• Hallo iedereen,

    Ik ben op zoek naar nieuwe verhalen om te lezen. Mijn favoriete genre is fantasy, dus mocht j een fantasyverhaal hebben: zet maar neer.
    Ook fanfiction mag, als het maar in de buurt van fantasy is.
    Hebben jullie iets voor me?
    Alvast bedankt!


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Heel mijn profiel staat vol (; sommigen zijn fantasy, andere romantiek maar ze zijn allemaal OP.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het is wel fantasy, maar ik weet niet of je van HP houdt, haha. ;)



    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?


    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Neem een abo, ik waarschuw niet (:
    x Link in plaatje


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zou het erg waarderen als je even zult gaan kijken :)

    http://www.quizlet.nl/stories/101685/maras-tranen-li-ft-zayn-malik/




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind deze topics altijd zo vaag :W 'Ik zoek stories', maar dump stories hier neer zodat ik niet meer hoef te zoeken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hou je van vampieren? Beastly heeft echt geweldige vampierverhalen. Echt de moeite waard om te lezen. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Sting schreef:
    Ik vind deze topics altijd zo vaag :W 'Ik zoek stories', maar dump stories hier neer zodat ik niet meer hoef te zoeken.

    Ik vind het wel logisch, sinds de top vooral vol staat met Onde Direction. Als je daar niet van houdt, is het soms moeilijk om leuke nieuwe verhalen te vinden. Het enige jammere is dat er vaak voor dezelfde stories reclame wordt gemaakt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Ik vind het wel logisch, sinds de top vooral vol staat met Onde Direction. Als je daar niet van houdt, is het soms moeilijk om leuke nieuwe verhalen te vinden. Het enige jammere is dat er vaak voor dezelfde stories reclame wordt gemaakt.

    Ik bedoel dat het tegenstrijdig klinkt. Mensen zeggen dat ze stories zoeken, maar ze vragen aan anderen om stories te dumpen zodat ze zelf niet meer hoeven te zoeken, terwijl ze vaak in de eerste plaats niet eens gezocht hebben.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    (...)
    Ik bedoel dat het tegenstrijdig klinkt. Mensen zeggen dat ze stories zoeken, maar ze vragen aan anderen om stories te dumpen zodat ze zelf niet meer hoeven te zoeken, terwijl ze vaak in de eerste plaats niet eens gezocht hebben.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Sting schreef:
    (...)
    Ik bedoel dat het tegenstrijdig klinkt. Mensen zeggen dat ze stories zoeken, maar ze vragen aan anderen om stories te dumpen zodat ze zelf niet meer hoeven te zoeken, terwijl ze vaak in de eerste plaats niet eens gezocht hebben.

    Oké, dat kan wel, ik weet niet wat die mensen al gedaan hebben. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.


    Het Negende Silhouet

    Als er aan het hof van vrouwe Lucremian, de machtigste dame van het rijk, een vreemdeling arriveert, staat het leven van Tarin op het punt om drastisch te veranderen. De onbekende laat haar een wapen vasthouden dat gevoelens bij haar losmaakt waarvan ze niet wist dat ze die had. Na het levensgevaarlijke object aan geraakt te hebben, wordt Tarin geteisterd door angstaanjagende nachtmerries.
    Vervolgens ontdekt ze dat zij de eer krijgt om zich als Negende Silhouet aan te sluiten bij de trouwste volgelingen van vrouwe Lucremian. Haar ontgroeningstaak is de eigenaar van het wapen dat haar hoofd op hol heeft laten slaan, opsporen. Doordat er onophoudelijk gruwelijke beelden op haar netvlies verschijnen en ze verwikkeld raakt in een web van gemengde gevoelens, durft ze ondanks haar strijdlust niet te hopen op een goed einde.


    Of het goed is mag jij bepalen, maar het bevat in ieder geval fantasy. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Oké, dat kan wel, ik weet niet wat die mensen al gedaan hebben. (:


    Om even duidelijk te maken waarom ik dit topic heb geopend: ik heb wel degelijk gezocht, maar het is niet erg makkelijk om op deze site iets te vinden dat niets met one direction etc. te maken heeft. Daar heb ik niets tegen, dat wil ik gewoon niet lezen. Deze topics geven me altijd nieuwe story's om te lezen.
    Daarnaast ik het ook een goede manier voor anderen om hun story's te promoten als je niet al je geld aan de spotlight wilt opmaken.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Sunset



    Sophie Price is een heel rijke meisje. Haar vader is bijna nooit thuis en is vaak op zakenreis. Sebastiaan haar butler zorgt voor haar en is een soort van vader voor haar.
    Als haar vader een bodyguard die Jake heet inhuurt, dan verandert alles opslag. Jake draagt geheimen met zich mee die de toekomst zal veranderen en ook Sophie's leven


    Hell is empty..al the devils are here

    Face of an angel • Draco Malfoy
    It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities.



    © TheseWords
    • Gedeeltelijk gebaseerd op 'Harry Potter' van J.K. Rowling.
    Kan afwijken van de originele verhaallijn.
    • Nederlands geschreven


    Keep your head up, keep your heart strong

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt)
    - Post minimaal 1x per week, hoe meer abo’s hoe sneller ik post
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - Volledig ABN
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (er wordt, tot nu toe wat mijn idee is, niemand vermoord, het is alleen een vrij heftig verhaal), 12+, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/98075/crazy-about-you--harry-edward-styles/
    Deze is geschreven door een vriendin van mij, en het is echt een super leuke fanfiction van 1 Direction (vooral als je ook van Harry houdt!). Ik vind dat ze echt wel wat meer lezers/abo’s/reacties mag krijgen!
    - Ze post zo vaak mogelijk (zeker 1x per week), dus je hebt altijd wat te lezen.
    - Het verhaal heeft al meer dan 70 hoofdstukken
    - Nederlands geschreven, maar soms wat engelse zinnen tussendoor
    - Romantiek, alle leeftijden



    Het zou echt super zijn als je het zou lezen! :D
    tnxx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!