• hoi..

    Ik lag toenstraks half te slapen toen ik wakkerwerd van een bende lawaai uit de tuin.. ik hoorde mijn broer van alles en nog wat schreeuwen en zijn vrienden proberden hem te kalmeren. ik weet niet wat er was gebeurd ofzo maar mijn broer was heel erg agresief dus ik ben naar mijn pa gegaan om te vragen of hij er even heen wou gaan omdat ik niet kon meer kon slapen en me toch al een beetje zorgen maakte. Mijn vader is er dus heen gegaan en ik ben meegelopen en toen bleek dus dat hij de helft van het tuinhuisje zowat had ondergespugt omdat hij ook misselijk was. toen werd hij opnieuw agresief en zijn vrienden + mijn vader en moeder konden hem niet tegenhouden. hij is toen weggerend.. we hebben toen de politie gebeld omdat mijn broer echt niet zo is. hij kwam naar een tijdje terug en de politie was er ook. we dachten iets met drugs maar zijn vrienden zijden dat hij echt niet zo is. dat weet ik ook echt zeker.. hij was ook echt de hele tijd aan het schreeuwen dat hij fucking agresief was en met heel veel woede zat. ik wist hier niks van af en mijn moeder ook niet echt. enigste wat mijn moeder wist dat het 2 jaar geleden een keer iets is geweest en daarna niet meer tot nu. 2 jaar geleden werd ik nog heel erg gepest zodanig dat ik maar zomaar met school ben gestopt en mijn opleiding niet af heb gemaakt. half jaar later ben ik opgenomen in een inrichting.
    ik weet echt niet wat er met mijn broer is.. ik weet wel zeker dat het iets met mij heeft te maken, teminste, met de mensen die mij iets hebben aangedaan. mijn broer is een kerel die het nooit laat merken maar wel een groot hart heeft. ik ben gewoon harstikke bang dat hij iets ergs doet.. als ze hem al niet met 4 mensen kunnen tegenhouden en er politie moet worden gebeld om hem tot rust en alles te krijgen. straks als hij iemand tegenkomt die mij iets heeft aangedaan en hij is weer zo... ik wil nu gewoon ff thuis weg.. maar ik denk dat dat niet kan ): mijn schoonouders willen waarschijnlijk toch niet dat ik er nu heen ga ofzo....
    weten jullie andere dingen?

    Edit:

    de reden dat hij zo erg in de war was was doordat hij eigenlijk een heel groot hart heeft, en al jaren zorgen maakt over van alles en het gewoon opkropte.. hij kon het niet meer inhouden.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 14:23 ]

    Wel, vraag anders aan je vriendin of je naar haar mag toe komen? Ik denk dat zij je wel kan geruststellen.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Awwh ):
    Wat erg, schat..
    Van mij mag je wel komen. Ik heb het ook net aan mijn ouders gevraagd, maar die vonden het niet goed. Sorry )):
    Heel veel sterkte en we kunnen straks nog wel even praten of zo


    26 - 02 - '16

    tja misschien klinkt dit niet goed, maar misschien moet je daar zelf is met je broer over hebben.
    als hij rustig is, zoek een goed moment uit, wanneer hij zijn kamer opruimt en alleen is ofzo.
    en dan vraag je of je even met hem kan spreken, gaan jullie op bed zitten en vertel je het, ik denk dat het dan wel vanzelf loopt.


    If you can dream it, you can do it❤️