• *stories

    Ik heb namelijk een verhaallijn daarvoor in mijn hoofd, maar vraag me af of er nog mensen zijn die het leuk vinden om zoiets te lezen.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 12:49 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik lees wel Draco stories! Alleen moeten ze dan niet over homo relaties gaan. Dat is niet echt mijn ding als ik aan draco denk !


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    michellexoxo schreef:
    Ik lees wel Draco stories! Alleen moeten ze dan niet over homo relaties gaan. Dat is niet echt mijn ding als ik aan draco denk !


    +goed geschreven.
    +hij moet niet -weet je wel- de held zijn van het verhaal, dat alle meisjes om hem heen plakken en het een 16+ story wordt. Ieuw.

    Waarschuw me maar als je begint.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ligt eraan...goed nederlands, goede verhaallijn en niet te cliche...niet te erg verkrachtend voor de originele verhaallijn...
    ik voel mij kieskeurig...maar als je story aan die eisen voldoet, denk ik wel dat ik lees...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Patholoog schreef:
    (...)

    +goed geschreven.
    +hij moet niet -weet je wel- de held zijn van het verhaal, dat alle meisjes om hem heen plakken en het een 16+ story wordt. Ieuw.

    Waarschuw me maar als je begint.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik lees het zeker, waarschuw me als je begint ^^


    He is my Hero and I'm his Heroine

    Altijd, haha. :3
    Waarschuw je me als je begint?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Shinobi schreef:
    ligt eraan...goed nederlands, goede verhaallijn en niet te cliche...niet te erg verkrachtend voor de originele verhaallijn...
    ik voel mij kieskeurig...maar als je story aan die eisen voldoet, denk ik wel dat ik lees...


    •*• Lululu •*•

    Ja ik!=D


    You were born original, don't die as a copy.

    I sure do. :9~ Máár geen 16 + verhaallijn met een arrogant, toch lief en heel mooi meisje dat ook in Slytherin zit en super goed in toveren is.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Patholoog schreef:
    (...)

    +goed geschreven.
    +hij moet niet -weet je wel- de held zijn van het verhaal, dat alle meisjes om hem heen plakken en het een 16+ story wordt. Ieuw.

    Waarschuw me maar als je begint.


    life is awesome

    Zolang het geen slash is :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Dumbledore schreef:
    I sure do. :9~ Máár geen 16 + verhaallijn met een arrogant, toch lief en heel mooi meisje dat ook in Slytherin zit en super goed in toveren is.


    Can't control my second personality

    Ik altijd : )


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.