• Je hebt toestemming om te beginnen met je zangwedstrijd. Je hebt één week de tijd om het topic te openen.

    Veel plezier
    Amused





    Een nieuwe zangwedstrijd! Wil jij ook mee doen en de eerste plek behalen met je stem? geef je dan nu op!


    Er zijn 15 plaatsen beschikbaar geef je dus SNEL op voor het te laat is!
    De zang wedstrijd heeft 5 ronden met elk verschillende opdrachten!
    Elke ronde duurt 7 dagen!
    Elke ronde gaan er 3 mensen uit!
    Er kan maximaal 1 keer om uitstel gevraagd worden. Dit kan alleen met een geldig excuus!
    Er word nog 1 (serieus) jury lid gezocht!.
    Na uitstel heb je 3 dagen de tijd om alsnog iets in te leveren.
    Je hebt pas uitstel na een bevesteging van MIJ !
    Geef je op via een prive bericht!! en zet hier in je motivatie om mee te doen en je naam.

    Dus laat je stem horen en doe mee!
    P.S: graag alleen serieuze aanmeldingen!(yeah)(yeah)

    We werken met een punten systeem. Elke ronde zijn er net zoveel punten te verdiennen als dat er deelnemers zijn. De beste krijgt de eerste ronde dan dus 15 punten die daarna 14 enz. de slechtste krijgt 1 punt.
    bijvoorbeeld: ronde 1. 15,14,13 tot 1 punten. Elke ronde vallen er 3 mensen af, de 3 met de laagste totaal score over de gehele competite zullen dat worden.

    kandidaten

    1.Befree
    2.Amortentiae
    3.Alloveryou
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.


    De eerste opdracht komt de eerste dag van het nieuwe jaar online (1 jan 2013) suc6!

    singerman000,nessje&boltlover

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 15:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 dec 2012 - 16:10 ]

    mag ook via dit topicc. wil je meedoen?

    singerman000

    Hm.. ik denk er nog even over na. :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    is goed!

    er zijn nog plekken!

    kan ik nog meedoen????


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik doe mee ^.^
    Hazelx (heb je ook mijn echte naam nodig?)
    motivatie: Ik heb al een paar keer voor publiek gezongen en zing in een bandje (puur amateuristisch overigens xD). Ik heb momenteel ook een zangwedstrijd lopen (Het is veel werk ;)) en ik hou gewoon keiveel van zingen. Voor de rest: ik heb al vaker meegedaan aan zangwedstrijden op Q, maar de meesten zijn halfweg gestopt... .Is dat voldoende motivatie?)

    Wat is trouwens de eerste opdracht? Of mogen we zelf een liedje kiezen? of hoe zit dat? :3 En tot wanneer krijgen we daarvoor? dan kan ik dat plannen xD

    Ik ook please


    Mijn geheim is geheim

    ik wil wel helpen, maar alles word geregeld door Singerman000, ik jureer alleen, maar hij is al dagen/weken niet online:(


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    ik wil wel helpen, maar alles word geregeld door Singerman000, ik jureer alleen, maar hij is al dagen/weken niet online:(


    jammer :( Ik vraag me af wanneer er op Q nog eens zangwedstrijden komen die niet stoppen nog voor ze begonnen zijn... als hij binnekort niet reageert wordt het topic namelijk gesloten :(

    =

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 21:10 ]


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Slotje, te lang niet gereageerd.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn