• Ik zit hier voor de grap eens te zoeken naar mijn allereerste reacties en topics hier op Quizlet.. Die stammen gewoon uit begin 2008, toen ik 14 was. En echt, na bijna iedere reactie zit ik zo:



    Gewoon al aan de manier van reageren (en de dingen die ik uitkraamde) zie ik hoeveel ik wel niet veranderd ben in die bijna 5 jaar tijd.

    Ergens heeft dat ook wel weer iets heel moois. Vanaf mijn vroege puberteit tot nu toe ben ik veel ouder en sterker geworden, en dat is gewoon terug te zien in mijn lange tijd hier op Q. Oh, wat een sentiment. :']

    Kijken jullie wel eens terug naar je oudste berichten hier op Q en k? Of zit je hier nog niet zo lang?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 0:59 ]


    ars moriendi

    Mijn eerste berichtjes zijn van 2 jaar geleden, toen ik 14 was. Sommige posts zijn echt een dubble-jezus facepalm waard. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ben sinds maart 2010 lid,dus nog niet zo lang.
    Maar als ik mijn oude reacties zie,heb ik dezelfde reactie als jou. Soms zijn ze beschamend en soms denk ik:'Wauw,hoe kom ik zo slim?' Want sommige van mijn reacties waren echt geweldig. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik zit hier nog niet eens een jaar, maar heb dat gevoel al. ;D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nee, die kijk ik niet terug, want ik vind ze te schamend :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ja, haha, dat heb ik echt bijna met al mijn posts die ik in het begin heb geplaatst. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Daikazoku schreef:
    Mijn eerste berichtjes zijn van 2 jaar geleden, toen ik 14 was. Sommige posts zijn echt een dubble-jezus facepalm waard. :'D

    same here haha


    None but ourselves can free our minds.

    Yep, en dan zit ik ook ongeveer zoals de gif in beginpost. :'].
    Soms verander ik zelfs de shizzle naar AN, omdat ik me gewoonweg te veel schaam lollol.
    Echt sommige zijn met enorm veel uitroeptekens en al die onzin geschreven... Dan denk ik echt: "Dude. Shame on me."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Toevallig deed ik dat zonet nog. O, wat vreselijk, hahaha. Vooral mijn Hitler periode is nogal... weird, ook al kan ik erom lachen. En dat was zelfs nog maar een aantal maanden terug! :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zat gister een inactief verhaal van me te lezen van twee jaar geleden, en inderdaad, sommige dingen waren zooo falend. Tegelijk lachtte ik me soms slap om de grapjes die ik maakte, want mijn humor is blijkbaar geen haar veranderd in de loop der jaren. Zo leuk om om je eigen grapjes te lachen, voelt helemaal niet wanhopig of iets, nee (cat).


    i put the fun in funeral

    Dinaggo schreef:
    Ja, haha, dat heb ik echt bijna met al mijn posts die ik in het begin heb geplaatst. :')


    26 - 02 - '16

    hahaha, ik ben niet de enige dus. :'D

    Barnabas schreef:
    Toevallig deed ik dat zonet nog. O, wat vreselijk, hahaha. Vooral mijn Hitler periode is nogal... weird, ook al kan ik erom lachen. En dat was zelfs nog maar een aantal maanden terug! :'D

    Waitwut? Dat heb ik even gemist? =O Je Hitler-periode? xD


    ars moriendi

    Arthur schreef:
    Nee, die kijk ik niet terug, want ik vind ze te schamend gênant :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn eerste berichtjes zijn ongeveer van drie jaar geleden, dus toen was ik twaalf. Er zitten heus wel dingen tussen waar ik me behoorlijk voor schaam, maar over het algemeen vind ik het allemaal wel meevallen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik werd 5 jaar geleden lid, toen was ik een week 12 en omg. Ik schaam me echt dood als ik dat terug lees (bat)


    Caution first, always.

    Dinaggo schreef:
    Ja, haha, dat heb ik echt bijna met al mijn posts die ik in het begin heb geplaatst. :')


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.