    xX_tink_Xx

    Een meisje is vanaf haar jaar blind geworden door een ziekte. Nu, 11 jaar later is ze 16 en supermooi geworden. Ze wil kost wat kost terug zien en lat een operatie doen. Altans, dat wil ze. Maar, als ze te weten komt dat er misschien schade bi de hersens kan opgelopen worden door die operatie twijfelt ze. Een jongen, die ze al ondertussen haar hele blind leven kent staat aar bij en probeert haar moed in te spreken. Uiteindelijk doet ze e operatie an alles is gelukt. Als ze op een zeker dag die jongen ziet, met wie ze al zolang bevriend is valt ze meteen voor hem. Zet ze haar vriendschap op het spel voor haar liefde?