• hoi..

    Ik lag toenstraks half te slapen toen ik wakkerwerd van een bende lawaai uit de tuin.. ik hoorde mijn broer van alles en nog wat schreeuwen en zijn vrienden proberden hem te kalmeren. ik weet niet wat er was gebeurd ofzo maar mijn broer was heel erg agresief dus ik ben naar mijn pa gegaan om te vragen of hij er even heen wou gaan omdat ik niet kon meer kon slapen en me toch al een beetje zorgen maakte. Mijn vader is er dus heen gegaan en ik ben meegelopen en toen bleek dus dat hij de helft van het tuinhuisje zowat had ondergespugt omdat hij ook misselijk was. toen werd hij opnieuw agresief en zijn vrienden + mijn vader en moeder konden hem niet tegenhouden. hij is toen weggerend.. we hebben toen de politie gebeld omdat mijn broer echt niet zo is. hij kwam naar een tijdje terug en de politie was er ook. we dachten iets met drugs maar zijn vrienden zijden dat hij echt niet zo is. dat weet ik ook echt zeker.. hij was ook echt de hele tijd aan het schreeuwen dat hij fucking agresief was en met heel veel woede zat. ik wist hier niks van af en mijn moeder ook niet echt. enigste wat mijn moeder wist dat het 2 jaar geleden een keer iets is geweest en daarna niet meer tot nu. 2 jaar geleden werd ik nog heel erg gepest zodanig dat ik maar zomaar met school ben gestopt en mijn opleiding niet af heb gemaakt. half jaar later ben ik opgenomen in een inrichting.