• HIJ STAAT ONLINE MENSEN!!




    Hooi, Alllaa'tjes!!!xx

    Nja we dachten eraan om eens te beginnen met een supergeile quiz xD

    Nja het gaat over Friedolien die samen met Tom hun eerste kindje heeft gekregen. Het zusje van Friedolien: Silke verwacht ook een kindje en niemand anders dan Bill is de vader. Jammer genoeg isser iets vreselijk gebeurd met het kindje van Tom en Friedolien, op de geboorte had ze een paar uur later geen lucht meer. Maar gelukkig is dat allemaal weer goed gekomen. Alleen zijn de dokters tot een conclusie gekomen dat het nog vaker zal gebeuren maar dat het niet zo erg zal zijn. Maar wat als het toch erger zal zijn???

    De rolverdeling!!:


    Kindje T&F: CandyQueenx3
    *toekomstig* kindje S&B: STARWARS
    Vriendin Georg: BiLlSMuRf
    Vriendin Gustav: x Darklightx
    BF T&F: Amandoe


    It's all about party fun love and radio

    Maakt niet uit..
    Mag ik dan vriednin Georg?!?!


    Dunno ><

    Info:

    Rol:BF T&F

    Naam:Amanda

    Leeftijd: 21

    Tekstje(ook voor de kindjes: moet ik weten voor later):

    Haay people
    ik ben dus Amanda en wel 21 jaartjes jong. ik ben nu al weer een paar jaar bevriend met tommie en friedolientje en het bevalt me prima.Als ik je niet mag laat ik dat merken ook. ik hou wel van een geintje en haal soms nog wel eens kattekwaad uit, tjah ik weet niet egt volwassenxD. maarja waarom denk je dat ik met Tom om ga die kan er zelf ook wel wat van.IK heb ook zoo mijn ego uurtjes, maar voor de rest ben ik een lief en aardig persoontje(A)Ik zit zelf al nu weer vanaf me 10 op drumles en vanf me 8 op hiphop en breakdance. Als job geef ik dans les aan 10 to en met 13 jarige en drummen is iets wat ik redelijk goed kan maar ik zit niet in een band xD.
    Ik heb ook mijn EIgen dans groep Graph!c. Als ik later een kindje zou krijgen zou ik heel graag een tweeling willen maareh dan wel jongesnn ik ben neit egt een meisjes moeder ik heb de namen Troy en David ALTIJD al mooi gevonden. tuurlijk hoop ik dat ze dna mijn goeie kanten zulle krijgen.xD

    Laterzz piep Peace out!<3

    Foto:http://i167.photobucket.com/albums/u135/justineewieene_2007/scene.jpg

    ZOOO goed????(A)

    Maakt niet uit..
    Mag ik dan vriednin Georg?!?!



    Ok wil je wel je tekstje enzo dan een beetje aanpassen?


    It's all about party fun love and radio

    Nog 3 rollen te gaan menskes!!


    It's all about party fun love and radio

    Nou,, Ik zal even aardig zijn mezlef voor te stellen. Ik ben Elle, en 18 jaatjes geleden op deze wereld gedropt. Ik Hou van mijn Vriednjes en Vriendinetje,, en hun zijn mij alles, nieamtn mag dan ook aan ze zitten want dan maak ik ze af Ook hou ik heel veel van Muziek! Ik kan niet zonder dat. Zelf bespeel ik Gitaar,, Piano,, en de microfoon^^ Ik will heel graag leren drummen,, ik heb dan ook op Drumles gezeten,, aar die leraar geilde op me,, en hij was eng. dus dat doe ik ook nooit mee! Ik ben heel lie,, snel op me teentjes getrapt, en denk nooit na voordat ik iets zeg of doe, ik schaam me nergens voor, en ik kan me heel snel aan mansen ergeren. O,, Me hond heeft te veel engergie,, Tja ze zeggen dat beestjes op hun baastje lijken he Maar, ik ga Barbie,, Ja zo heet mijn Groote,, liefe Kweilende Mannelijke Hond!! Uitlaten.
    Xx Bye
    me Foto;
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg


    Dunno ><

    Nog rollen??


    It's all about party fun love and radio

    tHX VOOR DE PART!!

    tHX VOOR DE PART!!


    Graag gedaan ^^


    It's all about party fun love and radio

    zal ik die rollen dan maar weglaten?


    It's all about party fun love and radio

    Uhhm.. Is Friedolien een naam O.o


    x'D
    ja,, toevallig is Friedolien een naam! en wel die van mij!! trouwens,, hij is uniek! >.<'
    ben de enige in België en waarschijnlijk de enige ook in heel Europa^^ en nee ik overdrijf nie -.-'


    It's all about party fun love and radio

    (...)

    x'D
    ja,, toevallig is Friedolien een naam! en wel die van mij!! trouwens,, hij is uniek! >.<'
    ben de enige in België en waarschijnlijk de enige ook in heel Europa^^ en nee ik overdrijf nie -.-'


    XD Dat heb ik ook met mijn Naampje,, Wel iedereen kent hem:P Elle! Ja blad kledingmerk,, vanalles en nog wat,, Het heet in veel talen,, en andere betekenin,, En Heel veel mensen Heten ELLEN met een N dus.. XD
    Sorry,, hier moet ik gewon even op in gaan! [a]


    Dunno ><