• Ik heb teveel ideeën voor serie's. Ik ga er nu een paar droppen en als je er 1 wil stuur me dan ff een pb. Rood=BEZET

    1. Je bent een meisje van 13 jaar. Je bent officieel geboren in Nederland, maar woont in Duitsland. Je schrijft je voor de lol in bij een Duitse Idols. Wonder boven wonder mag je meedoen. Met alle kanidaten krijg je wel ruzie. Over je stijl, gedrag en betweterigheid. Behalve met ene Bill. Ene Bill Kaulitz wel te verstaan. Maar gaat jullie vriendschap nog veder als hij afvalt en jij wint?



    2. Er waren eens een meisje en een jongen: Janne Schaarlo en Tom Kaulitz. Ze kende elkaar niet eens. Maar tijdens een ongeluk gebeurde er iets onmogelijks. Toen ze wakker werden was Janne een jongen en Tom een meisje geworden(!) Hun geest was gewoon omgewisselt. Niemand mocht het weten hadden ze belooft en hun gewoon het leven van de ander moesten lijden. Maar was dat nou wel zo'n goede belofte?

    3. Er wonen een stel pubers in een studentenhuis. Allemaal zijn ze super verschillend, maar de beste vrienden. Er komt een nieuw meisje bij. Dat meisje is alleen maar op zoek naar gevaar, spanning en adrenaline. Dat kan de rest maar niet begrijpen. Ze is een echte bitch en kan de rottigste opmerkingen maken. Ze lijkt nooit bang of verdrietig te zijn. Op een dag gaat ze met 3 andere van het studentenhuis naar een strandfeest. Daar ontmoet het meisje een stel jongens. Als de andere 3 naar huis gaan blijft zij bij hun op het feest. Maar wat als ze de volgende dag nooit meer thuis is gekomen? En de week daarna ook niet?

    4. Er was eens een tweeling. Een tweeling die totaal verschillend was en niet met elkaar konden leven. De een had blauwe ogen en was een huppel met blond haar roze kleren enz. De ander had bruine ogen en was gotic met zwart haar zwarte randen om haar ogen enz. Totdat op een dag de huppel dood gaat. Wat dan? Krijgt de ander spijt dat ze nooit haar ruzies heeft goed gemaakt? Of juist niet? Is ze blij? Of is ze boos?

    5. Er is een meisje. Het meisje is niet zomaar een meisje. Ze is een prinses. En zoals sommige wel denken: Ze heeft letterlijk een prinsessen leven. Ze kan en krijgt alles wat ze maar wilt. Maar 1 probleem: Ze wil het niet! Ze wil vrij zijn, net zoals normale kinder. Ze wil lol maken, naar een normale school met normale vrienden. Haar ouders vinden dit vreselijk en worden met de dag strenger. Volgens hun moet ze zich gedragen zoals een koninglijk meisje en later als ze ouders is moet ze de troon kunnen opvolgen. Op een dag, als ze weer ontsnapt is uit hun paleis. Gaat ze de stad in. Daar ontmoet ze een jongen. Hij vraagt haar hoe ze heet en ze liegt over zichzelf. Blijkbaar gelooft hij haar en zegt hem ook zijn naam: Bill.

    6. Je bent een meisje van bijna 18. Samen met je tweelingzus woon je in Amerika. Je vader heeft jullie daar naartoe meegenomen toen jullie net geboren waren. Je kent je moeder dus niet en weet ook niet of ze nog leeft, of jullie nog oudere broers of zussen hebben. Waarom jullie vader jullie heeft meegenomen, praat hij niet over. En jullie mogen geen contact zoeken. Op een dag als jullie aan het dansen zijn worden jullie onder een repetitie gestoord. Het zijn een stel mensen van VERMIST. Ze hebben een filmpje voor jullie. Daar staan een jongen en een vrouw op. Het is je familie op het filmpje. Jullie besluiten stiekem met hun mee te gaan naar Duitsland. Daar ontmoeten jullie je moeder en je broer. Georg en (ik weet niet haar echte naam) Gina Listing

    Als er nog meer opbrorrelt zeg ik het wel ;)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Tering,Dit is veel o_O

    Sorry :$ Ik heb gewoon te veel fantasie =(


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Fantasie is juist goed x'D


    a figment of your imagination

    Woow, jij hebt veel fantasie:P


    T O K I O H O T E L < 3

    wow nice !
    zijn goeie verhale hoowr !
    leve de fantasie :P


    A Noble was Born in Chaos

    Je mag ze allemaal hebben! Ik heb geen zin om mijn 10de serie te beginnen.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    wow 10 al :O dat zijn er nog eens veel :P ik heb er 4 xD alleen niet dat ze echt worden gemaakt ofzow ¬¬ maar ze zijn leuk !! ike will er wel eentje verder makem :D


    A Noble was Born in Chaos

    Welke?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    diej uhm met die princes (A)
    diej vin ik stoer :Y)


    A Noble was Born in Chaos

    Okeej :D


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik had een foutje gemaakt ik begin nu aan me elfde


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    haha ja kan ook :P maar wel cuwl ik denk niet dat ik ooit de 11 haal xD
    maar je hebt echt cuwle fantasie :D:D !!
    isj lol xD
    ben nu trouwens aant schrijven aant nieuwe verhaal :D
    jij zorgt voor inspiratie :D
    daarvoor ook nog danké (A)


    A Noble was Born in Chaos

    Nix te danken


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Hm,xFUCKxYOUx kan ik anders ook aan jou zeggen wat ik graag in een serie wil en dat jij een PB stuurt met daarin het verhaal wat jij hebt gemaakt met de dingen erin die ik leuk vind in ene verhaal. Snappie?