• Xandria, dochter van een groots avonturier, gaat na de dood van haar vader op haar eerste avontuur: een zoektocht naar een schat.
    Maar het gezelschap waarmee ze reist, is nogal opmerkelijk.
    Zo zijn er een constant ruziënde broer en zus en een heks die nooit tovert. De enige normale in dit gezelschap lijkt de jonge ridder Breyan. Maar wat verbergt hij voor haar en de rest van de groep?
    Hun zoektocht naar een mysterieuze schat leidt ze naar de meest sprookjesachtige plaatsen en ze ontmoeten wezens die geen mens ooit heeft gezien. Xandria treedt in haar vaders voetsporen en ontdekt steeds meer over zijn verleden. Maar zal ze ook ooit weten wie eigenlijk haar moeder was? En zal ze ooit Breyans geheim ontdekken?

    __________________________________________________________________________________________________________________________

    Houd je van sprookjes en vond je Harry Potter, The Hobbit of Narnia goed? Ben je dol op fantastische verhalen? Dan is dit verhaal iets voor jou. Ik probeer zo veel mogelijk te schrijven. Verwacht ongeveer 1-2 stukjes per week, elk van 800-1000 woorden. Dit is mijn eerste verhaal op deze site, maar ik heb eerdere ervaring met schrijven. Neem gerust een kijkje!


    Rest in Peace, Son of Gondor