• Hier zit ik dan in het studiehuis van onze school helemaal in mijn eentje, zoals eigenlijk elke pauze behalve als ik naar de bieb ga.
    Sinds kort ben ik het groepje waarbij ik in de pauze zit kwijt, na een fikse ruzie met de enigste mensen op school waar ik een beetje mee kon opschieten breng ik de pauze in mijn eentje door. Ik zit meestal een beetje op het internet, wat lezen, wat plaatjes zoeken, wat schrijven...zoals nu en anders ben ik in de bieb die aan onze school vast zit een goed boek aan het uitzoeken of aan het lezen om de tijd een beetje te verdrijven. In het begin was het vervelend maar nu ben ik er aan gewend en vind ik het niet meer zo erg. Ik heb geleerd dat alleen zijn niet eenzaam hoeft te zijn, maar dat bij de foute mensen zijn pas echt eenzaam is. Volgendjaar ga ik van vier mavo naar vier havo en daar hoop ik een nieuwe kans op vrienden te krijgen ook al vind ik alleen zijn niet erg want zonder mensen om je heen heb je een stuk minder problemen en drama in je leven, aangezien de vervelende mensen uit mijn huidige klas volgend jaar van school zijn denk ik dat ik wel wat nieuwe vrienden kan maken.


    You were born original, don't die as a copy.

    Yo go
    Je gaat voor jezelf naar school, vrienden gaan niet mee je graf in maar familie wel;)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Succes!


    The pen is the tongue of the mind

    Succes! Ik breng de pauzes ook (bijna) altijd alleen in mijn eentje door en ik vind dat niet erg.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Damn, dat is echt heel erg vervelend..
    Ik heb het zelf ook jarenlang gehad. Ik hoop dat het je lukt nieuwe vrienden te krijgen, stay strong


    26 - 02 - '16

    Ik ben ook de hele tijd alleen, maar ik ben het al gewoon ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zit nooit alleen in de pauze, ik ben dan ook echt geen mens om alleen te zijn


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik breng ook vaak pauzes alleen door, ik vind het fijn om alleen te zijn. :X

    Het is even wennen, maar daarna best fijn. Je hebt ineens veel meer tijd voor school. ^^ Ik vind het wel goed van je hoe positief je hier in staat! :)


    Bad decisions make good stories.

    Hm, ik zou er niet aan moeten denken eigenlijk, ik heb die pauzes echt nodig om even op te leven na saaie lessen. Als je het liever zo hebt moet je dat natuurlijk doen, maar ik kan me niet zo goed voorstellen dat je liever ergens alleen zit dan dat je kletst en lol maakt met wat vrienden. Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar ik zou toch echt proberen om nieuwe vrienden te maken.


    i put the fun in funeral

    Zelf zou ik er niet aan willen denken. Ik klets graag met vrienden in de pauzes, anders gaan die op lessen lijken.:3
    Ik vind het wel goed van je positief je dit over brengt.(:
    Succes!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik sta altijd buiten in de pauze met vriendinnen.
    Maar ik hoop voor je dat de havo awesome word (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Wauw, jij hebt echt een geweldige instelling. Wou dat ik zo positief kon denken.


    According to Adam Levine fairy tales are full of shit, but so is life.

    You go girl! Dat is een goede instelling, al moet je wel open blijven staan voor nieuwe mensen, die je misschien eerst niet zo interessant lijken, maar waar je misschien best goed zou kunnen mee opschieten.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ben niet iemand die alleen wil zijn, als ik mn normale groepje niet kan vinden ga ik bij andere staan, geen probleem.

    Maar respect voor jou dat je zo positief bent, maar maak je geen zorgen over nieuwe contacten, er zitten altijd wel een paar mensen bij waar je zo bij kunt. (en dat hoeven natuurlijk niet alleen meisjes te zijn!)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Primero schreef:
    Wauw, jij hebt echt een geweldige instelling. Wou dat ik zo positief kon denken.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."